Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00229113/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676240, 17 8676260
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11014921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e998668-2098-4a07-bae2-35c9c0fec594
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt RIBES – Regional Inclusive Biobased Entrepreneurship Solutions, akronim „RIBES” realizowany w ramach umowy nr 101134911, finansowany w ramach Programu Ramowego na rzecz badań naukowych i innowacji „Horyzont Europa” 2021-2027. Okres realizacji projektu: 01.03.2024 - 28.02.20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.35.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26404,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zapewnienie sali konferencyjnej oraz wyżywienia podczas 7 spotkań interesariuszy projektu dla 12 osób (+/- 3 osób).
Wykonanie przedmiotu zamówienia przewiduje się w terminie od 02.06.2025 do 31.01.2027.
Będzie to 7 cyklicznych spotkań interesariuszy projektu, ich ostateczny termin nie został jeszcze określony. Data spotkań będzie przekazywana sukcesywnie Wykonawcy w terminie 14 dni przed wydarzeniem.
Podczas każdego spotkania sala konferencyjna musi być dostępna dla uczestników spotkań przez łącznie 3 godziny. Termin i godziny spotkań będą każdorazowo ustalane z Wykonawcą w terminie 14 dni przed spotkaniem. Planuje się organizację spotkań w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach przedpołudniowych np. 9.00-12.00 lub 10.00-13.00, w zależności od potrzeb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Kowalik Proline
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133932758
7.3.3) Ulica: Witolda 8C/64
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-302
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-01-31INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Remont ekranów przeciwolśnieniowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz - Sanok w km 11+316 - 11+426, obwodnica Brzozowa
- Sprzedaż i dostawa odczynników dla Wydziału Medycznego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia, Gminy Boguchwała oraz Gminy Świlcza - 4 zadania
- Ubezpieczenie dla uczestników projektu "Podkarpacka Inicjatywa ALMA - europejskie mobilności młodych" (zdrowotne, podróży, NNW/OC).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 - POWTÓRKA
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla członków Wojewódzkiej Rady Rynku Pracy.
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z obsługą szkoleń i narad
- Kompleksowa usługa polegająca na świadczeniu usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów apelacji lubelskiej
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.