Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00260757/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa bramowca oraz przyczepy do bramowca.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Aleja Zwycięstwa 19, 87-860 Chodecz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360482075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 19
1.5.2.) Miejscowość: Chodecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542848036
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkchodecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgkchodecz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zgkchodecz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa bramowca oraz przyczepy do bramowca.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0658ee1c-4077-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie rozwoju Punktów Selektywnego Zbierania Odpad Komunalnych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2016-2018"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260757/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 110000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89430,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BRAMOWIEC: CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA1) typ pojazdu: samochód ciężarowy
2) Rok produkcji: nie starszy niż 2008
3) Liczba osi pojazdu: 2
4) Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (DMC): nie więcej niż 18 000 kg
5) Norma emisji spalin min EURO 5
6) Moc silnika: nie mniej niż 380 KM i więcej
7) Skrzynia biegów: automatyczna/manualna
8) Niezbędne wyposażenie pojazdu:
Zaczep przyczepy
Szybkozłącze pneumatyczne
9) Stan techniczny:
Pojazd sprawny technicznie
Silnik i skrzynia biegów bez wycieków
Blacharka bez mechanicznych uszkodzeń, stan powłoki lakierniczej dobry lub bardzo dobry
Stan ogumienia – w dopuszczalnym stopniu w stanie db lub bdb
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 80000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZYCZEPA: CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIAdo przewozu odpadów komunalnych typu bramowiec rok produkcji od 2000r. Sprawna instalacja pneumatyczna. Opony w stanie dobrym. Ważne badania techniczne wraz z polisą ubezpieczeniową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów
4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dss Recykling Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541005314
7.3.3) Ulica: Magazynowa 1
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-530
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI CHODECZ
więcej: przetargi CHODECZ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.