Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.261.3.2023 Wykonanie prac pielęgnacyjnych i renowacyjnych, dekompaktacja z dosiewem traw na boiskach obiektów ZOS Sp. z o.o. w Koszalinie oraz szkolenie z obsługi boisk trawiastych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rekreacyjna14
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-746ffeba-0142-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.3.2023 Wykonanie prac pielęgnacyjnych i renowacyjnych, dekompaktacja z dosiewem traw na boiskach obiektów ZOS Sp. z o.o. w Koszalinie oraz szkolenie z obsługi boisk trawiastych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-746ffeba-0142-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace pielęgnacyjne i renowacyjne na boiskach trawiastych zlokalizowanych na wskazanych poniżej obiektach sportowych Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie, sprzętem własnym i przy użyciu własnych materiałów (nawozy, nasiona traw, środki ochrony roślin, piasek, itp.) i analiza gruntu4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 118800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dekompaktacja gleby i wgłębny dosiew traw na boiskach trawiastych zlokalizowanych na wskazanych poniżej obiektach sportowych Zarządu Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie, sprzętem własnym i przy użyciu własnych materiałów (nawozy, nasiona traw, środki ochrony roślin, piasek, itp.) i analiza gleby4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 58435,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dwudniowe szkolenie z obsługi boisk trawiastych w terminie uzgodnionym z ZAMAWIAJĄCYM4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 9225,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upłynięcia terminu składania ofert w dniu 14.06.2023 r. o godz. 12:00 w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upłynięcia terminu składania ofert w dniu 14.06.2023 r. o godz. 12:00 w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upłynięcia terminu składania ofert w dniu 14.06.2023 r. o godz. 12:00 w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym ZAMAWIAJĄCY unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 144 m. Chociwel ul. Dworcowa
- Bieżące utrzymanie i konserwacja mostów i przepustów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie w podziale na zadania
- Przeprowadzenie przeglądów przewodów kominowych w budynkach komunalnych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego
- Pompy insulinowe
- Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3.
- 28/TP1/SZP-4/2025 Rozbudowa systemu depozytorów kluczy w kampusach Politechniki Koszalińskiej.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla Szkoły Podstawowej w Tęgoborzy wraz z przeprowadzeniem szkoleń dla kadr"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - dostawa sprzętów i oprogramowania
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych z zakresu zaawansowanego wykorzystania aplikacji biurowych, marketingu internetowego oraz nowoczesnych narzędzi wspierających pracę urzędników...
- Zakup drona z analizatorem pyłowo-gazowym,kamerą termowizyjną i osprzętem wraz z certyfikowanym przeszkoleniem personelu pilotującego-"Wzmocnienie potencjału straży miejskiej w Gminie Kęty"-powtórzony
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.