Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00189892/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00206818/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. MAŁEJ W WOLINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Wolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-510
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 512 186 788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawolin.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. MAŁEJ W WOLINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bde9cd4-22cd-4f6e-9c7d-b0f9b586be63
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 565485,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa placu zabaw w Wolinie, przy ul. Małej, dz. nr 24/31 obręb 0003 m. Wolin, w tym wykonanie wszystkich prac wraz z dostawą i montażem urządzeń prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnie z Dokumentacją projektową, SWZ oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1.1. Zakres rzeczowy zamówienia, obejmuje m. in.:
1) demontaż istniejących urządzeń,
2) dostawę i montaż urządzeń zabawowych fabrycznie nowych:
- zestaw zabawowy: szt. 1,
- czworokąt sprawnościowy: szt. 1,
- huśtawka wahadłowa: szt. 1,
- karuzela: szt. 1,
- huśtawka bocianie gniazdo: szt. 1,
- kiwak w kształcie rycerza: szt. 1,
- domek kuchnia polowa: szt. 1,
- zjeżdżalnia dla malucha: szt. 1,
- kiwak w kształcie konia: szt. 1,
- gra kółko-krzyżyk: szt. 1
- gra ucieczka z labiryntu: szt. 1,
- gra tryk: szt. 1,
- gra geometryczna mini: szt. 1;
3) dostawę i montaż urządzeń małej architektury:
- ławka parkowa: szt. 12,
- kosz na odpady: szt. 6;
4) wykonanie nawierzchni bezpiecznej (533,6m2),
5) urządzenie trawników (805.5m2),
6) nasadzenia drzew i krzewów:
- brzoza Medwediewa ‘Gold Bark’: 6szt.,
- jarząb Arnolda ‘Golden Wonder’: 4szt.,
- żylistek różowy ‘Campanulata’: 3szt.,
- pęchrznica kalinolistna ‘Physcocarpus opulifolius’: 3szt.
1.2. Informacje szczegółowe dot. realizacji przedmiotu zamówienia:
a) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni obsługę geodezyjną, w szczególności wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
b) Urządzenia należy rozmieścić zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu
c) Urządzenia należy zamontować zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu i STWiOR
d) Szczegółową specyfikację urządzeń zawiera Opis techniczny dla Projektu Zagospodarowania Terenu
e) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie urządzeń równoważnych. Za urządzenia równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które zagwarantują realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada tożsame parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do wymogów określonych w dokumentacji projektowej, która określa minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia.
UWAGA! W zakresie gabarytów urządzeń dopuszcza się urządzenia równoważne spełniające następujące warunki: + / - 2% od podanych wymiarów.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zawierają:
1) Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ, w skład której wchodzi:
a) Projekt Zagospodarowania Terenu.
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c) Przedmiar robót
2) Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394118,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 667429,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394118,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7773240081
7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 28
7.3.4) Miejscowość: Mosina
7.3.5) Kod pocztowy: 62-050
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA HYDRO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394118,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Podniesienie dokładności wyników prac geodezyjnych poprzez inwentaryzację, pomiar i przeliczenie osnów pomiarowych wraz z przeliczeniem współrzędnych punktów granicznych
- Przebudowa drogi wewnętrznej Sułkowo Polne - Budy Sułkowskie
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.) - II postępowanie
- Przebudowa drogi gminnej nr 220407W w Michałowie w gminie Halinów
- Przebudowa drogi w miejscowości Bzów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.