Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220099/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000772719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 17A
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486642423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspnr2@grojecmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp2.grojecmiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33147f00-48c4-401a-9c2a-5f34dbde87241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33147f00-48c4-401a-9c2a-5f34dbde8724
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W GRÓJCU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220099
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PSP2/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 601005,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów mleczarskich i nabiału4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 58427,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 31813,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, wędlin4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 227082,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa przypraw, makaronów, produktów mącznych oraz pozostałych artykułów żywnościowych i jaj4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15851000-8 - Produkty mączne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
41110000-3 - Woda pitna
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 126148,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa warzyw i owoców4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 82077,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mrożonek4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 57397,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów garmażeryjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 18060,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58427,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT- DETAL ART. SPOŻYWCZO- ROLNE ANNA SIEKIERKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807
7.3.3) Ulica: SZPITALNA 24
7.3.4) Miejscowość: WYSOKIE MAZOWIECKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61348,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31813,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31813,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31813,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOJUTREK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3849992923
7.3.3) Ulica: MUSZLOWA 5/28
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 01-357
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33403,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227082,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299704,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227082,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAG- POL ADAM GOŹDZICKI, BARBARA GOŹDZICKA SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366149980
7.3.3) Ulica: MODULARNA 17A
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-238
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAG-POL ADAM GOŹDZICKI, BARBARA GOŹDZICKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BAG-POL ADAM GOŹDZICKI, BARBARA GOŹDZICKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238436,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126148,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140582,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126148,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT- DETAL ART. SPOŻYWCZO- ROLNE ANNA SIEKIERKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450686807
7.3.3) Ulica: SZPITALNA 24
7.3.4) Miejscowość: WYSOKIE MAZOWIECKIE
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133670,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2025-08-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82077,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82077,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE MARCIN SELIGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140528155
7.3.3) Ulica: GOŚCINIEC 56
7.3.4) Miejscowość: PRZYBYSZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 26-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86180,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57397,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57397,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIDAN POLSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021860918
7.3.3) Ulica: JASIŃSKIEGO 32E
7.3.4) Miejscowość: PRZEMYŚL
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIDAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60267,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30094,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNES WOŁK- AGRASIŃSKA, WOŁK- KARACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011215829
7.3.3) Ulica: SZPITALNA 58
7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 05-802
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGNES WOŁK-ARGASIŃSKA, ARGASIŃSKI, WOŁK-KARACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGNES WOŁK-ARGASIŃSKA, ARGASIŃSKI, WOŁK-KARACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-08-28INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Dostawy mięsa wieprzowego, wędlin wieprzowych, wędlin drobiowych oraz mięsa drobiowego.
- Ubezpieczenia majątku Gminy Grójec wraz z jednostkami podległymi
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- DOSTAWA PRZYPRAW, MAKARONÓW, PRODUKTÓW MĄCZNYCH ORAZ POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH I JAJ DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 2 W GRÓJCU 2025/2026
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO nr 11 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2025 r. artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 376 mieszczącej się w Warszawie, przy ulicy gen. K. Ziemskiego 22
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2025 r. artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 217 mieszczącej się w Warszawie, przy ulicy I. Paderewskiego 45
- Dostawy różnych produktów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.