Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212233/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie konserwacji wentylacji mechanicznej oraz zabezpieczenie awarii instalacji wentylacji mechanicznej w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/208129/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie konserwacji wentylacji mechanicznej oraz zabezpieczenie awarii instalacji wentylacji mechanicznej w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cda6e20-96a4-457c-938c-41b83c4b3361
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014399/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Wykonanie konserwacji wentylacji mechanicznej w placówkach oświatowych na terenie dzielnicy Ursynów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00212233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/WZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz zabezpieczenie w przypadku wystąpienia awarii istniejących instalacji wentylacji mechanicznych w placówkach oświatowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. W przypadku uszkodzeń nie nadających się do naprawy, konserwacja obejmuje także demontaż zniszczonych elementów instalacji wraz z utylizacją, zakup nowych elementów oraz ich montaż zgodnie ze specyfikacją techniczną.
Zakres zamówienia
1) Weryfikacja sprawności instalacji wentylacji mechanicznych w placówkach oświatowych.
2) Zabezpieczenie instalacji wentylacji mechanicznych w przypadku awarii zgłaszanych przez placówki.
3) Naprawa uszkodzonych elementów instalacji wentylacji mechanicznych, tj. centrale, panele sterujące, wentylatory, nagrzewnice, kurtyny powietrzne.
4) Zakup nowych elementów instalacji, jeżeli naprawa starych nie jest możliwa, z wyłączeniem central wentylacyjnych.
5) Demontaż starych elementów instalacji i ich utylizacja oraz montaż nowych.
6) Zakup materiałów niezbędnych do naprawy lub montażu instalacji wentylacji mechanicznych, tj. okablowanie, koryta, skrzynki elektryczne, włączniki, czujniki itp.
7) Konserwacja polegająca na:
a) zakupie i wymianie filtrów;
b) utylizacji zużytych filtrów;
c) czyszczeniu komór filtrujących;
d) czyszczeniu kratek wentylacyjnych, anemostatów;
e) sprawdzenie i czyszczenie tacy skroplin i syfonów;
f) wymianie uszkodzonych kratek na nowe;
g) czyszczenie central wentylacyjnych, nagrzewnic, chłodnic i wymienników ciepła;
h) odnowieniu oznaczeń na centralach oraz urządzeniach sterujących wentylacją;
i) ustawieniu parametrów central wentylacyjnych;
j) ustawieniu pracy falowników;
k) badanie próby szczelności linii freonowej przez osoby uprawnione do pracy przy specjalistycznym sprzęcie wraz z legalizacją oraz przekazaniem protokołu placówce i Zamawiającemu do wpisu do CRO;
l) sprawdzenie poprawności działania nagrzewnic i chłodnic elektrycznych zasilanych z węzła cieplnego.
8) Zgłaszanie nieprawidłowości w działaniu instalacji, które nie mieszczą się w zakresie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 3 do SWZ;
Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2a do SWZ;
Wykaz obiektów- załącznik nr 2b do SWZ;
Spis central wentylacji mechanicznych- załącznik nr 2c do SWZ.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
Zamawiający przewiduje wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji
71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205410,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSERWIS MAREK WYSOCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212053943
7.3.3) Ulica: Zygmunta Modzelewskiego 23 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-679
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205410,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-06INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa rejestratorów holterowskich i EKG na potrzeby Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Dostawa artroskopu wraz z oprzyrządowaniem do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK" Sp, z o.o"
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Dostawa subskrypcji na Internetowy System Udostępniania Informacji Drogowych wraz z usługą przygotowania danych.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pomieszczeń kuchni Miejskiego Przedszkola nr 1 w Legnicy - wykonanie wentylacji" - powtórka
- Remont pomieszczenia kotłowni oraz budowa wewnętrznej instalacji gazowej w Budynku Ośrodka Zdrowia w Jakubowie
- Modernizacja wentylacji w Laboratorium Bezpieczeństwa Pojazdów (projektowanie i wykonanie)
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej na cele prowadzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Rojkowie
- Budowa zaplecza sprzętowo-magazynowego KM PSP w Siedlcach
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ - POWTÓRKA
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.