Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00196263/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych oraz w pomieszczeniach biurowych na Ip. i IIp. w budynku B przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +478714323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.lenik@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych oraz w pomieszczeniach biurowych na Ip. i IIp. w budynku B przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad83feb9-e686-4821-8422-11636578aa1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych na I p. w budynku B przy ul. Połbina we Wrocławiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00196263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-051-062-045/2025/ML
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422764,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Prace rozbiórkowe:
- rozbiórka ścianek działowych murowanych,
- demontaż ścianek i obudów z GK, również w pomieszczeniu kierownictwa, sali odpraw,
- demontaż stolarki drzwiowej (węzły sanitarne, sala odpraw)
- demontaż ścianek aluminiowych (węzły sanitarne),
- demontaż podokienników,
- rozbiórka wykładzin ściennych i podłogowych ceramicznych,
- demontaż kompletnych instalacji sanitarnych wraz z urządzeniami,
- demontaż grzejników w pomieszczeniach węzłów sanitarnych i sali odpraw,
- demontaż kompletnych instalacji elektrycznych wraz z osprzętem.
2. Roboty ogólnobudowlane:
- wykonanie ścianek działowych w węzłach sanitarnych oraz zabudów z płyt GK (pomieszczenie kierownictwa, sala odpraw),
- wykucie z muru ościeżnic, stolarki okiennej, kratek wentylacyjnych i nawietrzaków,
- przecieranie i uzupełnienie tynków wewnętrznych ścian i sufitów,
- wykonanie licowania ścian węzłów sanitarnych okładziną z płytek ceramicznych matowych,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- wykonanie malowania ścian farbą lateksową odporną na zmywanie i zabrudzenia,
- wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych antypoślizgowych,
- montaż folii nieprzeziernych w oknach sanitariatów,
- wykonanie izolacji przeciwwodnych w pomieszczeniach sanitariatów,
- montaż kompletnych drzwi pełnych, wzmacnianych wraz z ościeżnicą z podcięciem (łazienkowe) wyposażonych w klamki z szyldem i zamki,
- montaż kompletnych drzwi pełnych do pomieszczenia sali odpraw wyposażonych w klamki z szyldem i zamki
- wykonanie niezbędnych bruzd i przebić, zaprawianie, zamurowanie po wykonaniu instalacji,
- montaż suszarek elektrycznych do rąk, podajników na papier toaletowy, podajników na mydło, wieszaków w pomieszczeniach sanitariatów,
- wykonanie ścianek toalet z płyt z wysokociśnieniowego laminatu HPL,
- wklejenie luster kryształowych w węzłach sanitarnych przy umywalkach,
- demontaż uszkodzonych żaluzji pionowych oraz montaż rolet okiennych w kasecie na prowadnicach w pomieszczeniach biurowych,
3. Roboty elektryczne:
- wymiana gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych i pomieszczeniach biurowych,
- wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych i pomieszczeniach biurowych,
- wymiana łączników oświetleniowych w pomieszczeniach węzłów sanitarnych i pomieszczeniach biurowych,
- wymiana wentylatorów łazienkowych (uruchamianie włącznikiem oświetlenia, opóźnienie czasowe wyłączenia),
Po wykonaniu montażu wymienionych powyżej instalacji Wykonawca sporządzi badania i pomiary wszystkich zamontowanych instalacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Roboty instalacyjne sanitarne:
- wykonanie remontu węzłów sanitarnych (WC męski, WC damski,) w tym: demontaż brodzików, umywalek, pisuarów, ustępów,
- wymiana rur kanalizacyjnych wraz z pionami w obrębie Ip, również w pomieszczeniach kierownictwa,
- wykonanie wymiany instalacji wodnej do nowych lokalizacji urządzeń sanitarnych,
- montaż urządzeń sanitarnych na stelażach (ustępy, pisuary),
- montaż kabin prysznicowych,
- montaż zlewozmywaka,
- wymiana wpustów podłogowych,
- wymianę grzejników stalowych płytowych łazienkowych i w pomieszczeniu sali odpraw,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- montaż nawietrzaków higrosterowanych pod oknami
5. Prace porządkowe:
- wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku
- złom stalowy należy odstawić do skupu złomu oraz dostarczyć Inwestorowi dokument PT – przyjęcia złomu na Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław. Zamawiający wystawi fakturę za złomowane odpady.
2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą:
2.1. Przedmiaru – załączniki nr 1 do SWZ,
2.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 2 do SWZ,
2.3.Sposób i warunki wykonania zamówienia – Zamawiający opisał w PPU – załącznik nr 3 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
4.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
4.1.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, w tym operatorów sprzętu były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277) lub na podstawie analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm. ) oraz osoby wykonujące czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, a także usług transportu załadunku i rozładunku.
4.2.Zatrudnienie osób (przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę), o których mowa powyżej nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności i najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy i wystawienia przepustek. Warunki dotyczące zatrudnienia opisano w § 13 PPU – załącznik nr 3 do SWZ.
4.3.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do weryfikacji sposobu zatrudnienia, kontroli spełniania przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób (§13 PPU) oraz stosowania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Sankcje dla Wykonawcy opisano w §27 PPU.
5.Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Celem obligatoryjnej wizji lokalnej jest umożliwienie wykonawcom zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia, których ze względu na ich specyfikę (nietypowość) Zamawiający nie mógł przedstawić w opisie przedmiotu zamówienia – przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowych w użytkowanym budynku bez możliwości wyłączenia go z użytkowania na czas prowadzenia robót budowlanych, a w związku z tym, według Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia są na tyle nietypowe, że niemożliwe jest ich całościowe opisanie, natomiast ich poznanie umożliwi wykonawcom podjęcie racjonalnej decyzji o ubieganiu się o udzielenie zamówienia i złożeniu oferty.
Informacje dot. terminu wizji lokalnej - Rozdział V pkt V SWZ.
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 18 ustawy Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
6. Oferty częściowe. Przedmiot zamówienia stanowi jedną część.
Z uwagi na konieczność zakończenia zadania, zachowania ciągłości robót, gwarancji nie ma możliwości dzielenia zamówienia na części.
7.W odniesieniu do warunku określonego w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych (Dz.U.UE.L Nr 94, s. 65), Zamawiający informuje, że obiekt znajduje się na terenie bazy Policji, bez dostępu osób postronnych i niezatrudnionych w KWP we Wrocławiu. Obiekt nie jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
8.1.Dopuszczalność udziału podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców (załącznik nr 5 do SWZ) – jeżeli są znane. W przypadku braku takiej informacji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawców.
8.2.Zamawiający nie będzie badał , czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania.
8.3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
8.4.Zamawiający, wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała co najmniej postanowienia określone w § 11 PPU oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 4 niniejszej SWZ.
9.Oferty równoważne: Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia lub jego część został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ocen technicznych o których mowa w art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to prowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii, źródła lub szczególnego procesu. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych jednocześnie wskazując w opisie przedmiotu zamówienia wyrażenie „lub równoważne” oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (wzorzec techniczny, jakościowy lub funkcjonalny) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
44112310-4 - Ścianki działowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393784,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 484626,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398482,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Falter-Król Prace Podłogowe i Urządzanie Wnętrz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992123915
7.3.3) Ulica: Opolska 195
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-013
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FALTER-KRÓL" PRACE PODŁOGOWE I URZĄDZANIE WNĘTRZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398482,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Przebudowa pomieszczeń dwóch oddziałów całodobowych w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na Blok Operacyjny
- 65.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, Takara Bio i Vector Laboratories lub równoważnych na potrzeby UMW
- Remont boiska sportowego i zaplecza kontenerowego przy ul. Krajewskiego 2 we Wrocławiu
- Remont budynku Hali Sportowej znajdującej się przy ul. Parkowej 14 we Wrocławiu w zakresie ocieplenia wraz z montażem klimatyzacji.
- Aktualizacja oraz monitoring Planu działań na rzecz zrównoważonej energii i klimatu (SECAP) dla Gminy Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami przy ul. Przemysłowej w Nowym Dworze Gdańskim
- Rozbudowa wraz z nadbudową Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Szpitalnej 2 w formule (...)
- Rozbiórka starego budynku Całodziennego Młodzieżowego Oddziału Leczenia Uzależnień zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Włocławskiej 233,działka 150, obręb 76
- DOSTAWA I MONTAŻ WINDY OSOBOWEJ PRZYSTOSOWANEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOCHNI
- Przygotowanie pomieszczenia dla usytuowania węzła cieplnego w budynku AST w Krakowie przy ul. Straszewskiego 21-22 wraz z wykonaniem niezbędnych robót sanitarnych, elektrycznych i wykończeniowych
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Słupia Konecka - etap II
więcej: Ścianki działowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.