Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206463/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane przy użyciu recyklera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W SIEDLCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierzowska 9
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zslp.siedlce@warszawa.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zslp.warszawa.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8422ab9d-da08-4693-9d90-0b32e8e0f0031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność usługowa związana z leśnictewm
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane przy użyciu recyklera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8422ab9d-da08-4693-9d90-0b32e8e0f003
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025753/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowalne przy użyciu recyklera
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.270.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2382000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót budowlanych polegających na naprawie dróg leśnych o nawierzchni tłuczniowej przy użyciu recyklera.
5.2. Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach:
-Opis przedmiotu zamówienia: Załącznik nr 6
- Przedmiar robót: Załącznik nr 7
- STWiORB: Załącznik nr 8
5.3. Złożona oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
5.4. Miejscem realizacji robót budowlanych, w zależności od potrzeb Zamawiającego, jest teren województw: mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego i lubelskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4248420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANPOL" Krzysztof Kaczorowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221230205
7.3.4) Miejscowość: Annopol
7.3.5) Kod pocztowy: 05-282
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF KACZOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KRZYSZTOF KACZOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
netto: 1 750 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 );
Vat: 402 500,00 zł (słownie: czterysta dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
brutto: 2 152 500,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
w tym:
Zamówienie podstawowe:
netto: 1 400 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta tysięcy złotych 00/100);
Vat: 322 000,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100);
brutto: 1 722 000,00 zł (słownie: jeden milion siedemset dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100);
cena jednostkowa:7,00 zł/m2
Zamówienie objęte prawem opcji:
netto: 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100);
Vat: 80 500,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy pięćset złotych 00/100);
brutto: 430 500,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści tysięcy pięćset złotych 00/100);
cena jednostkowa:35,00 zł/t
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Biologicznych
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku CKiS
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy - I/ZUS Sokołów Podlaski i BT/ZUS Węgrów
- Dostawy pościeli i odzieży ochronnej z fizeliny j.u. - niesterylna.
- "Dostawa zestawów udaroodpornych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa analizatora do Instytutu Zootechniki i Rybactwa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa z rozłożeniem w ramach utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pieńsk
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Łoniów poza aglomeracją
- Remont dróg gminnych
- "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Rykach"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej po dz. ewid. 4426 pn. "Stefany" w m. Leśnica
- Modernizacja pobocza w pasie drogi powiatowej nr 1191F do m. Wojnowo
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.