eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Przebudowa ulicy Dworcowej w Czarlinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Tczew: Przebudowa ulicy Dworcowej w Czarlinie
Numer ogłoszenia: 200281 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175399 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tczew, ul. Lecha 12, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. (058) 530 51 32, faks (058) 530 51 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Dworcowej w Czarlinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania związana z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ul. Dworcowej w Czarlinie. Zakres prac obejmuje: 1.Wytyczenie geodezyjne granic działek 130 i 134 w Czarlinie 2.Oczyszczenie nawierzchni (ok. 1700 m2) 3.Skroplenie lepiszczem całości (ok. 1700m2) 4.Wyrównanie - profilowanie drogi (100 kg/m2) (ok. 1700m2) 5.Poszerzenie pasa drogi (o ok. 80 m2) 6.Skroplenie nawierzchni lepiszczem (ok. 1700m2) 7.Ułożenie masy o grubości 4 cm na całej długości przebudowywanej drogi 8.Wykonanie zjazdów do posesji (w granicach działek drogowych) 9.Wykonanie skrzyżowania z ulicą Spacerową w Czarlinie 10.Przebudowa chodnika po jednej stronie drogi wraz z dostosowaniem wysokości do poziomu drogi (podsypka cementowo piaskowa, krawężniki na ławie z oporem), 11.Przekazanie Zamawiającemu wykonanych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą. Wielkości podane powyżej stanowią jedynie orientacyjną powierzchnię przeznaczoną do realizacji. Zaleca się aby Wykonawca skalkulował cenę w oparciu o wizję terenu. Zakres opracowania obejmuje wykonanie robót związanych z przebudową drogi, polegająca na przebudowie nawierzchni i chodnika na długości odcinka około 350 m. Trasa zaczyna się od strony skrzyżowania z drogą krajową nr 1 (na wysokości zjazdu do posesji nr 131 w Czarlinie - łącznie za zjazdem) i kończy ok. 75 m przed przejazdem kolejowym. Na drogę składają się działki nr 130 i 134 w Czarlinie. Zamawiający oświadcza, że działki oznaczone numerami 130 i 134 w Czarlinie stanowią własność Gminy Tczew i zgodnie z ewidencją gruntów i budynków oznaczone są symbolem dr. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomościami oznaczonymi w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 130 i 134 w obrębie ewidencyjnym Czarlin w jednostce ewidencyjnej Gmina Tczew w celach budowlanych. Szczegółowy przebieg trasy podany jest na mapie orientacyjnej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Docelowa szerokość jezdni - 5 m. Na poszerzonym odcinku pasa drogowego należy wykonać korytowanie i podbudowę jak dla drogi KR 2. Rowy przydrożne należy odtworzyć i powierzchniowo do nich należy skierować wody opadowe z przebudowywanego odcinka drogi. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie materiałów z rozbiórki. Zakres prac obejmuje również wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i docelowego projektu organizacji ruchu wraz z wykonaniem i zamontowaniem oznakowania (projekt powinien posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia). Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy umożliwić przejezdność drogi i możliwość przejścia dla mieszkańców). Pobocza drogi należy po zakończeniu prac uporządkować obsiać trawą, zieleń przydrożną odtworzyć. Niweleta przebudowanej drogi musi na początkowym i końcowym odcinku, jak również połączenie z drogą ul. Spacerową w Czarlinie musi nawiązywać do istniejącej drogi. Całość drogi musi tworzyć jednolitą powierzchnię. Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych, należy je odbudować; Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu prac drogowych dostarczyć: - dokumentację powykonawczą, - protokół potwierdzający grubość warstwy wierzchniej - świadectwa dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych -oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót w ilości 3 egz. - gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały i zamontowane urządzenia, W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale. 25 niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań, jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o SIWZ. Zaleca się wizję terenu, związanego z budową. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres 3 lat od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, a także na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 2 egz. (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Montażowe DROG - BUD s.c. Wojciech Rytlewski, Ireneusz Zagórski, ul. Piaskowa 3, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 290000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.