eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e09b6720-d112-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Modernizacja pomieszczeń SP nr 2 w Kolbuszowej”

Modernizacja ma na celu poprawę stanu technicznego oraz estetyki i parametrów użytkowych sal lekcyjnych nr: 216, 217, 218, 219, 220 i 221 oraz pokoju sprzątaczek i gabinetu medycyny szkolnej oraz częściowo przylegającego do nich korytarza w najstarszym budynku dydaktycznym Szkoły Podstawowej nr 2
w Kolbuszowej.

1. Roboty budowlane wykończeniowe:
1) wymiana 8 okien wraz z podokiennikami zewnętrznymi i parapetami wewnętrznymi w sali nr 216,
2) wymiana skrzydeł drzwiowych w sześciu salach lekcyjnych,
3) wymiana zniszczonych posadzek z klepek drewnianych na posadzki z wykładzin pcv wraz
z wykonaniem warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej w ww. salach lekcyjnych,
4) remont tynków ścian i sufitów z wykonaniem gładzi szpachlami cementowymi w ww. salach lekcyjnych,
5) wykonanie nowych powłok malarskich na gładziach cementowych ścian i sufitów w ww. salach lekcyjnych,
6) odnowienie powłok malarskich na lamperiach olejnych: przeszlifowanie, zagruntowanie gruntem szczepnym i przemalowanie 2-krotne farbami lateksowymi szorowalnymi w ww. salach lekcyjnych,
7) wymianę kratek wentylacyjnych w ww. salach lekcyjnych,
8) montaż odbojnic ściennych i narożników ochronnych przy drzwiach.

2. Instalacja centralnego ogrzewania:
1) wymiana 14 szt. grzejników żeliwnych członowych na grzejniki dwupłytowe z zasilaniem bocznym o wys. 60 cm oraz o długości i lokalizacji podanej w przedmiarze robót w salach nr 216 do 221 oraz w gabinecie medycyny szkolnej (półpiętro),
2) przedłużenie pionu c.o. z gabinetu medycyny szkolnej i montaż grzejnika c.o. w pomieszczeniu sprzątaczek (sala nr 222),
3) wymiana (korekta długości) rur przyłączeniowych z rur stalowych,
4) wymiana odpowietrzników na pionach c.o.
5) montaż 15 szt. zaworów grzejnikowych odcinających na powrocie,
6) montaż 15 szt. zaworów grzejnikowych termostatycznych na zasilaniu,
7) montaż 15 szt. głowic termostatycznych z blokadą nastawy.

3. Instalacja elektryczna
1) doprowadzenie zasilania z dolnej kondygnacji do nowoprojektowanej rozdzielni ReN3P,
2) demontaż istniejących opraw świetlówkowych - sufitowych 2x36 W,
3) demontaż osprzętu instalacyjnego w ww. salach,
4) montaż nowej rozdzielni elektrycznej ReN3P na korytarzu z wyposażeniem,
5) montaż dwóch kanałów kablowych 60 x 40 w korytarzu,
6) zmiana zasilania hotspota na korytarzu,
7) wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z rys. nr 1 w ww. salach – obwody gniazdkowe w ścianach w rurkach karbowanych PCV p/t, obwody oświetleniowe w ścianach i sufitach przewodem wtynkowym,
8) montaż nowego osprzętu instalacyjnego,
9) montaż paneli oświetleniowych LED na sufitach,
10) ułożenie dodatkowych rur karbowanych elektroinstalacyjnych z pilotem 20 mm p/t, bez wciągania przewodów,
11) wykonanie połączeń wyrównawczych,
12) pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych oraz próby działania wyłączników różnicowoprądowych.

4. Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują:
1) Opis przedmiotu zamówienia - Modernizacja pomieszczeń SP2 Kolbuszowa
2) Opis techniczny - Instalacje elektryczne
3) Rys nr 1 SP2_Rzut Ip architektura
4) Rys nr 2 SP2_Rzut Ip Instalacja elektryczna
5) Rys nr 3 SP2_Rozdzielnia ReN3P
6) Przedmiar 2251 Modernizacja pomieszczeń SP 2 Kolbuszowa

Szczegółowy zakres robót budowlanych precyzują: Opis przedmiotu zamówienia – dokumentacja techniczna (Rozdział III SWZ) i przedmiar robót (Rozdział II SWZ).

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia
o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku
do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280320,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315002,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280320,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krisbud Krzysztof Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141398776

7.3.4) Miejscowość: Domatków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280320,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.