Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176470/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach III naboru do Programu grantowego w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji -II. Celem jest zawarcie umów ramowych według SWZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 798870512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach III naboru do Programu grantowego w celu realizacji projektu „Podkarpackie Centrum Innowacji -II. Celem jest zawarcie umów ramowych według SWZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22663b75-116f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176470/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.40.19.2021.PBR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143945,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport oraz motoryzacja4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena
4.5.5.) Wartość części: 27312,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona zdrowia oraz technologie medyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena
4.5.5.) Wartość części: 84152,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Biogospodarka oraz żywność4.5.3.) Główny kod CPV: 73430000-5 - Testy i ocena
4.5.5.) Wartość części: 32479,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Poza Horyzont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357090
7.3.3) Ulica: ul. Hoża 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-681
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8501,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 944,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 944,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Poza Horyzont
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010357090
7.3.3) Ulica: ul. Hoża 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-681
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9446,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaszycki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.3) Ulica: Krasiczyn 174
7.3.4) Miejscowość: Krasiczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 37-741
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1). Kwoty najniżej i najwyżej ocenionej oferty dotyczą cen jednostkowych za wykonanie 1 oceny dla każdego otrzymanego przez danego Wykonawcę wniosku zgodnie z SWZ.
2). Zamawiający zawrze umowę ramową z maksymalną określoną liczbą:
a) 3 Wykonawców (Ekspertów) dla I części zamówienia (dziedziny),
b) 6 Wykonawców (Ekspertów) dla II części zamówienia (dziedziny),
c) 6 Wykonawców (Ekspertów) dla III części zamówienia (dziedziny).
3). Do zawarcia umowy ramowej zgodnie z postanowieniami SWZ uznano za najkorzystniejsze oraz wybrano oferty złożone przez Wykonawców:
Część I – Transport oraz motoryzacja:
1. Fundacja Poza Horyzont, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa , mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 8501,76 zł brutto,
Część II – Ochrona zdrowia oraz technologie medyczne:
1. Zbigniew Krowicki, ul. Zakopiańska 9F, 41-200 Sosnowiec, śląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 16000,00 zł brutto,
2. Renata Bartoszewicz, Felińskiego 19/14, 31-236 Kraków, małopolskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 12000,00 zł brutto,
3. MARCIN MARUSZEWSKI, UL. CHEMICZNA 3M, 44-121 GLIWICE, śląskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 12000,00 zł brutto,
4. IRENEUSZ MAJSTEREK, UL. SMETANY 7 M45, 92-503 ŁÓDŹ, łódzkie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 20000,00 zł brutto,
5. Fundacja Poza Horyzont, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 9446,40 zł brutto.
Część III – Biogospodarka oraz żywność:
1. MAREK GANCARZ, ul. Pergolowa 5/23, 20-819 Lublin, lubelskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 8450,00 zł brutto,
2. Robert Rusinek, ul. Cicha 9/9, 21-100 Lubartów, lubelskie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 6500,00 zł brutto,
3. Zbigniew Kaszycki, 37 – 741 Krasiczyn 174, podkarpackie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 7500,00 zł brutto,
4. Fundacja Poza Horyzont, ul. Hoża 51, 00-681 Warszawa, mazowieckie, Polska, umowa ramowa z dnia: 26.10.2021 r., cena: 9446,40 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa profesjonalnego wysokościomierza optycznego dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody
- Przebudowa istniejącego pomieszczenia technicznego nr 018 w budynku L-27 w celu remontu instalacji i urządzeń instalacyjnych.
- Budowa miasteczka ruchu drogowego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 5 w Rzeszowie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawy materiałów do sterylizacji (II).
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia podczas 7 spotkań Interesariuszy projektu RIBES.
- Usługa organizacji gry terenowej.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.