eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438275550

1.5.8.) Numer faksu: 438223201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu drogi w miejscowości Sucha na terenie Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04766bdb-f84e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00051266/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi wewnętrznej dojazdowej w miejscowości Sucha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231921/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230561,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej wewnętrznej w miejscowości Sucha na odcinku od km 0+000, tj. od skrzyżowania z drogą gminną Sucha – Kamionaczyk, do km 0+580, tj. do końca miejscowości Sucha (działki nr 183 i 231 obręb Sucha).
2) Dane ogólne
- klasa drogi - wewnętrzna dojazdowa,
- prędkość miarodajna - 30km/godz.
- obciążenie ruchem - nie określa się,
- szerokość jezdni – 3,50 m,
- szerokość poboczy – 0,75 – 1,25 m utwardzone
- długość odcinka - 580m

3) Remont drogi będzie polegał w szczególności na:
- odtworzeniu osi jezdni drogi istniejącej w terenie z jednoczesnym wyznaczeniem granicy pasa drogowego ze względu na jego zróżnicowany przebieg,
- rozbiórce istniejącej nawierzchni bitumicznej na zjeździe z drogi gminnej wraz z oczyszczeniem mechanicznym,
- wyplantowaniu istniejącej nawierzchni jezdni wraz z zagęszczeniem w celu poprawy spadków poprzecznych i równości podłużnej,
- wykonaniu warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z mieszanki tłucznia kamiennego o frakcji 0-32mm, przy średniej grubości 11 cm na odcinku od km 0+000 do km 0+420 oraz 15 cm na odcinku od km 0+420 do km 0+580,
- skropieniu krawędzi podbudowy na szerokości 0,50 m emulsją asfaltową,
- ułożeniu na całym odcinku warstwy ścieralnej grubości 5cm z betonu asfaltowego,
- utwardzeniu istniejących poboczy mieszanką pospółki żwirowej przy średniej grubości warstwy 15 cm,
- wyregulowaniu zasuw zaworów wodociągowych do poziomu utwardzonych poboczy,
- wymianie istniejącego oznakowania pionowego z ustawieniem znaków B-33 ograniczających prędkość na projektowanym odcinku.

4) Przed przystąpieniem do robót należy zlokalizować i zabezpieczyć przed zniszczeniem skrzynki zasuw zaworów wodociągowych. Roboty w promieniu 1,50 od tych urządzeń należy prowadzić ręcznie i pod nadzorem odpowiednich służb technicznych.

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiar i Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót – załączniki Nr 8, 9, 10 do SIWZ.

6) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

7) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z robotami w zakresie poboczy,
- czynności związane z robotami w zakresie nawierzchni drogi, (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281571,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281571,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281571,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271873187

7.3.4) Miejscowość: Czartki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281571,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.