Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237219/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00237297/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
- 2022/BZP 00244672/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”.
Zamówienie podzielone na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Snycerska 8
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcpslodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.rcpslodz.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”.Zamówienie podzielone na 5 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4832147-fb7f-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007280/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Usługa restauracyjna podczas spotkania nt. inicjowania i tworzenia reg. sieci kooperacji dla max .65 os.
1.3.47 Usługa restauracyjna podczas wsparcia szytego na miarę dla podmiotów reintegracyjnych dla max 15 osób
1.3.49 Regionalne Forum PES wraz z wręczeniem certyfikatu Zakup Prospołeczny (catering)
1.3.51 Usługa restauracyjna - podczas spotkań z przedstawicielami JST/PES w subregionach woj. łódzkiego dla max. 60 os .każde
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Koordynacja i rozwój ekonomii społecznej w województwie łódzkim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.3 Rozwój ekonomii społecznej, Poddziałanie IX.3.2 Koordynacja ekonomii społecznej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237219/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JEDNODNIOWE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELAMI JST I PES W SUBREGIONIE III, DLA MAX. 60 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5228,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JEDNODNIOWE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELAMI JST I PESW SUBREGIONIE II, DLA MAX. 60 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5228,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JEDNODNIOWE SPOTKANIE DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW REINTEGRACYJNYCH, DLA MAX. 65 OSÓB4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5664,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JEDNODNIOWE SPOTKANIE- FORUM PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ, DLA MAX. 120 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10057,99 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DWA DWUDNIOWE „WARSZTATY/ SEMINARIA SZYTE NA MIARĘ” DLA PODMIOTÓW REINTEGRACYJNYCH DLA 15 UCZESTNIKÓW- (MAX. 15 OSÓB X 4 DNI).Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 5029,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
- ZP/10/2024 - Wynajem mobilnego rozdrabniacza
- ZP 11/24 Dostawa leków
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.