eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 022 3008523

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zo@powiat-grodziski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i instalacją systemu do głosowania oraz sprzętu multimedialnego dla Biura Rady Powiatu w ramach realizacji inwestycji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5496e9-f131-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007051/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup systemu do głosowania oraz rejestracji przekazu audio wideo z obrad sesji Rady Powiatu Grodziskiego + zakup projektora i ekranu projekcyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres niniejszego opracowania obejmuje wyposażenie multimedialne dla Sali konferencyjnej w siedzibie Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ul. Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim.

2. PODSTAWA OPRACOWANIA
Podstawę niniejszego opracowania stanowią potrzeby funkcjonalne systemu multimedialnego w Sali Konferencyjnej/Posiedzeń Rady powiatu, które mają zapewnić:
- przeprowadzenie posiedzeń Rady Powiatu przy pomocy systemu konferencyjnego, z funkcją ich rejestracji audio i wideo, przeprowadzenia głosowań, streamingu wideo za pomocą urządzeń nie wchodzących w zakres niniejszego opracowania;
- umożliwienie odtwarzania treści audiowizualnych;
- zapewnienie jak najlepszej zrozumiałości mowy odtwarzanych treści oraz podczas obrad.
- obsługę nie wymagającą wiedzy z zakresu elektroakustyki.

3. FUNKCJE PROJEKTOWANEGO SYSTEMU MULTIMEDIALNEGO
System multimedialny został zaprojektowany w sposób umożliwiający zapewnienie funkcjonalności odpowiadającej dzisiejszym wymaganiom rynku konferencyjnego. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych będzie umożliwiał prowadzenia posiedzeń Rady Powiatu, prowadzenie prezentacji, prelekcji, wideokonferencji.
Projekt multimediów obejmuje wyposażenie sali konferencyjnej. Projektowany system multimedialny składał się będzie z systemu wideo, systemu nagłośnienia, jak również systemu konferencyjnego z funkcją głosowania.
Urządzenia zarządzające sygnałami będą znajdować się w szafce sprzętowej, umieszczonej w sali konferencyjnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wyposażenie szafki obejmuje matrycę wideo, programowalny procesor DSP o otwartej strukturze oprogramowania, wyposażony między innymi w eliminator sprzężeń działający w czasie rzeczywistym, jednostkę centralną systemu konferencyjnego/głosowania, odbiorników mikrofonów bezprzewodowych.
System multimedialny będzie zapewniał nagłośnienie prowadzonych spotkań w sali konferencyjnej. Zarządzanie systemem audio będzie odbywało się za pomocą dedykowanego panelu sterowania, który będzie działać z wykorzystaniem sieci strukturalnej, natomiast zarządzanie projektorem i ekranem oraz matrycą wideo (w razie potrzeby) będzie odbywać się za pomocą pilotów.
4. SYSTEM NAGŁOŚNIENIA
Centralnym punktem systemu będzie procesor DSP znajdujący się w szafce rackowej o otwartej strukturze oprogramowania i możliwości stworzenia dowolnego toru audio i dowolnej funkcjonalności,
W sali znajdować się będą głośniki sufitowe, zamontowane w specjalnej obudowanie natynkowej na suficie.
W celu umożliwienia prowadzenia prelekcji salę wyposaża się w dwa zestawy mikrofonowe bezprzewodowe, które należy podłączyć do procesora DSP.
W celu prowadzenia spotkań rady przewiduje się system dyskusyjny, przewodowy z funkcją głosowania i możliwością rejestracji dźwięku oraz obrazu za pomocą kamery PTZ.
5. SYSTEM PROJEKCJI

Salę należy wyposażyć w projektor multimedialny zainstalowany na uchwycie sufitowym oraz ekran elektrycznie rozwijany.

6. PRZYŁĄCZA, OKABLOWANIE

Sala konferencyjna jest obecnie wyposażona w stoły z przyłączami stołowymi, które należy uzbroić i doprowadzić do nich kable. Do jednego z przyłączy HDMI, do drugiego HDMI oraz VGA + audio. Stanowisko informatyka (wskazane przez Zamawiającego) należy wyposażyć w przyłącze natynkowe HDMI. Kable należy zakończyć w szafce rackowej i podłączyć do matrycy video.
Wszystkie kable w podłodze należy prowadzić pod podłogą techniczną, natomiast kable na suficie i ścianach w korytach kablowych, które należy przewidzieć po uzgodnieniach z Zamawiającym.
Urządzenia należy połączyć ze sobą zgodnie ze schematem kablowym.
Wszystkie kable należy wyposażyć w odpowiednie przyłącza odpowiadające rodzajowi kabli oraz przyłączom docelowym w urządzeniach.

7. OPIS URZĄDZEŃ
Zastosowane w projekcie urządzenia zostały oznaczone zgodnie z poniższą tabelą:
I. SYSTEM WIDEO
Lp. Opis Ilość
1. Projektor multimedialny 1
2. Ekran elektryczny 1
3. Sterowanie do ekranu, pilot 2
4. MATRYCA VIDEO/ Skaler 1
5. Uchwyt do projektora 1
6. Kamera PTZ 1
7. Instalacja/montaż/okablowanie 1
II. SYSTEM NAGŁOŚNIENIA
1. Procesor audio 1
2. Wzmacniacz mocy 1
3. Programowalny, sieciowy panel sterowania, ścienny 1
4. Zestaw głośników sufitowych 8
5. Obudowa natynkowa dla zestawu głośnikowego 8
6. Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym do ręki 2
7. Koszty instalacji/koszty okablowania 1
8. Koszty programowania/strojenia 1
III. SYSTEM KONFERENCYJNY Z FUNKCJĄ GŁOSOWANIA
1. Jednostka centralna systemu z funkcją nagrywania 1
2. Mikrofon dla pulpitów 27
3. Pulpit przewodniczącego z opcja głosowania i identyfikacji kartą 1
4. Pulpit systemu dyskusyjnego z funkcją głosowania i identyfikacji kartą 26
5. Karta RFID 40
6. Programator kart RFID 1
7. Oprogramowanie do wyświetlania informacji na zewnętrznych odbiornikach 1
8. Oprogramowanie do głosowania 1
9. Oprogramowanie do identyfikacji kart 1
10. Oprogramowanie do dyskusji 1
11. Oprogramowanie do importu i eksportu 1

8. PARAMETRY TECHNICZNE URZĄDZEŃ
Poniższe parametry techniczne najważniejszych urządzeń należy traktować jako minimalne.
Należy dostarczyć urządzenia o nie gorszych parametrach niż:
8.1. SYSTEM
8.2. NAGŁOŚNIENIA I WIDEO
8.2.1. ZESTAW GŁOŚNIKÓW SUFITOWYCH (do poz. II. 4 z zał. nr 7 do SWZ)
Zestaw głośników sufitowych • 2 drożny głośnik sufitowy dedykowany do zabudowy natynkowej
• Skuteczność: min. 102 dB
• Średnica : 20,5 cm
• Pasywny głośnik sufitowy
• Przetworniki: dynamiczne
• Obudowa ABS
• Kolor biały
• Impedancja 16 Ohm
• Pasmo przenoszenia: min 60-20 000 Hz
• Instalacja 100V/70V: 2.5/5/10/20 W
• Maskownica: aluminiowa
• Odporny na wilgoć

8.2.2. PROCESOR AUDIO (do poz. II. 1 z zał. nr 7 do SWZ)
Procesor audio • Obsługa min. 128x128 kanałów
• Obsługa protokołu AVB
• Min. 4 wejść mikrofonowo liniowych z kasowaniem echa akustycznego
• Min4 wyjść audio
• Dedykowany do połączeń telefonicznych: min jedno łącze telefoniczne RJ-11 i min jedno łącze VOIP (SIP) 2 kanałowe
• Obsługa min. 8 konfigurowalnych kanałów audio USB
• Łącze AVB
• Łącze USB
• Port RS-232
• Port Gigabit Ethernet
• Min. 4 pin GPIO
• Oprogramowanie o otwartej strukturze z możliwością zaimplementowania w oprogramowaniu bloków służących do obróbki sygnałów dźwiękowych
• Filtry: górnoprzepustowe, dolnoprzepustowe, półkowe, Uber.
• Miksery: standardowe, matrycujące, automatyczne, room kombinery, rutery, selektory źródła.
• Korektory: graficzne, parametryczne, eliminatory sprzężeń działające w czasie rzeczywistym.
• Crossovery: 2-4 drożne.
• Bloki służące do obróbki dynamicznej: leveler, kompresor, peak limiter, ducker, AGC – automatyczna kontrola wzmocnienia sygnału, bramka szumów.
• Bloki opóźnień: od 5 ms do 1930 ms.
• Bloki kontroli: głośności, odwrócenia fazy, komend logicznych.
• Możliwość tworzenia presetów nastawów poszczególnych bloków audio.
• Bloki generatorów dźwiękowych
• Gwarancja minimum 5 lat

8.2.3. WZMACNIACZ MOCY (do poz. II. 2 z zał. nr 7 do SWZ)
Wzmacniacz mocy • 2 kanałowy wzmacniacz mocy
• RMS wyjściowe na 4 Ohm: 2x120 W
• RMS wyjściowe na 8 Ohm: 2x60 W
• Moc na 100V: 2x120 W
• Moc wyjściowa po zmostkowaniu: 240W
• Zasilanie: 230 V
• Wzmacniacz klasy D
• Pasmo przenoszenia: 50-20 000 Hz
• Wysokość: 1U

8.2.4. KAMERA PTZ (do poz. I. 6 z zał. nr 7 do SWZ)
Kamera PTZ Kamera Full HD PTZ
• Rozdzielczość: 1080P60/50
• 1080l60/50
• 1080P30/25
• 720P60/50
• 720P30/25
Złącza:
• HDMI
• RJ-45
• Audio In
• RS-232/RS-485
USB/IP
• 1080P30
Optyka:
• Max jasność obiektywu: F1,8
• Zoom optyczny: 12x
• Zoom cyfrowy: 16x
• Cyfrowa redukcja szumów: Tak
• Kąt widzenia w poziomie: 72,5°
• Kąt widzenia w pionie: 44,8°
• Zakres ruchu w poziomie: +/- 170°
• Zakres ruchu w pionie: -25° ~ +25°
Ogólne:
• Gwarancja minimum 2 lata
• Możliwość montażu pod sufitem

8.2.5. UCHWYT DO PROJEKTORA (do poz. I. 5 z zał. nr 7 do SWZ)
Uchwyt do projektora • Regulacja wysokości min od 40 do 64 cm
• Uchwyt sufitowy

8.2.6. PROGRAMOWALNY, SIECIOWY PANEL STEROWANIA, ŚCIENNY (do poz. II. 3 z zał. nr 7 do SWZ)
Programowalny, sieciowy panel sterowania, ścienny • Ścienny, programowalny, panel sterowania
• Kompatybilny z procesorem DSP
• Połączenie z procesorem za pomocą standardowego okablowania CAT-5/6/7
• Zasilanie z POE+
• Minimum 32 presety/ustawienia do zaprogramowania
• Wyświetlacz OLED
• Możliwość regulacji jasności wyświetlacza
• Automatyczne ściemnianie w momencie gdy nie jest używany
• Technologia dotykowa, pojemnościowa
• Min. odległość połączenia (bez switcha) pomiędzy kontrolerem, a procesorem 99m
• Gwarancja minimum 5 lat

8.2.7. ZESTAW BEZPRZEWODOWY Z MIKROFONEM DYNAMICZNYM DO RĘKI (do poz. II. 6 z zał. nr 7 do SWZ)
Zestaw bezprzewodowy z mikrofonem dynamicznym do ręki • System cyfrowy
• Pasmo przenoszenia min. 20Hz do 20kHz
• Nadajnik i odbiornik do ręki
• Zasięg minimum 29m
• Min. zakres praca w temperaturze 0 stopni do +40 stopni
• Uchwyt z gwintem do statywu w zestawie

4.5.3.) Główny kod CPV: 32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159773,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159773,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIMENSION 4 Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182099021

7.3.3) Ulica: Improwizacji 5

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-992

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159773,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.