Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256530/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa0cdde-3d42-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256530/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup następującego sprzętu:
1. Komputer Typ 1 12 szt.
2. 2 Monitor Typ 1 12 szt.
3. 3 Komputer Typ 2 3 szt.
4. Komputer Typ 3 1 szt.
5. 4 Monitor Typ 2 4 szt.
6. Skaner dokumentów 1 szt.
7. Drukarka kodów kreskowych 1 szt.
8. Napęd taśmowy do serwera 1 szt.
9. Dysk twardy SSD Typ 1 8 szt.
10. 5 Dysk twardy SSD Typ 2 2 szt.
11. Akumulator do systemów podtrzymywania zasilania 10 szt.
12. Drukarka sieciowa Typ 1 1 szt.
13. Mysz komputerowa USB 6 szt.
14. Mysz komputerowa bezprzewodowa 4 szt.
15. Klawiatura komputerowa USB 8 szt.
16. Zasilacz awaryjny (UPS) 6 szt.
17. Przełącznik sieciowy 2 szt.
18. Drukarka monochromatyczna A4 (DO SYSTEMU POJAZD/KIEROWCA) 1 szt.
1. Komputer Typ 1 - 12 szt.
Producent:…………………………………….
Model: …………………………………………
Lp. Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Oferowane parametry techniczne
TAK/NIE*
1. Typ Komputer stacjonarny. TAK/NIE*
2. Zastosowanie Komputer będzie wykorzystywany dla potrzeb aplikacji biurowych, aplikacji edukacyjnych, aplikacji obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej, jako lokalna baza danych, stacja programistyczna. TAK/NIE*
3. Wydajność obliczeniowa Procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, osiągający w teście Passmark CPU Mark, w kategorii Average CPU Mark wynik co najmniej 13.189 punktów według wyników opublikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - stan na dzień 25.10.2021: TAK/NIE*
UZUPEŁNIĆ: (Procesor)
Producent …………….
Model …………………..
Liczba punktów: …………
4. Pamięć RAM 8GB Możliwość rozbudowy do min 64GB. Jeden slot DIMM wolny. TAK/NIE*
5. Pamięć masowa Dysk SSD NVME 256 GB TAK/NIE*
6. Wydajność grafiki Zintegrowana z procesorem TAK/NIE*
7. Wyposażenie multimedialne Karta dźwiękowa min. czterokanałowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, wewnętrzny głośnik w obudowie komputera. Port słuchawek i mikrofonu na przednim panelu, dopuszcza się rozwiązanie port combo, na tylnym panelu min. port audio line out.
TAK/NIE*
8. Obudowa Typu Small Form Factor z obsługą kart wyłącznie o niskim profilu. Umożliwiająca montaż 1 x dysku 3.5” lub 1 x dysku 2.5” wewnątrz obudowy. Napęd optyczny zamontowany w dedykowanej wnęce zewnętrznej 5.25” typu slim. Obudowa fabrycznie przystosowana do pracy w orientacji poziomej i pionowej. Otwory wentylacyjne usytuowane wyłącznie na przednim oraz tylnym panelu obudowy. Suma wymiarów obudowy nieprzekraczająca 700 mm.
Zasilacz o mocy min. 200W pracujący w sieci 230V 50/60Hz prądu zmiennego i efektywności min. 85% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 50% oraz o efektywności min. 82% przy obciążeniu zasilacza na poziomie 100%, Moduł konstrukcji obudowy w jednostce centralnej komputera powinien pozwalać na demontaż kart rozszerzeń bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycia wkrętów, śrub motylkowych). Obudowa w jednostce centralnej musi być otwierana bez konieczności użycia narzędzi (wyklucza się użycie standardowych wkrętów, śrub motylkowych) oraz musi posiadać czujnik otwarcia obudowy współpracujący z oprogramowaniem zarządzająco – diagnostycznym. Obudowa musi umożliwiać zastosowanie zabezpieczenia fizycznego w postaci linki metalowej oraz kłódki (oczko w obudowie do założenia kłódki). Wbudowany wizualny system diagnostyczny oparty o sygnalizację LED np. włącznik POWER, służący do sygnalizowania i diagnozowania problemów z komputerem i jego komponentami, sygnalizacja oparta na zmianie statusów diody LED (zmiana barw oraz miganie). System usytuowany na przednim panelu. System diagnostyczny musi sygnalizować: uszkodzenie lub brak pamięci RAM, uszkodzenie płyty głównej, awarię BIOS’u, awarię procesora. Oferowany system diagnostyczny nie może wykorzystywać minimalnej ilości wolnych slotów na płycie głównej, wymaganych wnęk zewnętrznych w specyfikacji i dodatkowych oferowanych przez wykonawcę, oraz nie może być uzyskany przez konwertowanie, przerabianie innych złączy na płycie głównej nie wymienionych w specyfikacji a które nie są dedykowane dla systemu diagnostycznego. Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszonym na obudowie, oraz musi być wpisany na stałe w BIOS.
TAK/NIE*
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podczas badania złożonej oferty pod względem merytorycznym okazało się, że oferta nie spełnia wymagań zawartych w Załączniku nr 7 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia/Opis techniczny oferowanych urządzeń”:a) Pozycja 1. Załącznika Nr 7 do SWZ - Komputer Typ 1 pkt. 14. Zainstalowane oprogramowanie biurowe – Oferent zaoferował Office 2019 Edu Pro x64 PL, która jest licencją przeznaczoną dla jednostek edukacyjnych
b) Pozycja 2. Załącznika Nr 7 do SWZ - Komputer Typ 2 pkt. 14. Zainstalowane oprogramowanie biurowe – Oferent zaoferował Office 2019 Edu Pro x64 PL, która jest licencją przeznaczoną dla jednostek edukacyjnych
c) Pozycja 6. Załącznika Nr 7 do SWZ - Skaner dokumentów – Oferent zaoferował skaner, który nie posiada podajnika płaskiego.
d) Pozycja 9. Załącznika Nr 7 do SWZ - Dysk twardy SSD Typ 1 – Oferent zaoferował dysk twardy SSD, którego niezawodność MTBF wynosi 1500000 godzin zamiast 1800000 godzin
e) Pozycja 10. Załącznika Nr 7 do SWZ - Dysk twardy SSD Typ 2 – Oferent zaoferował dysk twardy SSD, którego niezawodność MTBF wynosi 1500000 godzin zamiast 1800000 godzin.
Na podstawie art. 255 pkt 2 oferta została odrzucona, a postępowanie unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu Grodziskiego
- Dostawa leków 2 dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Dostawa oleju napędowego, etyliny 95 i płynu AdBlue
- Dostawa materiałów reklamowych w związku z organizacją wydarzeń kulturalnych Grodziska Mazowieckiego.
- Dostawa implantów wewnątrzworkowych do leczenia tętniaków naczyń mózgowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i akcesoriów IT na potrzeby BOT
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń serwerowych dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- sukcesywna dostawa akcesoriów oraz sprzetu IT
- Cyberbezpieczny samorząd - wdrożenie systemu zarządzania Cyberbezpieczeństwem w Gminie Poręba
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.