eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › "DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki

1.3.) Oddział zamawiającego: -

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257562500

1.5.8.) Numer faksu: 257562550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA KRUSZYWA NA DROGI W GMINIE MIŃSK MAZOWIECKI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b644b395-3564-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000441/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 „Dostawa kruszywa na drogi w gminie Mińsk Mazowiecki”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243721/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90232,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja sukcesywnych dostaw kruszywa niezbędnych do utwardzenia gruntowych dróg gminnych położonych na terenie gminy Mińsk Mazowiecki.
2. Oznaczenie wg słownika CPV:
14212200-2 Kruszywo
60100000-9 Usługi w zakresie transportu lądowego
63100000-0 Usługi przeładunku i składowania towarów
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Rozłożony w czasie, według bieżącego zapotrzebowania zakup, transport we wskazane przez Zamawiającego lokalizacje, w celu utwardzania gruntowych dróg gminnych położonych na terenie gminy Mińsk Mazowiecki, obejmujący dostawę kruszywa naturalnego łamanego w ilości do 1000 Mg o frakcji od 0 do 31,5 mm.
Przedmiotowe kruszywo powinno być zgodne z normą PN-EN 13043.
Wymagany kolor materiału: szary. Zamawiający nie dopuszcza materiału o zabarwieniu białym, różowym czy pomarańczowym, posiadającym znaczne domieszki tlenku żelaza i magnezu.
1) Dostawa przedmiotowych materiałów będzie realizowana sukcesywnie do 3 miesięcy od podpisania umowy, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego na teren Gminy Mińsk Mazowiecki (każdorazowo Zamawiający wskaże miejsce dostawy). Dostawa kruszywa następować będzie najpóźniej w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie od daty otrzymania telefonicznego zamówienia złożonego przez Zamawiającego.
2) Rozładunek dostarczanego kruszywa będącego przedmiotem zamówienia obywać się będzie niewielkimi partiami na wskazane miejsce przez Zamawiającego.
3) Zamawiający może żądać przy dostawie załączenia zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj. normie EN 13043.
4) Zamawiający przewiduje prawo opcji do 20% wartości zamówienia.
5) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w miejscu trwania dostaw.
6) Podczas prowadzenia dostaw należy przestrzegać wymagań stawianych przez Gminę Mińsk Mazowiecki oraz konieczności prowadzenia dostaw w uzgodnieniu i pod nadzorem ww. zarządcy drogi.
7) Ze względu na trudności manewrowe na niektórych odcinkach dróg, Wykonawca musi być przygotowany do dostaw samochodami o ładowności do 20 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63100000-0 - Usługi przeładunku i składowania towarów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. METAL-TRANS Joanna Szlązek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221547379

7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 8

7.3.4) Miejscowość: Siennica

7.3.5) Kod pocztowy: 05-332

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.