eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Wymiana stolarki okiennej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: zgm-zary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080156576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakopiańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 14 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgmzary@zgmzary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgmzary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z. o. o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w lokalach i budynkach zarządzanych przez ZGM Sp. z o.o. w Żarach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-772c84e6-ebca-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 126018,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej w liczbie 89 szt. Zakres opracowania obejmuje wymianę stolarki okiennej drewnianej na okna PVC wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w lokalach komunalnych, będących w administracji Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Żarach. Zastosowane okucia okienne powinny być wyposażone w opcję rozszczelniania tzw. mikrowentylację, jedno skrzydło-dolne w oknie powinno być rozwieralno – uchylne a pozostałe – rozwieralne. Wymiar, podział i wygląd nowej stolarki winien zachować dotychczasowe parametry. W oknach o wymiarach: szerokość do 1,20 m i wysokości do 1,70 m można założyć wykonanie okna jednoskrzydłowego rozwierano–uchylnego, z zachowaniem dotychczasowego podziału okien z zastosowaniem przewiązek pionowych i poziomych odwzorowujących pierwotny podział okien. W oknach powyżej w/w wymiarów stosować podział na okna dwuskrzydłowe, trzyskrzydłowe, itd. z zachowaniem dotychczasowego podziału okien.
Ilość, wymiary oraz podział okien wg. zestawienia i obmiaru w formularzu cenowym druku oferty.

Przed dostawą i montażem wymiary należy zweryfikować przez pomiar z natury .
Kolejność prac jest następująca :
- zabezpieczenie lokalu mieszkalnego przed rozpoczęciem pracy związanych z wymianą stolarki okiennej
- demontaż skrzydeł okiennych
- demontaż ościeży drewnianych z wykuciem z muru . Możliwa jest konieczność
przecinania ramy na części dla łatwiejszego demontażu . Zdemontowane okna nie są
przeznaczone do ponownego wbudowania , należy je zutylizować na koszt wykonawcy
- demontaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych ,
- dostawa i wstawienie nowych okien PVC w kolorze białym ,
- mocowanie do ścian budynku za pomocą typowych łączników stalowych
przykręcanych do zewnętrznej ( czołowej ) powierzchni ościeżnicy i przykręcanych
do ściany wkrętami szybkiego montażu z kołkami rozporowymi przeznaczonymi dla
murów ceglanych lub na kotwach stalowych .
- odległość między punktami mocowania ościeżnicy nie może być większa niż 70 cm ,
a odległość od naroży ościeżnicy – nie większa niż 20 cm
- dopuszczalne odchylenie od pionu okien powinno być mniejsze od 1 mm na 1m
wysokości okna i nie więcej niż 3 mm na całej wysokości .
- różnice wymiarów po przekątnych nie powinny być większe od :
- 2 mm przy długości przekątnej do 1 m ,
- 3 mm przy długości przekątnej do 2 m ,
- 4 mm przy długości przekątnej powyżej 2 m ,
- stolarka winna być uszczelniona termicznie pianką montażową na pełnym obwodzie
- wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej
o grubości 0,75 mm w kolorze brąz
- montaż parapetów wewnętrznych PVC w kolorze białym
- połączenia parapetów z ościeżem okna winno być uszczelnione sylikonem ,
- uzupełnienie tynków uszkodzonych powierzchni , szpachlowanie , gruntowanie, styropian, tynk strukturalny, malowanie farbą emulsyjną itp.,w zależności od rodzaju ościeża
Przewiduje się zastosowanie farby emulsyjnej ( wewnątrz i zewnątrz) koloru białego. W przypadku budynków, w których wykonana została termomodernizacja należy na zewnątrz dostosować kolor farby, aby był zgodny z kolorystyką elewacji,
- usunięcie z lokalu mieszkalnego i budynku materiałów z rozbiórki , usunięcie gruzu, utylizacja i doprowadzenie pomieszczeń lokalu do porządku.

Stolarka będzie wymieniana w zasiedlonych lokalach mieszkalnych. W związku z tym Wykonawca w celu terminowej i prawidłowej realizacji robót zobowiązany jest do uzgodnienia z najemcami poszczególnych lokali termin realizacji przedmiotowych robót. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do pozostawienia miejsca wykonywania prac w stanie umożliwiającym nieutrudnione korzystanie z lokalu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zaniechania wymiany stolarki okiennej na konkretnym adresie w trakcie trwania umowy z przyczyn od niego niezależnych (np. wykup lokalu gminnego przez najemcę na własno
ść) .
Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, 875 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99503,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99503,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKNO-TECH Z.P.U.-STANISŁAW PILAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392196076

7.3.3) Ulica: DASZYŃSKIEGO 2

7.3.4) Miejscowość: SŁUPSK

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99503,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa zawarta w dniu 28.07.2022r. wysłana do Wykonawcy drogą operatora pocztowego, termin wykonania zadania od 01.08.2022-01.12.2022r./przypuszczalny termin otrzymania korespondencji przez wykonawcę podpisanie egzemplarza umowy/

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.