eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoZakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 520 22 95-96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a56

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed62024-dbac-4394-abef-3fbf8afdf05c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01- IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 -2027, współfinasowanego ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222553

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/TP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317609,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

30213300-8 - Komputer biurkowy

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 289969,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 27640 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odniesieniu do części 1 postępowania złożona oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp oraz art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.

Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona przez Firmę Boat Systems Sp. z o.o. ul. Słowiańska 1/9 Budynek C, 93-101 Łódź nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego formularza ofertowego. Zgodnie z rozdziałem 17 pkt. 17.4 SWZ. Wykonawca zobowiązany był złożyć ofertę na formularzu uwzględniającym informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. Zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakie należało podać w formularzu ofertowym jednoznacznie wskazuje, że stanowi on treść oferty i jest jej integralną częścią. Zamawiający na podstawie art. 223 ustawy PZP w toku badania ofert może żądać wyjaśnień do treści oferty bez negocjacji w sposób nie powodujący zmiany oferty. Zamawiający nie może wezwać Wykonawcy do uzupełnienia oferty o treść zawartej w formularzu ofertowym tj. informacja o korzystaniu z podwykonawców, czy wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w VAT, ponieważ czynności te posiadają znamiona negocjacji i mogą powodować zmianę oferty, w związku z powyższym nie jest możliwe wezwanie Wykonawcy w trybie art. 128 ustawy Pzp do złożenia brakującego formularza ofertowego.
Brak wymaganego formularza uniemożliwia Zamawiającemu zbadanie oferty pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w SWZ. Zgodnie z wyrokiem KIO z 27 grudnia 2016 r. (sygn. Akt KIO 2351/16) "(…) Sam fakt złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń wymaganych SIWZ nie zastępuje oświadczenia o zamiarze realizacji zamówienia czyli nie zastępuje oferty". Ze względu na powyższe brak złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą formularza ofertowego Firma Boat Systems Sp. z o.o. skutkuje odrzuceniem oferty.

Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp: Oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: Certyfikatu ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu, Deklaracji zgodności CE oraz opisu algorytmu ładowania nieciągłego baterii. Informacja o ww. dokumentach została zawarta w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie uwzględnił w treści SWZ, że powyższe przedmiotowe środki podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust 2 ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający nie może wezwać Wykonawcy o uzupełnienie tych przedmiotowych środków dowodowych. W ofercie brak certyfikatu ISO50001 oraz Deklaracji zgodności CE, ponadto Certyfikat ISO9001 oraz ISO14001 zostały złożone w języku angielskim a zgodnie z zapisami SWZ Rozdział 17 Opis przedmiotu zamówienia punkt 17. 2: „Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.”. Ze względu na powyższe oferta firmy Boat Systems Sp. z o.o. podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35571,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35571,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35571,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsoft Warmia sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393553661

7.3.3) Ulica: Biskupa Tomasza Wilczyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-686

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35571,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01- IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 -2027, współfinasowanego ze środków Europejskiego
funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.