eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w ramach realizacji zadania "Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110607010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 54

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pwszchelm.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwszchelm.edu.pl/index.php/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwszchelm/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w ramach realizacji zadania „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a628572-2b42-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00110739/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Doposażenie laboratoriów: spawalnictwa, obróbki plastycznej, analityki chemicznej, diagnostyki samochodowej, obrabiarek CNC, inzynierii materialowej, obróbki cieplnochemicznej, wytrzymałości materiał

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229545/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K-ZP.251.76.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do następujących laboratoriów:

• Laboratorium Spajalnictwa:

1. Szlifierka kątowa – 1 sztuka
2. Wiertarko wkrętarka akumulatorowa – 1 sztuka
3. Wiertarka magnetyczna – 1 sztuka
4. Imadło maszynowe – 1 sztuka
5. Zestaw kątowników magnetycznych – 1 komplet
6. Szczypce zaciskowe Morse’a – 4 sztuki
7. Ścisk prostokątny – 4 sztuki
8. Elektryczna dwubiegowa wiertarka udarowa – 1 sztuka
9. Ręczna nitownica – 1 sztuka
10. Ścisk dźwigowy – 4 sztuki
11. Przewód pneumatyczny spiralny – 15 metrów
12. Akumulatorowa piła szablasta – 1 sztuka
13. Szlifierka pneumatyczna prosta – 1 sztuka
14. Szlifierka pneumatyczna kątowa – 1 sztuka

• Laboratorium Obróbki Plastycznej:
15. Wózek paletowy ręczny – 1 sztuka
16. Zestaw kleszczy kowalskich – 1 komplet

• Laboratorium Obrabiarek Sterowanych Numerycznie:
17. Statyw magnetyczny z czujnikiem – 1 sztuka
18. Statyw magnetyczny przegubowy – 1 sztuka
19. Zestaw narzędzi akumulatorowych – 1 komplet

• Laboratorium Budownictwa:
20. Betoniarka wolno spadowa 180 l – 1 sztuka


• Laboratorium Maszyn i Napędów Elektrycznych:
21. Zestaw narzędzi akumulatorowych – 1 komplet

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42600000-2 - Obrabiarki

43414000-8 - Szlifierki

4.5.5.) Wartość części: 21493,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do następujących laboratoriów:

• laboratorium Spajalnictwa:

1. Spoinomierz - 1 sztuka
2. Spoinomierz – 1 sztuka

• laboratorium Obróbki Plastycznej:

3. Suwmiarka elektroniczna L 150 mm – 4 sztuki
4. Suwmiarka analogowa L 300 mm – 1 sztuka

• laboratorium Obrabiarek Sterowanych Numerycznie

5. Suwmiarka elektroniczna L 200 mm – 1 sztuka
6. Suwmiarka elektroniczna L 300 mm – 1 sztuka
7. Zestaw naprawczy do gwintu M5-M12 – 1 komplet
8. Zestaw narzynek i gwintowników – 1 komplet
9. Czujnik zegarowy 0-10 mm wstrząsoodporny – 1 sztuka
10. Suwmiarka cyfrowa L 150 mm – 1 sztuka
11. Suwmiarka cyfrowa L 200 mm – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38300000-8 - Przyrządy do pomiaru

4.5.5.) Wartość części: 2788,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do następujących laboratoriów:

• Laboratorium Spajalnictwa:

1. Stół montażowo-spawalniczy z wyposażeniem - 1 sztuka
2. Stanowisko do gwintowania ze stołem – 1 sztuka

• Laboratorium Obróbki Plastycznej:

3. Szafka serwisowa z narzędziami – 1 sztuka

• Laboratorium Maszyn i Napędów Elektrycznych:

4. Zestaw z szufladami – 50 sztuk
5. Zestaw z szufladami – 25 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 18617,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do laboratorium obrabiarek sterowanych numerycznie:

• Laboratorium Obrabiarek Sterowanych Numerycznie:

1. Zestaw średnicówek 3-punktowych 12-20 mm
2. Zestaw średnicówek 3-punktowych 20-50 mm
3. Zestaw średnicówek 3-punktowych 50-100 mm
4. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M3-M12
5. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M3-M12
6. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M14
7. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M16
8. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M18
9. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M20
10. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M22
11. Zestaw sprawdzianów pierścieniowych GO NOGO M24
12. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M14
13. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M16
14. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M18
15. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M20
16. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M22
17. Zestaw sprawdzianów trzpieniowych M24
18. Zestaw 4 kompletów frezów 3-16 mm
19. Głowice szybkościowe z płytkami zestaw
20. Głowice standardowe z płytkami zestaw
21. Zestaw drutów do elektrodrążarki drutowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 47276,42 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do laboratorium chemii:

• Laboratorium Chemii:

1. Wytrząsarka laboratoryjna – 1 sztuka
2. Kompaktowy inkubator mikrobiologiczny – 1 sztuka
3. Statyw laboratoryjny– zestaw 13 częściowy – 1 sztuka
4. Refraktometr ręczny do pomiaru zawartości cukru – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 9345,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do laboratorium diagnostyki samochodowej:

• Laboratorium diagnostyki samochodowej:

1. Uniwersalny tester diagnostyczny z pełnym okablowaniem – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 7723,58 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do laboratorium automatyki
i robotyki:

• Laboratorium automatyki i robotyki:

1. Sterownik – 5 sztuk
2. Zasilacz – 5 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych do laboratorium automatyki
i robotyki:

• Laboratorium Centrum Lotniczego:

1. Czujnik siły – 1 sztuka
2. Oprogramowanie – 1 sztuka
3. Skomputeryzowany statyw do pomiaru siły – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 21455,28 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń dla kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, do prowadzenia zajęć dydaktycznych w laboratorium monitorowania, laboratorium inżynierii materiałowej, laboratorium obróbki cieplno-chemicznej, laboratorium technik i systemów pomiarowych:

• Laboratorium Monitorowania:

1. Wysokościomierz cyfrowy – 1 sztuka
2. Mikroskop – 1 sztuka

• Laboratorium Inżynierii Materiałowej oraz Obróbki Cieplno-Chemicznej:

3. Miernik grubości powłok – 1 sztuka
4. Sonda wymienna do pomiaru grubości powłok – 2 sztuki

• Laboratorium Technik i Systemów Pomiarowych:

5. Przenośny twardościomierz – 1 sztuka
6. Zestaw końcówek do posiadanej maszyny pomiarowej 3D firmy
Zeiss – 1 komplet
7. Punkty do posiadanej maszyny pomiarowej 3D firmy Gom – 1 komplet
8. Aerograf – 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 47315,73 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja programu NX do najnowszej wersji 16 stanowisk:

• Laboratorium obrabiarek sterowanych numerycznie:

1. Aktualizacja programu NX do najnowszej wersji – 16 stanowisk

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 12601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28978 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33487,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28978 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28978 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4004,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8769,9 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4004,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Pachczyński Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe FAKTOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641012963

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4004,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43421,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58435,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43421,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONAR narzędzia skrawające Roman Wysocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721426353

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43421,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższ kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10947 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10947 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10947 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78769,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78769,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78769,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Test Marketing Andrzej Pędzisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131634594

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78769,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadne oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.