Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179161/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00267898/01 - Wynik z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Powiatowy w Wodzisławiu Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 26 Marca 51
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoz.wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.wodzislaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10897941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b05bb4f-c499-4eb0-ab05-f7c9efa40dd1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065773/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 269695,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 67628,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nakładki, ścierki4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 38622 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 37593,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
czyściwo i ręczniki jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 186345 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kije aluminiowe i uchwyty na nakładki4.5.3.) Główny kod CPV: 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 1242,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63608,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63608,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63608,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63608,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
- Budowa oświetlenia ulicznego
- Dostawa sprzętu IT dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wodzisławiu Śląskim
- Usługa pralnicza obejmująca pranie i dezynfekcję wraz z transportem oraz leasingiem pościeli i ubrań
- Modernizacja zagospodarowania terenu przy PP19 w Wodzisławiu Śląskim
- OZE w obiektach użyteczności publicznej na terenie Wodzisławia Śląskiego - Doświetlenie Cmentarza Komunalnego w Wodzisławiu Śląskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- "DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SP ZOZ W HRUBIESZOWIE"
- Dostawa środków chemicznych w dwóch częściach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - umowa ramowa ZP24/A/11/2025
- Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.