eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceRozbudowa monitoringu miejskiego



Og³oszenie z dnia 2025-06-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu miejskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Mys³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255393

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323171259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.osyra@um.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.myslowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://myslowice.logintrade.net/zapytania_email,195610,10dc618fde06999adba8fa5ea4bcba4e.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu miejskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9f8d4c1-7048-4fc4-b168-5357773142e0

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00281880

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043984/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Rozbudowa monitoringu miejskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00184080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2025.AO

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie us³ugi poprawy bezpieczeñstwa publicznego, przeciwdzia³ania dewastacjom i sytuacjom niepo¿±danym polegaj±c± na rozbudowie monitoringu miejskiego Miasta Mys³owice wraz z pod³±czeniem do Centrum Monitoringu Wizyjnego Miasta Mys³owice przy ulicy Miko³owskiej 50m przy pomocy Szerokopasmowej Sieci Teleinformatycznej w sposób umo¿liwiaj±cy niezak³ócon± wspó³pracê z istniej±cym systemem z zachowaniem gwarancji jako¶ci us³ugi. ¦rodki na wykonanie przedmiotu zamówienia przeznaczone zosta³y z Mys³owickiego Bud¿etu Obywatelskiego oraz Rady Dzielnicy Larysz Hajdowizna w proporcji wskazanej w PFU.
Realizacja umowy obejmowaæ bêdzie:
1.1. Zaprojektowanie, zakup i instalacja nowych punktów kamerowych w miejscach wskazanych w Planie Funkcjonalno – U¿ytkowym.
1.2. Doprowadzenie ³±czy transmisji danych niezbêdnych do prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.
1.3. Wybudowanie sieci elektrycznej dla uzupe³nianych punktów kamerowych.
1.4. Zapewnienie infrastruktury sprzêtowej, niezbêdnej do uruchomienia przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich niezbêdnych prac przygotowawczych, monta¿owych, wdro¿eniowych, integracyjnych i analitycznych.
1.5. Zakup i monta¿ pozosta³ych urz±dzeñ sieciowych niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia w tym elementów zwi±zanych z archiwizacj± danych.
1.6. Przygotowanie opracowañ umo¿liwiaj±cych aktualizacjê dokumentacji projektowej
i technicznej w miejscach nowopowsta³ych punktów kamerowych.
1.7. Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje:
1.7.1 infrastrukturê niezbêdn± do uruchomienia dodatkowych punktów:
a) sieæ teletransmisyjn±,
b) opis i konfiguracjê oprogramowania,
c) procedury zabezpieczenia danych i odtwarzania systemu po awarii;
1.7.2. lokalizacje kamer:
a) opis miejsc lokalizacji kamer,
b) obszar objêty monitoringiem,
c) zastosowane analityki.
1.8. Przekazanie przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu na podstawie protoko³u przekazania podczas odbioru przedmiotu zamówienia wraz z po¶wiadczonymi za zgodno¶æ z orygina³em fakturami zakupu sprzêtu i elementów infrastruktury zwi±zanych z punktami kamerowymi prawa w³asno¶ci do ww. na rzecz Zamawiaj±cego – do 1 miesi±ca od daty uruchomienia monitoringu.
1.9. Utrzymanie, udostêpnienie, konserwacja i serwis kamer do 30.11.2025 r. w trybie ca³odobowym, gdzie czas usuniêcia awarii lub usterki nie mo¿e przekroczyæ 12 godzin, jednokrotnego serwisu konserwacyjnego oraz serwisów naprawczych w ilo¶ciach uzale¿nionych od wyst±pieñ zdarzeñ awaryjnych w ramach ¶wiadczonych us³ug na warunkach:
a) awarie i usterki bêd± zg³aszane telefonicznie lub drog± elektroniczn± (mail/portal/system service desk) wskazane przez Wykonawcê,
b) aktualizacje oprogramowania kamer w przypadku pojawienia siê poprawek producenta - instalacja po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym,
1.10. Zapewnienie bezpieczeñstwa danych m.in. archiwizacja, kopia zapasowa;
1.11. Wype³nienie obowi±zku informacyjnego wzglêdem osób, które znalaz³y siê w rejonie monitorowania;
1.12. Do obowi±zków Wykonawcy poza wymienionymi w innych postanowieniach niniejszej umowy nale¿y w szczególno¶ci:
1.13. Uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych oraz BHP, ergonomii pracy i innych, je¿eli bêd± wymagane przepisami prawa.
1.14. Uzyskanie wszelkich niezbêdnych opinii, decyzji, w tym:
a. Uzyskanie wszelkich niezbêdnych decyzji ¶rodowiskowych (je¶li wymagane),
b. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowê, w tym decyzji konserwatorskiej, je¶li wyst±pi taka potrzeba,
c. Sprawowanie nadzoru autorskiego (zwanego dalej tak¿e „nadzorem”) nad realizacj± robót budowlanych w ca³ym okresie realizacji inwestycji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zawiera Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) Za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125300-2 - Kamery bezpieczeñstwa

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

32323500-8 - Urz±dzenia do nadzoru wideo

45232320-1 - Kablowe linie nadawcze

32412100-5 - Sieæ telekomunikacyjna

32562000-0 - Kable ¶wiat³owodowe

32520000-4 - Sprzêt i kable telekomunikacyjne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 416970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1354796,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO US£UGOWO HANDLOWE INTERPLUS MARIUSZ MRO¯EK RAFA£ WO¬NIAK SPO£KA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443132376

7.3.3) Ulica: Pawia 2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 416970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.