Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220454/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
- 2025/BZP 00234840/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00239339/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grodziczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziczno 17a
1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564729722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: haska@grodziczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_grodziczno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48b8f63-323d-421b-a7b9-5653a983648f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000072/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3985023,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja obejmuje rozbudowę i przebudowę stacji uzdatniania wody w Nowym Grodzicznie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, między innymi:
1) przygotowanie placu budowy z ogrodzeniem i wydzieleniem drogi dojazdowej,
2) wykonanie robót rozbiórkowych na zewnątrz i wewnątrz budynku technicznego,
3) wykonanie wykopów pod izolację ścian fundamentowych z zewnątrz i od wewnątrz budynku technicznego,
4) wykonanie robót polegających na doprowadzeniu budynku technicznego do stanu surowego,
5) wykonanie warstw podposadzkowych i posadzkowych podłóg na gruncie,
6) reperację ścian wewnątrz budynku,
7) roboty murarskie i tynkarskie wewnątrz budynku technicznego,
8) roboty zbrojarskie wewnątrz budynku technicznego,
9) roboty w zakresie betonowania konstrukcji wewnątrz budynku technicznego,
10) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z zewnątrz i od wewnątrz budynku technicznego,
11) wykonanie izolacji termicznej stropodachu budynku technicznego,
12) wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych i ścian ponad zerem budynku od strony zewnętrznej budynku technicznego,
13) nadmurowanie murków ogniowych,
14) roboty tynkarskie od strony zewnętrznej budynku technicznego,
15) wykonanie pokrycia dachu z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
16) demontaż oraz osadzenie drzwi i okien,
17) wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych budynku technicznego,
18) wykonanie od strony zewnętrznej budynku technicznego nawierzchni z kostki betonowej,
19) wykonanie fundamentów pod dwa zbiorniki retencyjne o pojemności do 150 m3 każdy,
20) roboty niwelacyjne terenu,
21) montaż nowych obudów istniejących studni głębinowych nr 1 i 3 (zamiast istniejących obudów betonowych),
22) remont i przebudowę budynku technicznego wraz z montażem nowego ciągu technologicznego uzdatniania wody i podawania do sieci wodociągowej (w miejsce istniejącego ciągu technologicznego),
23) montaż dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej,
24) remont istniejącego odstojnika popłuczyn,
25) wymianę agregatu prądotwórczego w budynku technicznym,
26) budowę nowej drogi wewnętrznej i placów manewrowych umożliwiających dojazd do budynku stacji uzdatniania wody oraz pozostałych obiektów,
27) wykonanie opasek izolacyjnych obiektów z kostki betonowej,
28) montaż rurociągów technologicznych: wody uzdatnionej, wody przelewowej, spustowej, neutralizacji chloru,
29) montaż przyłącza elektroenergetycznego zalicznikowego oraz awaryjnego, kabli zasilających urządzenia w obiektach i kabli zasilających oświetlenie zewnętrzne wraz ze słupami oświetleniowymi,
30) montaż nowego ogrodzenia z bramą - demontaż istniejącego ogrodzenia i bram,
31) odtworzenie terenów zielonych trawiastych,
32) roboty instalacyjne elektryczne (zasilanie szafy zasilania rezerwowego SZR, zasilanie oraz montaż rozdzielni głównej RG, zasilanie rozdzielni RT, RP oraz RH, instalacja technologiczna, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne, instalacja gniazd wtykowych, ułożenie rur osłonowych, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, wykonanie pomiarów),
33) montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 21,6 kWp.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz przedmiarami robót.
4. Zakres robót został ujęty w przedmiarach robót, które stanowią część niniejszej dokumentacji postępowania i stanowią element dla skalkulowania ceny ostatecznej, ofertowej. Wykonawca nie może korygować zakresu robót umieszczonych w przedmiarze robót. Jeżeli natomiast w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczeniach dostrzegł nieprawidłowości, to wyjaśnienia wszelkich wątpliwości może dochodzić procedurą pytań, zgodnie z art. 284 Pzp.
5. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w dostarczonych przez Zamawiającego do opracowania kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Zamawiający wymaga, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jak również Podwykonawcy zapewnili dostęp do pomieszczeń znajdujących się w budynku, pracownikom Komunalnego Przedsiębiorstwo Wielobranżowe w Grodzicznie Sp. z o.o., Nowe Grodziczno 10A, 13-324 Grodziczno (Administrator obiektu) oraz innym upoważnionym osobom.
7. Prowadzone prace podczas funkcjonowania stacji uzdatniania wody nie mogą prowadzić do dezorganizacji pracy obiektu i nie mogą powodować przerw w dostarczaniu wody dla odbiorców.
8. Wszystkie wyłączenia pomieszczeń z korzystania trzeba uzgodnić z Administratorem obiektu lub Zamawiającym i należy uzyskać na to zgodę. Wykonawca lub Podwykonawcy zobowiązani są do zapewnienia bezpieczeństwa osobom przebywającym na terenie realizacji inwestycji.
9. Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne takie jak rurociągi, kable itp.. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych.
10. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z robotami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót.
11. Wszystkie odpowiednie materiały pozyskane na terenie budowy zostaną wykorzystane lub odwiezione na odkład odpowiednio do wymagań umowy lub wskazań zamawiającego.
12. Dla wszystkich materiałów odpadowych powstałych podczas realizacji inwestycji, Wykonawca wskaże numery bdo (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) na podstawie art. 63 ustawy o odpadach. Wykonawca dokona utylizacji materiałów odpadowych na własny koszt.
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót i za ich zgodność z dokumentacją projektową.
14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej lub przekazanymi na piśmie przez zamawiającego. W przypadku gdy materiały lub roboty nie będą zgodne z dokumentacją projektową, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty wykonane zostaną rozebrane na koszt wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań w celu udokumentowania, że materiały uzyskane z dopuszczalnego źródła w sposób ciągły spełniają wymagania zgromadzone w dokumentacji technicznej. Każdy materiał lub produkt nieposiadający odpowiednich atestów, certyfikatów, itd. niezaakceptowany przez Zamawiającego, który został wbudowany lub użyty przez Wykonawcę będzie podlegał wymianie na właściwy. Wykonawca musi liczyć się z ryzykiem, że niewłaściwy materiał wbudował na własny koszt i będzie musiał go wymienić także na własny koszt. W przypadku jeżeli Wykonawca nie wymieni niewłaściwego materiału, Zamawiający zleci jego wymianę na koszt Wykonawcy.
Pozostałe zapisy znajdują się w Rozdziale II Dział II SWZ ( brak wpisu-ograniczenia systemu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4876116,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5995817,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4876116,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalcompact Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571
7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część budowlana, sanitarna, elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4876116,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





