eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PokrówkaDostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 18

1.5.2.) Miejscowość: Pokrówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (082) 563-65-53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminachelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6686837b-ad0d-46c9-87c5-48b679685a4e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6686837b-ad0d-46c9-87c5-48b679685a4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042374/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa na potrzeby Gminy Chełm

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 408450

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Chełm w ciągu 2025 roku, tj. zakup z załadunkiem, transportem, rozładunkiem na terenie Gminy Chełm.
2.W zakresie podstawowym szacuje się dostawę 2400 ton kruszywa, w tym:
1) kruszywo łamane frakcji 0/31,5 mm – o zawartości frakcji pylastej i gliniastej max 10% - 400 ton;
2) kruszywo łamane frakcji 0/22 mm - 1000 ton;
3) kruszywo betonowe o frakcji 0/63 mm – 1000 ton;
przy czym minimalna wielkość świadczenia wynosi 1500 ton.
3. Wymagania jakościowe dotyczące zamówienia:
1) Kruszywo powinno być jednorodne, suche, bez domieszek gliny, iłów oraz materiałów metalowych typu gwoździe, druty ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych trudno rozkładających się zanieczyszczeń (plastik, guma, itp.).
2) Gatunki skał, z których pozyskiwane jest kruszywo powinny być trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych.
3) Wszystkie materiały mają posiadać wszelkie niezbędne i wymagane atesty, certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania. Zamawiający nie dopuszcza domieszki margli, kredy i wapienia – a dostarczane kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242 lub równoważnej.
4) Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm (PN-EN, PN lub równoważne tj. takie, których parametry są nie gorsze od wskazanych w normach) oraz dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, zgodny z aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi (specyfikacją techniczną). Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE, co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie drogowym.
4. Warunki zamówienia.
1) Zamawiający na bieżąco będzie określał swoje zapotrzebowanie na kruszywo. Wykonawca dostarczy zamówiony materiał w ciągu nie dłużej niż 3 dni roboczych (zgodnie z czasem wskazanym w ofercie) od mailowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, w którym będzie podany termin wykonania, ilość i frakcja materiału drogowego oraz miejsce jego dostarczenia (dostawa na określone drogi i/lub zwałki na terenie Gminy Chełm). W przypadkach szczególnie pilnych Zamawiający dopuszcza zgłoszenie zapotrzebowania na partię kruszywa telefonicznie.
2) Zamawiający określi sposób rozładunku kruszywa, tj.: punktowo (we wskazanym miejscu na hałdę) i/lub ciągłe (z rozciągnięciem na całej długości wskazanego odcinka).
3) Materiał należy dostarczać w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi, umożliwiającymi rozciąganie kruszywa po drogach. Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:00. W uzasadnionych i uprzednio uzgodnionych przypadkach odbiór kruszywa może odbywać się po godzinach pracy Urzędu Gminy Chełm.
4)Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dowodu dostawy/zakupu kruszywa przez Wykonawcę. Wykonawca na dostawę danej części zamówienia przekaże dowód WZ wraz z wydrukiem wagowym, potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego.
5)Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego każdorazowo przed rozładunkiem może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
6)Potwierdzenia odbioru materiału będzie dokonywała osoba upoważniona przez Zamawiającego.
7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przebadania dostarczonej partii materiału.
W przypadku, gdy dostarczone kruszywo nie spełni przedłożonych w ofercie parametrów, Wykonawca pokryje koszt wykonania badań oraz bezpłatnie wymieni partię materiału niespełniającego wymaganych parametrów.
8)Podstawą do rozliczeń, będzie iloczyn faktycznej ilości dostarczonego kruszywa oraz ceny jednostkowej brutto wskazanej w ofercie wykonawcy.
9)Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiot zamówienia z należytą starannością, rzetelnie i terminowo, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny oraz przepisów przeciwpożarowych, a także wszelkich innych zasad wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących, przez osoby posiadające wymaganą wiedzę w zakresie przedmiotu zamówienia.
10)Wykonawca odpowiada za jakość dostarczanych kruszyw i w przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości dostarczonego kruszywa zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, do przedstawienia atestu (certyfikatu zgodności, badania) w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w odniesieniu do zamówionej dostawy częściowej.
11)Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność, w tym materialną, za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w wyniku realizacji przedmiotu umowy, w całym okresie realizacji umowy, a odpowiedzialność Zamawiającego jest w tym zakresie wyłączona.
12)Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową.
13)Przy ruchu na drogach publicznych pojazdy dostawcze muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego dotyczących transportu oraz dopuszczalnych obciążeń na osie pojazdów ciężarowych i innych parametrów technicznych pojazdów. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco i na własny koszt wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu wyładunku.
14)Przedmiot dostawy należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407881,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518076,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407881,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Żeleźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716152028

7.3.4) Miejscowość: Drzewce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407881,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.