Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222553/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OLMEDICA W OLECKU - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519558690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gołdapska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 520 22 95-96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olmedica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=5631d0f8-2627-4c69-815f-74d136975a561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ed62024-dbac-4394-abef-3fbf8afdf05c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01- IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021 -2027, współfinasowanego ze środków Europejskiego funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222553
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/TP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317609,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
30213300-8 - Komputer biurkowy
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 289969,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 27640 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odniesieniu do części 1 postępowania złożona oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp oraz art. 226 ust 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp: Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta złożona przez Firmę Boat Systems Sp. z o.o. ul. Słowiańska 1/9 Budynek C, 93-101 Łódź nie spełnia wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ. Wykonawca nie złożył wraz z ofertą wymaganego formularza ofertowego. Zgodnie z rozdziałem 17 pkt. 17.4 SWZ. Wykonawca zobowiązany był złożyć ofertę na formularzu uwzględniającym informacje zawarte we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy. Zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakie należało podać w formularzu ofertowym jednoznacznie wskazuje, że stanowi on treść oferty i jest jej integralną częścią. Zamawiający na podstawie art. 223 ustawy PZP w toku badania ofert może żądać wyjaśnień do treści oferty bez negocjacji w sposób nie powodujący zmiany oferty. Zamawiający nie może wezwać Wykonawcy do uzupełnienia oferty o treść zawartej w formularzu ofertowym tj. informacja o korzystaniu z podwykonawców, czy wybór oferty nie będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w VAT, ponieważ czynności te posiadają znamiona negocjacji i mogą powodować zmianę oferty, w związku z powyższym nie jest możliwe wezwanie Wykonawcy w trybie art. 128 ustawy Pzp do złożenia brakującego formularza ofertowego.
Brak wymaganego formularza uniemożliwia Zamawiającemu zbadanie oferty pod względem zgodności z wymaganiami określonymi w SWZ. Zgodnie z wyrokiem KIO z 27 grudnia 2016 r. (sygn. Akt KIO 2351/16) "(…) Sam fakt złożenia pozostałych dokumentów i oświadczeń wymaganych SIWZ nie zastępuje oświadczenia o zamiarze realizacji zamówienia czyli nie zastępuje oferty". Ze względu na powyższe brak złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą formularza ofertowego Firma Boat Systems Sp. z o.o. skutkuje odrzuceniem oferty.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp: Oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci: Certyfikatu ISO9001, ISO14001 oraz ISO50001 dla producenta sprzętu, Deklaracji zgodności CE oraz opisu algorytmu ładowania nieciągłego baterii. Informacja o ww. dokumentach została zawarta w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie uwzględnił w treści SWZ, że powyższe przedmiotowe środki podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust 2 ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający nie może wezwać Wykonawcy o uzupełnienie tych przedmiotowych środków dowodowych. W ofercie brak certyfikatu ISO50001 oraz Deklaracji zgodności CE, ponadto Certyfikat ISO9001 oraz ISO14001 zostały złożone w języku angielskim a zgodnie z zapisami SWZ Rozdział 17 Opis przedmiotu zamówienia punkt 17. 2: „Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.”. Ze względu na powyższe oferta firmy Boat Systems Sp. z o.o. podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35571,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35571,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35571,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamsoft Warmia sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393553661
7.3.3) Ulica: Biskupa Tomasza Wilczyńskiego
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-686
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35571,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
funduszu Rozwoju Regionalnego.
INNE PRZETARGI Z OLECKA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli dla Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Remont i adaptacja pomieszczeń Regionalnego Ośrodka Kultury "Mazury Garbate" w Olecku
więcej: przetargi w Olecku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie Centralnego Systemu Bezpieczeństwa wraz z dostosowaniem usług katalogowych dla użytkowników oraz dostawą sprzętu IT w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczna Gmina Książ Wielki"
- Dostawa serwera przeznaczonego do intensywnej wirtualizacji oraz zapasowego serwera do przeprowadzenia testów w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Dostawa urządzeń do modernizacji sieci Wi-Fi w ANS Gniezno
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





