eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › "Montaż gruntowej pompy ciepła do centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kołozębiu wraz z wymianą wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż gruntowej pompy ciepła do centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kołozębiu wraz z wymianą wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż gruntowej pompy ciepła do centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kołozębiu wraz z wymianą wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-061acee4-1b95-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003573/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Instalacja pomp ciepła w SOSW Kołoząb

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189110/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ON.III.272.16.2021.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla przedsięwzięcia polegającego przebudowie systemu grzewczego wraz z wymianą instalacji co i cwu w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kołozębiu z zastosowaniem instalacji gruntowej pompy ciepła , służącej do zaspokajania zapotrzebowania na ciepło niezbędne do ogrzewania budynku z odnawialnych źródeł energii zlokalizowanych na gruntach przy budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kołozębiu.
2. W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania technicznej dokumentacji wykonawczej, wykonawca sporządzi kompletny projekt techniczno – wykonawczy.
3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
a) Wykonanie studni z rozdzielaczem na potrzeby sond pionowych,
b) Wykonanie sond pionowych dobranych wg projektu,
c) Wykonanie rurociągu od studni z rozdzielaczami do pomieszczenia w którym usytuowana będzie pompa ciepła,
d) Zapewnić przepusty wodoszczelne na zasilaniu i powrocie,
e) Demontaż istniejącej kotłowni – 2 szt. kotłów na miał moc 150 kW , 1 szt. kocioł na ekogroszek moc 100 kW
f) Dostosowanie pomieszczenia kotłowni,
g) Montaż pompy ciepła,
h) Montaż zasobników buforowych ,
i) Wykonanie przejść przez przegrody (fundamenty, stropy, ściany ) dla przewodów i ich zabezpieczenie,
j) Odprowadzenie skroplin zgodnie z wytycznymi producenta,
k) Uszczelnienie przepustów w miejscach przejść rurociągów,
l) Modernizacja istniejącej instalacji elektrycznej zasilającej kotłownię ,
m) Demontaż instalacji co i cwu
n) Montaż orurowania instalacji co i cwu
o) Montaż grzejników
p) Odcięcie z istniejącej sieci ciepłowniczej budynku mieszkalnego (dz nr 18/2)
q) Montaż powietrznej pompy ciepła wraz z osprzętem w budynku mieszkalnym w pomieszczeniu piwnicy
r) Uruchomienie i rozruch instalacji pomp ciepła,
s) Przeprowadzenie w niezbędnym zakresie prób eksploatacyjnych, ciśnień , szczelności układu i nastaw regulatora
t) Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi I eksploatacji instalacji pomp ciepła.
Należy także wykonać prace porządkowe mające na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego.
Wykonawca musi posiadać certyfikaty potwierdzające uprawnienia UDT wykonawcy do instalowania systemów OZE w zakresie pomp ciepła.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został wskazany w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
4. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem programu funkcjonalno-użytkowego, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni możliwość korzystania z obiektu Użytkownikowi.
5. Do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należało:
a) Dokonanie przed rozpoczęciem procesu projektowego wizji w terenie;
b) Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, pozyskania w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem zgód, porozumień i decyzji, zgodnie z wymaganiami Ustawy Prawo geologiczne i górnicze z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz. U. 2021 r. poz. 1420 ze zm.).
c) Uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych na wykonanie instalacji, wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji oraz ekspertyz przedrealizacyjnych.
d) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz techniczny zgodnie z aktualnymi przepisami prawa. Dokumentacja musi jednoznacznie określać rodzaj i zakres prac budowlanych, ich lokalizację oraz sposób ich wykonania. Projekt musi być zgodny z polskimi normami, musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Opracowany projekt podlega akceptacji przez Zamawiającego.
e) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnej z zakresem wykonywanych robót, umożliwiającej prawidłowe wykonanie robót budowlanych oraz ich odbiór. Specyfikacja opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.), uwzględniająca wszystkie rodzaje wykonywanych robót budowlanych wraz z podaniem nazw i kodów CPV.
f) Wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.
g) Realizacja robót powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
h) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
6. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę wyłonionego w przetargu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych

45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71351910-5 - Usługi geologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1997000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2792100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1997000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH "EKOSUN" Paweł Czupajło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 499-02-09-622

7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-211

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1997000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-07-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.