eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrzebudowa sanitariatów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa sanitariatów w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61ec9d1e-4f71-415f-a6b2-1cfd09207e55

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sanitariatów w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ec9d1e-4f71-415f-a6b2-1cfd09207e55

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038082/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa sanitariatów w obiektach oświatowych w Cz-wie – SP nr 13 ul. Wręczycka 111/115, SP nr 22 ul. Żabia 1, VII LO ul. Nowowiejskiego 18, MP nr 7 ul. Mireckiego 25a, SP nr 54 ul. J. Kukuczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210253

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.32.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1169423,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:Szkoła Podstawowa nr 22
Projekt zakłada zmianę aranżacji toalet z wykonaniem nowego przedsionka w dwóch toaletach poprzez wydzielenie części korytarza na jego potrzeby. W ramach inwestycji nie przewiduje się ingerencji w układ nośny budynku i nie przewiduje się robót budowlanych naruszających elementy konstrukcyjne budynku. Zakres robót przewiduje demontaż urządzeń, wyburzenia ścianek, skucie płytek, wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie instalacji wod-kan, wykonanie nowego oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 200819,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: VII Liceum Ogólnokształcące
zakres robot budowlanych dotyczy trzech sanitariatów męski, damski i nauczycieli.
• skucie istniejących posadzek
• demontaż urządzeń i instalacji sanitarnych
• demontaż instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych
• wyburzenie wskazanych ścianek działowych
• skucie płytek ściennych
• wykonanie nowych ścianek działowych – murowanych oraz zabudowy systemowej z płyt HPL
• wykonanie nowej posadzki z płytek typu lastriko
• wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych do wysokości 2.4m .
• sufity tynk + gładź gipsowa + malowanie , na fragmentach obudować kanały wentylacyjne płytą gk wodoodporną
• instalacja urządzeń sanitarnych
• montaż wyposażenia
• wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych, oświetleniowej i gniazd wtykowych , instalacji zasilających
• wykonanie instalacji wentylacji i nawiewników okiennych
• wymiana drzwi, dostosowanie wymiarów otworów pod nową stolarkę, roboty wykończeniowe
• i inne niezbędne roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 223609,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Miejskie Przedszkole nr 7
W zakres robót wchodzi remont czterech sanitariatów przyległych do sal zajęć dzieci z grup wiekowych 3, 4, 5, 6 -latków. W zakres remontu wchodzi:
- demontaż istniejącego wyposażenia,
- rozbiórka istniejących przyścianek murowanych,
- rozbiórka płytek podłogowych,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie warstwy wyrównawczej podłóg. Zrealizowany spadek w kierunku wpustów podłogowych nie powinien przekraczać 1%.
- zabudowa otworów okienek wewnętrznych.
- wymiana płyt okładzinowych gipsowo kartonowych.
- montaż nowej ceramiki, armatury i wyposażenia.
- wykonanie nowych posadzek z płytek.
- ściany zostaną wykończone okładzinami zmywalnymi – częściowo płytkami, częściowo farbą zmywalną – zgodnie z częścią rysunkową opracowania.
- montaż sufitu podwieszanego wraz z montażem opraw oświetleniowych i zabudową instalacji projektowanej wentylacji.
- inne roboty wykończeniowe i towarzyszące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 319090,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Szkoła Podstawowa nr 13
Do przebudowy zakwalifikowano 3 toalety na parterze oraz 2 toalety na I piętrze. Zakres robót przewiduje demontaż urządzeń, wyburzenia ścianek, skucie płytek, wykonanie instalacji wod-kan, wykonanie nowych ścianek działowych, odtworzenia, malowanie, wykonanie nowego oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 425904,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 230.447,88 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wys. 180.000,00 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 310.471,24 zł brutto przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wys. 200.000,00 zł brutto.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335605,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506920,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360377,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Usługi Budowlane Z.Sitkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5730001049

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360377,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479680,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "Reg-pol" Włodzimierz Wisłocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 150285294

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.