eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach nr 4"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach nr 4”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: ZGN w Dzielnicy Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 10858838000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grębałowska 23/25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-808

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226705200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgn-bielany.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-bielany.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https;//zgn-bielany.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jednostka budżetowa m. st. Warszawy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach nr 4”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca4e5ebc-3232-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001647/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty pustostanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240107/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 42/KT/2021/W

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 748592,62 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 693141,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 135586,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 148854,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 165756,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 90783,71 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 36662,97 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach polegających na:
- Wymianie stolarki drzwiowej,
- Wymianie stolarki okiennej,
- Wymianie podłóg,
- Wykonaniu uzupełnienia tynków z przetarciem,
- Malowaniu lokalu z robotami towarzyszącymi
- Wymianie instalacji wod-kan z armaturą,
- Wymianie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem.
Wszelkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie z:
- Przedmiarem robót,
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót;
- Wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne – załącznik nr 1.
b) Przedmiar remontu lokali
c) Część 1 - załącznik nr 2.1
d) Część 2 - załącznik nr 2.2
e) Część 3 - załącznik nr 2.3
f) Część 4 - załącznik nr 2.4
g) Część 5 - załącznik nr 2.5
h) Część 6- załącznik nr 2.6
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert na część przedmiotu zamówienia, tzn. Wykonawca jest obowiązany do złożenia oferty dowolną część przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
5. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), która określa szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 115497,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136644,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145686,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136644,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SIMBUD Grzegorz Kuligowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971069469

7.3.3) Ulica: Osiedlowa 4a

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136644,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159833,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159833,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159833,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUS Tadeusz Okulicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471363611

7.3.3) Ulica: Ul. Szajnochy 11/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-637

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159833,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178886,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190074,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178886,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Bud-War Zbigniew Kajka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180760350

7.3.3) Ulica: Ul. Zgrupowania AK „Żubr” 2/1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178886,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97102,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106914,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97102,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Remontowo - Budowlanych Jerzy Gawryś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250034153

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 2B

7.3.4) Miejscowość: Wołomin, Duczki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97102,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39090,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39090,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39090,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUS Tadeusz Okulicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471363611

7.3.3) Ulica: Ul. Szajnochy 11/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-637

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39090,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119717,691 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124086,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124086,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGNUS Tadeusz Okulicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471363611

7.3.3) Ulica: Ul. Szajnochy 11/6

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-637

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124086,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.