Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226956/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-331ff03a-d7a9-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-331ff03a-d7a9-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029405/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych o charakterze „projektuj i buduj” pod nazwą: „Rozbudowa strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku”, za wynagrodzeniem płatnym na warunkach określonych w Umowie. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowej oraz czynności formalnych zmierzających do jej zatwierdzenia przez właściwe organy, wykonania wszelkich niezbędnych robót rozbiórkowych i budowlanych, dokonania wyposażenia w sposób zgodny z przepisami oraz dokonania wszelkich niezbędnych czynności odbiorowych zmierzających do oddania obiektu do użytkowania.
3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie i przekazanie praw autorskich do dokumentacji projektowej,
2) realizację robót budowlanych.
3.2.1 Wykonanie dokumentacji projektowej na „Rozbudowę strefy saun kompleksu sportowo-rekreacyjnego Park Avia w Świdniku” wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, która obejmuje:
1) Dokumentacja projektowa sporządzona w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej zapisany na pendrive, w tym w formacie *pdf,
2) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) Przedmiar robót, Kosztorys inwestorski, Kosztorys ślepy.
3.2.2 Nadzór autorski
Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski wielobranżowy.
3.2.3 Roboty budowlane
1) Wykonanie robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową (dokumentacja zgodna z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz obowiązujących norm i przepisów. realizację robót budowlanych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt. W zakres robót budowlanych wchodzi:
a) przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki wraz z utylizacją. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące instalacje przebiegające w terenie – przy czym należy zapewnić możliwość bezpiecznego korzystania z pozostałych obiektów,
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie Dokumentacji projektowej,
c) roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów,
d) kompletna dokumentacja powykonawcza budowy ( jeden egzemplarz w wersji papierowej oraz jeden w wersji elektronicznej),
e) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu w zakresie przystąpienia do użytkowania wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,
3.2.4 Wymagania materiałowe i technologiczne
1) wszystkie materiały i urządzenia powinny posiadać wymagane atesty,
2) wszystkie elementy powinny być fabrycznie nowe.
3.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z następujących dokumentów:
1) SWZ, w tym w szczególności Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 401595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632343,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 401595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARO-FACH Dariusz Latkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122442441
7.3.3) Ulica: ul.Hallera 2/16
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
D A R o - F A C H Dariusz Latkowski
jakie przetargi wygrała firma
D A R o - F A C H Dariusz Latkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 401595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.