eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalnych Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalnych
Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalnych
Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40d19b38-e8a1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego

1.1.30 Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch zadań:
Zadanie nr 1: Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalny.
Zadanie nr 2: Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego.


2. Zadanie nr 1 Budowa oświetlenia drogi na Cmentarz Komunalny obejmuje:

1) Odcinek linii kablowej nn. typu YAKXS 4x35mm2 relacji ZK1+ZP do proj. SOU l=1m/4m
2) Odcinek linii kablowej nn. oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x35mm2 relacji SOU
do projektowanej latarni O11 l=386m/448m wraz z ułożeniem bednarki oc. – uziemienie słupów
3) Budowa wolnostojącej Szafy Oświetlenia Ulicznego – SOU
4) Budowa 11 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8 m, z wysięgnikami,
z oprawami LED z gniazdami NEMA 5/7 pin i sterownikami. Oprawy Led strumień świetlny min. 3876 lm; słupy stalowe, wysięgniki, malowane RAL 9011 lub zbliżony (słupy i oprawy)
5) Ułożenie kanalizacji kablowej HDPE Ø40 - 230 m. (od szafy SKT do SKR-1 przy słupie oświetleniowym O7) i Ø110 – 181 m (od SKR-1 przy słupie O7), w tym przewiert pod droga powiatową 27 m.

3. Zadanie nr 2 Budowa oświetlenia i monitoring Cmentarza Komunalnego obejmuje:

1) Budowa linii kablowych typu YAKXS 4x35mm2, w rurach ochronnych o łącznej długości ok. 240 m.
2) Ułożenie bednarki oc. w wykopie ok. 240 m.
3) Budowa 7 szt. słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych malowanych na kolor RAL 9011 lub zbliżony, z oprawami LED w tym samym kolorze oraz z gniazdami NEMA 5/7 pin i sterownikami. Oprawy Led strumień świetlny min. 3876 lm, słupy o wysokości 4 m. - 3 szt. i 6 m. - 4 szt.
4) Budowa kanalizacji kablowej o łącznej długości ok. 207 m. z jedną szt. studni SKR-1 i pięcioma studniami SK-1
5) Budowa wolnostojącej szafy telekomunikacyjnej SKT z wyposażeniem
6) Montaż na czterech słupach kamer do monitoringu wizyjnego oraz w tych słupach konwerterów Lan-SFP i zasilaczy kamer i konwerterów
7) Wciągnięcie światłowodów czterowłóknowych jednomodowych od każdej kamery do skrzyni telekomunikacyjnej SKT
8) Wciągnięcie światłowodu 12 włókien jednomodowego od szafy SKT, do centrali telefonicznej, o długości ok. 470 m.

4. Oświetlenie należy zgłosić do odbioru do PGE Dystrybucja S.A., Rejon Energetyczny Mielec, zakończonego pozytywnym odbiorem.

5. Minimalne wymagania dotyczące opraw Led:
1) Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet. System musi posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany
i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10 V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230, odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa.

2) Obudowa wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, górna część korpusu wykonana
z jednego elementu pozbawiona łączeń, zawiasów oraz żeber
3) Korpus malowany proszkowo z powłoką elektrostatyczną umożliwiającą samoistne usuwanie zanieczyszczeń z obudowy
4) Obudowa dwukomorowa, oddzielna komora umożliwiająca podłączenie zasilania oraz elementów systemu sterowania
5) Oprawa wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej
6) Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zapobiegający przed kondensacją wilgoci wewnątrz oprawy
7) Komora oprawy i osprzętu o szczelności IP 66
8) Odporność na uderzenia - IK 07
9) Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K
10) strumień świetlny lampy – zgodnie z podanymi w opisie wyżej
11) Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym
DALI lub analogowym 0 -10 V
12) Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie
13) Skuteczność świetlna oprawy (uwzględniająca wszystkie straty) min. 160 lm/W
14) Współczynnik mocy (cos φ)≥0,98 dla mocy znamionowej, utrzymanie współczynnika mocy (cos φ) powyżej 0,95 przy sterowaniu oprawy w zakresie 0-100% mocy znamionowej
15) Odporność oprawy na przepięcia: 10 kV.
16) Zaczep oprawy powinien stanowić integralną część oprawy i posiadać możliwość montażu na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupach oświetleniowych. Zaczep powinien mieć możliwość regulacji kąta pochylenia 0-15⁰ i -15-0⁰
17) Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7pin
18) Gwarancja min. 5 lat (60 miesięcy) od daty odbioru robót (faktyczna długość okresy gwarancji na oprawy typu Led stanowi kryterium wyboru ofert)

6. Opis wykonania monitoringu wizyjnego.
1) W wolnostojącej szafie SKT należy zainstalować światłowodowy switch zarządzany
o minimum 5 portach SFP oraz jednym Combo (Gigabit Ethernet/SFP), zasilany poprzez wyłącznik główny i zabezpieczenie nadprądowe 1-fazowe, zasilanie doprowadzone z szafy SOU policznikowo.
2) Na każdym z czterech słupów oświetleniowych na Cmentarzu Komunalnym należy zainstalować kamerę wizyjną, zasilaną przez zasilacz zamontowany w danym słupie. Sygnał z każdej kamery należy przesłać poprzez światłowód jednomodowy (rozszyte dwa włókna na każdą kamerę w słupie, dwa włókna pozostają zapasowe) do switcha w szafie. Do transmisji sygnału należy użyć mediakonwertera z wkładką światłowodową umieszczonego w słupie, zasilanego z zasilacza w słupie i doprowadzić sygnał do switcha w szafie SKT, w switchu należy użyć kompatybilnej wkładki światłowodowej celem zestawienia poprawnego polączenia. Światłowód należy wprowadzić w szafie SKT
do przełącznicy światłowodowej (min. 12 portów), zakończonych wspawanymi pigtailami (po dwa na każdą kamerę)
3) Od szafy SKT do centrali telefonicznej Multimedia, należy wciągnąć światłowód jednomodowy 12 włókien, z zarobionymi czterema włóknami i wprowadzonymi
do przełącznicy. Druga strona z zapasem min. 15 m. może pozostać „goła”.
4) Należy wykonać pomiary dopuszczalnego tłumienia całkowitego torów światłowodowych.

5) Minimalne parametry urządzeń:
a) Kamera wizyjna:
- rozdzielczość - 4 Mpx
- przetwornik nie mniejszy niż 1/3"
- minimalna prędkość transmisji strumienia głównego 25kl/s przy 2048 x 1536
- obiektyw z funkcją Auto Iris
- temperatura pracy -20oC – 50oC

b) Switch zarządzany:
- ilość wejść – j.w.
- temperatura pracy -20oC – 50oC
- obudowa desktop
UWAGA: Rozmiary urządzeń: muszą się mieścić się w szafie SKT i być na trwale przymocowane do konstrukcji szafy.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia
o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku
do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141262,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297145,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141262,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Elektrycznych Jan Kubik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141009266

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141262,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.