Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków – Zadanie nr 3 – Dostawa warzyw i owoców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków – Zadanie nr 3 – Dostawa warzyw i owoców2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3fdfca8-f7f9-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006629/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyżywienia do przedszkola w Gminie Maków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Art. 305 ust. 2) Ustawy – zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 12.01.2023 roku opublikował ogłoszenie o zamówieniu w trybie podstawowym dla postępowania pn. Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków. Przedmiotem zamówienia w ramach zadania nr 3 była dostawa warzyw i owoców. Do upływu terminu składania ofert w ramach zadania nr 3 do Zamawiającego nie wpłynęła jakakolwiek oferta.
W związku z czym Zamawiający w dniu 25.01.2023 roku unieważnił postępowanie w zakresie Zadania nr 3 na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-ebca5066-91a1-11ed-94da-6ae0fe5e7159
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19506,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia (jest wspólny dla wszystkich zadań – różnice w zakresie produktów wchodzących w zakres każdego z zadań zostały wykazane w załączniku do SWZ, tj. Opisie przedmiotu zamówienia).
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Gminnego Przedszkola w Makowie 96-124 Maków, ul. Główna 4.
Zamawiający gwarantuje realizację zamówień w ilości 70% dla każdego zadania. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego jakiegokolwiek roszczenie majątkowe, w tym możliwość dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania tytułem utraconych korzyści.
Zlecenie zamówienia zostanie przekazane wykonawcy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Termin na realizację zamówienia od momentu przesłania zamówienia: 1 dzień roboczy (przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku).
Po odebraniu dostawy zostaje wystawiona protokół odbioru. Po zakończeniu realizacji w danym miesiącu wykonawca otrzyma protokół miesięcy.
Podstawą wystawienia faktury jest protokół miesięczny.
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do treści Zaproszenia do negocjacji:
Opis przedmiotu zamówienia.docx
4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
03221000-6 - Warzywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fruktus sp.j. FH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361559626
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "FRUKTUS" R. DZIUBA, M.DZIUBA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "FRUKTUS" R. DZIUBA, M.DZIUBA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24403 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZASPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLENEGO NR 2 W GDAŃSKU - Z PODZIAŁEM NA 6 CZĘŚCI
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie - w podziale na części
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Baniach w okresie wrzesień 2025-lipiec 2026"
- Dostawa artykułów żywieniowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejsce Piastowe - "Warzywa, owoce świeże"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2025
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domów Dziennego Pobytu Złota Jesień i Magda - Maria w Opolu "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.