eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOZIENICACH

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670146450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Al. Władysława Sikorskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 67 97 182

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.langa@szpitalkozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalkozienice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef6132a-fb99-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/TP/ND.ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137590,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – Przeglądy techniczne aparatów RTG, USG i innych

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 21469,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Przeglądy techniczne aparatury endoskopowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 17539,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Przeglądy techniczne sprzętu medycznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 30062,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Przeglądy techniczne

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 68520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 02.06.2023 roku nastąpiło otwarcie złożonych ofert na postępowanie prowadzone w trybie
podstawowym pn. „Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach”,
Nr sprawy: 08/TP/ND.ZP/2023. Zamawiający po zapoznaniu się z dokumentami stwierdził, że
przygotowaną specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami należy rozpisać w taki sposób,
aby zwiększyć konkurencyjność oraz umożliwić złożenie ofert także producentom przeglądanych
sprzętów medycznych będących w posiadaniu Zamawiającego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 02.06.2023 roku nastąpiło otwarcie złożonych ofert na postępowanie prowadzone w trybie
podstawowym pn. „Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach”,
Nr sprawy: 08/TP/ND.ZP/2023. Zamawiający po zapoznaniu się z dokumentami stwierdził, że
przygotowaną specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami należy rozpisać w taki sposób,
aby zwiększyć konkurencyjność oraz umożliwić złożenie ofert także producentom przeglądanych
sprzętów medycznych będących w posiadaniu Zamawiającego.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 02.06.2023 roku nastąpiło otwarcie złożonych ofert na postępowanie prowadzone w trybie
podstawowym pn. „Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach”,
Nr sprawy: 08/TP/ND.ZP/2023. Zamawiający po zapoznaniu się z dokumentami stwierdził, że
przygotowaną specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami należy rozpisać w taki sposób,
aby zwiększyć konkurencyjność oraz umożliwić złożenie ofert także producentom przeglądanych
sprzętów medycznych będących w posiadaniu Zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 02.06.2023 roku nastąpiło otwarcie złożonych ofert na postępowanie prowadzone w trybie
podstawowym pn. „Pogwarancyjne przeglądy sprzętu medycznego w SP ZZOZ w Kozienicach”,
Nr sprawy: 08/TP/ND.ZP/2023. Zamawiający po zapoznaniu się z dokumentami stwierdził, że
przygotowaną specyfikację warunków zamówienia wraz z załącznikami należy rozpisać w taki sposób,
aby zwiększyć konkurencyjność oraz umożliwić złożenie ofert także producentom przeglądanych
sprzętów medycznych będących w posiadaniu Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.