eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla UCK



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla UCK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów dla UCK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b59559-e484-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282288

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00115410/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 120/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa odczynników laboratoryjnych w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załącznikach nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
b) dzierżawa analizatorów zgodnie z załącznikami nr 5a, 5b i 5c do SWZ.

2. Zamawiający niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:

Część 1 – Dostawa zestawów odczynnikowych, materiałów kontrolnych, kalibratorów (określone w załączniku nr 4a do SWZ) wraz z dzierżawą półautomatycznego analizatora koagulometryczny – 1 szt. (określona w załączniku nr 5a do SWZ);
Część 2 – Dostawa odczynników, materiałów i akcesoriów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych (określone w załączniku nr 4b do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do szybkich testów immunochemicznych – 1 szt. dla Centralnego Laboratorium Klinicznego (okreśona w załączniku nr 5b do SWZ);
Część 3 – Dostawa kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych (określone w załączniku nr 4 do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń OB. – 1 szt. (określona w załączniku nr 5c do SWZ).

3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4. Zaoferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Wyroby będące przedmiotem ninejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Centralnego Laboratorium Klinicznego, ul. Smoluchowskiego 17.
6. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 211744,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa odczynników laboratoryjnych w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załącznikach nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
b) dzierżawa analizatorów zgodnie z załącznikami nr 5a, 5b i 5c do SWZ.

2. Zamawiający niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:

Część 1 – Dostawa zestawów odczynnikowych, materiałów kontrolnych, kalibratorów (określone w załączniku nr 4a do SWZ) wraz z dzierżawą półautomatycznego analizatora koagulometryczny – 1 szt. (określona w załączniku nr 5a do SWZ);
Część 2 – Dostawa odczynników, materiałów i akcesoriów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych (określone w załączniku nr 4b do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do szybkich testów immunochemicznych – 1 szt. dla Centralnego Laboratorium Klinicznego (okreśona w załączniku nr 5b do SWZ);
Część 3 – Dostawa kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych (określone w załączniku nr 4 do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń OB. – 1 szt. (określona w załączniku nr 5c do SWZ).

3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4. Zaoferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Wyroby będące przedmiotem ninejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Centralnego Laboratorium Klinicznego, ul. Smoluchowskiego 17.
6. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 58163,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa odczynników laboratoryjnych w asortymencie, cenie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załącznikach nr 4a, 4b i 4c do SWZ.
b) dzierżawa analizatorów zgodnie z załącznikami nr 5a, 5b i 5c do SWZ.

2. Zamawiający niniejszego zamówienia obejmuje następujące części:

Część 1 – Dostawa zestawów odczynnikowych, materiałów kontrolnych, kalibratorów (określone w załączniku nr 4a do SWZ) wraz z dzierżawą półautomatycznego analizatora koagulometryczny – 1 szt. (określona w załączniku nr 5a do SWZ);
Część 2 – Dostawa odczynników, materiałów i akcesoriów zużywalnych oraz materiałów kontrolnych (określone w załączniku nr 4b do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do szybkich testów immunochemicznych – 1 szt. dla Centralnego Laboratorium Klinicznego (okreśona w załączniku nr 5b do SWZ);
Część 3 – Dostawa kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych (określone w załączniku nr 4 do SWZ) wraz z dzierżawą analizatora do wykonywania oznaczeń OB. – 1 szt. (określona w załączniku nr 5c do SWZ).

3. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany asortyment spełniał wymagania dotyczące wyrobów medycznych zawarte w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz w wydanych na podstawie tejże ustawy, aktach wykonawczych.
4. Zaoferowane wyroby medyczne, muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 4a, 4b i 4c do SWZ spowoduje odrzucenie oferty.
5. Wyroby będące przedmiotem ninejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Centralnego Laboratorium Klinicznego, ul. Smoluchowskiego 17.
6. Dostawa wyrobów medycznych będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 70725,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183349,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183349,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183349,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomedica Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-00-04-641

7.3.3) Ulica: ul. Raszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169179,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58163,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58163,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58163,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-272-36-18

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44015,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44015,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44015,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomedica Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526-00-04-641

7.3.3) Ulica: ul. Raszyńska 13

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39809,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.