eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › "Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego". Zamówienie podzielone na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”.
Zamówienie podzielone na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472077534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Snycerska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-302

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rcpslodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rcpslodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.rcpslodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Polityka Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”.
Zamówienie podzielone na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4832147-fb7f-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007280/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.46 Usługa restauracyjna podczas spotkania nt. inicjowania i tworzenia reg. sieci kooperacji dla max .65 os.

1.3.47 Usługa restauracyjna podczas wsparcia szytego na miarę dla podmiotów reintegracyjnych dla max 15 osób

1.3.49 Regionalne Forum PES wraz z wręczeniem certyfikatu Zakup Prospołeczny (catering)

1.3.51 Usługa restauracyjna - podczas spotkań z przedstawicielami JST/PES w subregionach woj. łódzkiego dla max. 60 os .każde

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Koordynacja i rozwój ekonomii społecznej w województwie łódzkim” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej IX Włączenie społeczne, Działania IX.3 Rozwój ekonomii społecznej, Poddziałanie IX.3.2 Koordynacja ekonomii społecznej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237219/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JEDNODNIOWE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELAMI JST I PES W SUBREGIONIE III, DLA MAX. 60 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5228,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JEDNODNIOWE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELAMI JST I PESW SUBREGIONIE II, DLA MAX. 60 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5228,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JEDNODNIOWE SPOTKANIE DLA PRZEDSTAWICIELI PODMIOTÓW REINTEGRACYJNYCH, DLA MAX. 65 OSÓB

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5664,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

JEDNODNIOWE SPOTKANIE- FORUM PODMIOTÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ, DLA MAX. 120 OSÓB.Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 10057,99 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DWA DWUDNIOWE „WARSZTATY/ SEMINARIA SZYTE NA MIARĘ” DLA PODMIOTÓW REINTEGRACYJNYCH DLA 15 UCZESTNIKÓW- (MAX. 15 OSÓB X 4 DNI).Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest w Załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5029,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na „Świadczenie usług restauracyjnych na terenie miasta Łodzi oraz województwa łódzkiego”, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji w dniu 04.07.2022 r. W toku postępowania w dniu 07.07.2022 r. Zamawiający zmodyfikował treść SWZ, zmodyfikował ogłoszenie o zamówieniu oraz przedłużył termin składania i otwarcia ofert: na 18.07.2022r.
Podczas przygotowywania dokumentów do sesji otwarcia ofert Zamawiający zauważył, że w MiniPortalu nie została zmieniona data składania i otwarcia ofert na 18.07.2022 r.
Nie jest więc możliwe złożenie ofert i dokonanie oceny ofert, czy też wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert złożonych oraz niemożliwe jest przyznanie punktacji ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji. A zatem przedmiotowa wada jest niemożliwa do usunięcia i powoduje niemożność zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.