Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298769/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Słubice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slubice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slubice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/slubice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f7f076a-542f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007069/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Energia elektryczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298769/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2021.PG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż i zakup) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych oraz obiektów usytuowanych w granicach administracyjnych Gminy Słubice.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (od 01.01.2022 r.do 31.12.2022 r.) wynosi 1 182,20 MWh, w rozbiciu na ulice i miejsca publiczne w ilości 809,92 MWh oraz obiekty w ilości 372,22 MWh.
3. Załącznik nr 2 do wzoru umowy zawiera zestawienie 100 punktów poboru energii elektrycznej w rozbiciu na:
• ulice i miejsca publiczne - 72 punkty poboru energii elektrycznej wraz z określeniem ich mocy umownej;
• obiekty - 27 punktów poboru wraz z określeniem grupy taryfowej, mocy umownej i szacunkowego rocznego zużycia energii elektrycznej.
• instalację fotowoltaiczną – 1 punkt wraz z określeniem pojemność instalacji [kWp] oraz szacowanej możliwości produkcyjnej instalacji.
4. Zamawiający posiada umowy na dystrybucję energii elektrycznej, zawarte na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucji – firmą ENEA Operator Sp. z o.o. (zwany dalej OSD). Umowy te dopuszczają zmianę dostawcy energii elektrycznej.
5. Sterowanie oświetleniem ulicznym jest realizowane w oparciu o zegary astronomiczne
6. Szczegółowy opis zamówienia określony został w projekcie umowy, który jest załącznikiem do SWZ.
7. Zamówienie nie jest podzielone na części. Jest to zamówienie o niskiej wartości zamówienia poniżej progów „unijnych”. Warunki postępowania jak i opis przedmiotu zamówienia nie utrudniają możliwości brania udziału małym i średnim przedsiębiorcom
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wyżej wymienioną przesłanką Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W postępowaniu złożono 1 ofertę z kwotą 1 364 007,71 zł. Zamawiający przeznaczył na realizację kwotę w wysokości 700 000 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w związku z tym postępowanie zostało unieważnione
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Świadczenie usług pocztowych
- Ochrona osób i mienia w roku 2026 w obiektach administrowanych przez Zakład Administracji Mieniem Komunalnym w Słubicach.
- Całoroczne kompleksowe utrzymanie czystości i utrzymanie zimowe na targowisku miejskim przy ul. Sportowej w Słubicach w roku 2026
- Dostawy oleju napędowego do celów grzewczych w 2026 r.
- Wykonanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian.
- Utrzymanie i administrowanie Wieżą Widokową i jej otoczeniem
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegającej na sprzedaży i świadczeniu usługi dystrybucji energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Skwierzynie"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej wraz z odbiorem energii elektrycznej wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku użyteczności publicznej przy ul. Pułaskiego 42 dla lokalu Nr 3
- "Dostawę energii cieplnej, dystrybucję i przesyłanie ciepła do czterech budynków użyteczności publicznej SZPZLO Warszawa Praga - Północ 2026"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





