Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248712/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c699ebe-e510-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c699ebe-e510-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029573/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych
1.2.4 Zakup tonerów do drukarki na potrzeby przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów wyprodukowanych z wykorzystaniem gotowych elementów pochodzących z użytych wkładów, nie dopuszcza się również materiałów regenerowanych. Zamawiający wymaga oferowania materiałów eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. Wydajność materiału wynikająca z parametrów SOPZ musi być spełniona przez pojedynczy egzemplarz (nie dopuszcza się sumowania wydajności kliku egzemplarzy).
Zamawiający wymaga, aby wszystkie tonery posiadały układ elektroniczny – chip oraz plomby zabezpieczające. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych (nie dotyczy materiałów w tabeli z pozycji 70 i 71).
Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w tabeli poniżej. Oferując materiały równoważne Wykonawca zobowiązany jest do określenia parametrów oferowanego asortymentu poprzez wpisanie w kolumnach „Producent, Model/Wydajność, Part number” formularza cenowego i przedstawienie wraz z ofertą kart katalogowych, folderów informacyjnych itp., z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku materiałów w tabeli z pozycji 70 i 71, nie dopuszcza się składanie ofert równoważnych ale wyłącznie materiały ORYGINALNE (wyprodukowane przez danego producenta urządzenia), z uwagi na zapisy umowy „Na dostawę dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń” zawartej pomiędzy Powiatem Tomaszowskim a PWPW S.A. W przypadku nie zaoferowania materiałów ORYGINALYCH w poz.70 i 71, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu na wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne minimum 12-miesięcznej gwarancji;
Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych i gwarantuje:
a) w przypadku gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca oczyści urządzenie w budynku, gdzie jest ono eksploatowane na własny koszt, w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego
b) w przypadku uszkodzenia urządzenia wskutek użycia dostarczonych przez Wykonawcę tonerów (potwierdzenie przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu producenta urządzenia), Wykonawca usunie te uszkodzenia w autoryzowanym serwisie producenta urządzeń na swój koszt w terminie 7 dni od daty telefonicznego, potwierdzonego faksem, mailem lub pisemnie zgłoszenia przez Zamawiającego oraz zwróci koszty związane z wydaniem opinii/ekspertyzy,
c) jeśli bezpośrednią przyczyną awarii urządzenia będzie zastosowanie dostarczonych
materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego poprzedniej użyteczności,
Wykonawca wymieni urządzenie na nowe o nie gorszych parametrach technicznych lub zwróci koszty brutto zakupu przez Zamawiającego nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach i funkcjonalności.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał oznakowaną zgodność poświadczającą o dopuszczeniu do sprzedaży na terenie UE zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. 2023 r., poz. 215).
Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek w ramach zawartej umowy. Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych nastąpi w siedzibie Zamawiającego z miejsca przez niego wskazanego w terminie uzgodnionym z wykonawcą jednak nie później, niż do końca okresu gwarancyjnego udzielonego na ww. materiały zaoferowane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić pisemnie odbiór zużytych materiałów do utylizacji. " Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30125100-2 - Wkłady barwiące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61653,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84796,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84796,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Sp. jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251020624
7.3.3) Ulica: Przędzalniana
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-035
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84796,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Dostawa narzędzi chirurgicznych do procedur chirurgii szczękowej i narzędzi chirurgicznych do procedur laryngologii
- Zakup ambulansu typu "B" z zabudową medyczną i wyposażeniem medycznym
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.