Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00249576/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu -II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mączna 3
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=804904781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprz. med.(syst. podsuf) jego montażu wraz z uruchom. oraz prowadz. przegl. gwaran. na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we w DPS przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu -II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af55530-bd93-48bd-a9d7-9e33f370b418
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa oraz montaż systemu podsufitowego z przeznaczeniem dla osób korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
“Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-30/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 74675,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego (systemu podsufitowego), jego montażu wraz z uruchomieniem oraz prowadzenie przeglądów gwarancyjnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych (MCUS) we Wrocławiu w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu- II postępowanie.
2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7,7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodem: CPV 33100000-1 urządzenia medyczne.
4. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do MCUS Dom Pomocy Społecznej (DPS) przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu.
5. Wykonawca dokona dostawy, montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa oraz montaż podsufitowego systemu będzie mieć miejsce w godzinach 7:00 – 20:00. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia będą fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w stanie kompletnym tj. gwarantującym ich stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów, spełniające normy bezpieczeństwa oraz wymogi specyfikacji. Po zakończeniu montażu Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zbędne materiały, odpady i śmieci oraz na swój koszt dokonać ich utylizacji.
6. Przez montaż rozumie się:
1) złożenie/ zmontowanie sprzętu medycznego według dołączonej instrukcji;
2) montaż szyn do sufitu;
3) montaż układu szyn stanowiących element systemu podnośnika sufitowego, który należy wykonać profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania. (Sposób rozmieszczenia systemu został przedstawiony na rzucie pomieszczeń, stanowiącym Załącznik nr 5 do umowy).
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: podsufitowy system do transportu, kąpieli, rehabilitacji i opieki nad pacjentem do montażu w pokojach 14A, 14B, w łazience i korytarzu, rozumiany przez Zamawiającego oraz Wykonawcę jako sprzęt medyczny.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się w Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2, stanowi integralną część umowy.
9. Wykonawca dokona uruchomienia sprzętu medycznego w obecności Zamawiającego, celem sprawdzenia prawidłowego złożenia/ zmontowania oraz wpięcie do instalacji elektrycznej.
10. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych, posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do eksploatacji, pisemne gwarancje, dokumentację, instrukcję obsługi w języku polski.
11. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
12. Odbycie wizji lokalnej istnieje w okresie od dnia ogłoszenia przedmiotowego postępowania do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert, po uprzednim uzgodnieniu mailowym z Zamawiającym.
13. Wizja lokalna obejmie miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Osobą odpowiedzialną za zorganizowanie wizji lokalnej Wojciech Mita- Kierownik Działu Administracyjno- Technicznego, tel. 71/376-99-18, adres e-mail: wojciech.mita@mcus.pl, Grzegorz Rymarczyk - Administrator. ds. Technicznych, tel. 71/376-99-16, adres e-mail: grzegorz.rymarczyk@mcus.pl, Krystyna Kizińska - Kierownik Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego, tel. 71 376 99 22, adres e-mail: krystyna.kizinska@mcus.pl oraz Lidia Kaniewska - Kierownik Sekcji Opiekuńczo-Terapeutycznej, tel. 71 376 99 12, adres e-mail: lidia.kaniewska@mcus.pl. Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy.
15. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt oraz ryzyko transport do Zamawiającego zamówionego sprzętu, prawidłowe wykonanie i zabezpieczenie prac montażowych.
16. Przez okres gwarancji, Wykonawca (lub inny wskazany przez niego podmiot) zobowiązany jest do wykonywania przeglądów okresowych wymaganych przez dostawców/ producentów sprzętu medycznego w celu utrzymania gwarancji (jeżeli dotyczy). Okresowe przeglądy gwarancyjne będą wykonywane w ramach umownego wynagrodzenia, o którym mowa w paragrafie 2 ust. 1 pkt 3 i 4 Projektu umowy.
17. W przypadkach, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez Zamawiającego poprzez odniesienie do norm, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp oraz art. 101 ust. 3 ustawy Pzp - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
18. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w ramach bieżącego postępowania i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, gdyż niniejsze postępowanie jest niepodzielne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77814,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77814,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77814,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winncare Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281993580
7.3.3) Ulica: Lubska 17
7.3.4) Miejscowość: Jasień
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77814,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego dla SPZOZ w Grabowie nad Pilicą w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- "Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Rykach Sp. z o.o"
- "Zakup sprzętu specjalistycznego dla poradni Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu"
- Dostawa videolaryngoskopów
- Dostawa sprzętu medycznego 2025 (2)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.