Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253382/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa myjni samochodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SKŁADNIC LASÓW PAŃSTWOWYCH W STARGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 119
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 577 18 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsstargard@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zslpstargard.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zsstargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa myjni samochodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56c66314-0273-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00156484/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Myjnia samochodowa - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253382/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.270.2.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Prace polegać będę na:
1. Rozbiórce istniejącej rampy załadunkowej ( kanału),
2. Wykonaniu płyty betonowej,
3. Wykonaniu przyłączy do sieci miejskiej: wodnej i kanalizacyjnej,
4. Wykonaniu przyłącza elektrycznego do wewnętrznej skrzynki rozdzielczej,
5. Wykonaniu wewnętrznej instalacji wodnej,
6. Wykonaniu wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
7. Wykonaniu wewnętrznej kanalizacji deszczowej,
Przedmiot zamówienia jest dokładnie określony w „Dokumentacji projektowej”.
Z uwagi na rezygnację z niektórych elementów ujętych w „Dokumentacji projektowej” faktyczny zakres robót określa zaktualizowany „Przedmiar robót”. Zrezygnowano z wykonania konstrukcji stalowej wraz z oświetleniem i przyłącza gazu oraz części robót elektrycznych.
Przy wycenie oferty uwzględnić należy wartość uzyskanych materiałów z rozbiórki tj. złomu stalowego i betonowego, które zostaną w dyspozycji wykonawcy robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:- w w/w postepowaniu nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne:
- zgodnie art. 255 pkt 1 )PZP
„nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca jej sprzedaż i dystrybucję na potrzeby Stargardzkiej Agencji Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o. w Stargardzie
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
- Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu w 2026 -2027 roku
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wielozadaniowego modułu kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





