Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236394/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka „Dworek Marzeń” oraz Domu Dziecka „Pomocna Dłoń” w Olkuszu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11106321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka „Dworek Marzeń” oraz Domu Dziecka „Pomocna Dłoń” w Olkuszu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f6f822-a7b5-4814-91a0-726d3c5ec19a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005951/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi całodziennego żywienia dla wychowanków Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 186027,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa polegała będzie na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków Domu Dziecka „ Dworek Marzeń w Olkuszu ul. Żuradzka 21 ,w wieku od 8-20 lat, (Załącznik nr. 3 do umowy) które będą rozdzielane przez personel Zamawiającego w postaci:1) śniadania od godz. 6.30 do godz. 7:00 - na które Wykonawca dostarczy produkty do samodzielnego przygotowania posiłków przez personel Zamawiającego.
2) II śniadanie od godz. 6.30 do godz. 7:00
3) obiady od godz. 13:00do godz. 14:00,
4) kolacja od godz. 18.00 do godz. 18:30 na które Wykonawca dostarczy produkty do samodzielnego przygotowania posiłków przez personel Zamawiającego.
2. Określenie szczegółowych warunków zamówienia zawiera: przygotowywanie posiłków będzie odbywać się w lokalu /siedzibie Wykonawcy. Załącznik nr 2 do umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków, ze względu na czasowy pobyt wychowanków poza siedzibą zamawiającego, lub przyjęciem dodatkowych wychowanków.
Wykonawcy w przypadku takim nie służą wobec Zamawiającego żadnego roszczenia.
4. Posiłki będą dostarczane w szczelnie zamkniętych pojemnikach/termosach zabezpieczających przed niepożądaną zmianą temperatur i stosownie do wymogów ustawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 88251,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Usługa polegała będzie na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla wychowanków Domu Dziecka „ Pomocna Dłoń” w Olkuszu ul. Legionów Polskich 3 ,w wieku od 8-20 lat, (Załącznik nr.3 do umowy) które będą rozdzielane przez personel Zamawiającego w postaci:1) śniadania od godz. 6.30 do godz. 7:00 - na które Wykonawca dostarczy produkty do samodzielnego przygotowania posiłków przez personel Zamawiającego.
2) II śniadanie od godz. 6.30 do godz. 7:00
3) obiady od godz. 13:00do godz. 14:00,
4) kolacja od godz. 18.00 do godz. 18:30 na które Wykonawca dostarczy produkty do samodzielnego przygotowania posiłków przez personel Zamawiającego.
2. Określenie szczegółowych warunków zamówienia zawiera : przygotowywanie posiłków będzie odbywać się w lokalu /siedzibie Wykonawcy. Załącznik nr 2 do umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków, ze względu na czasowy pobyt wychowanków poza siedzibą zamawiającego, lub przyjęciem dodatkowych wychowanków.
Wykonawcy w przypadku takim nie służą wobec Zamawiającego żadnego roszczenia.
4. Posiłki będą dostarczane w szczelnie zamkniętych pojemnikach/termosach zabezpieczających przed niepożądaną zmianą temperatur i stosownie do wymogów ustawowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 100859,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87068,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97888,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMD Catering Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-220-14-42
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99507,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMD Catering Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637-220-14-42
7.3.4) Miejscowość: Olkusz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w budynku UMiG w Olkuszu.
- Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkół/ośrodków/przedszkoli wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Budowa odwodnienia ul. Głębowiec w Niesułowicach - etap I
- "Małopolskie Centrum Rozwoju Kompetencji Zrównoważonego Przemysłu"
- Modernizacja pomieszczeń w budynku DPS dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Foodex Saudi 2025 w dniach 21-24 września 2025 r. w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jasionówce
- Świadczenie usługi cateringowej dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca ponad granicami - edukac
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.