Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193858/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu – systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunek rozładunek i transport bielizny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a1a34ca-e419-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług pralniczych oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu – systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunek rozładunek i transport bielizny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1a34ca-e419-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022237/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie kompleksowych usług pralniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Świadczenie kompleksowych usług pralniczych oraz wdrożenie radiowego systemu do identyfikacji asortymentu – systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunek rozładunek i transport bielizny.
Zamawiający pod pojęciem systemu RFID UHF lub równoważny rozumie system, który musi być kompatybilny
z tagami, umożliwiający odczyt asortymentu posiadanego przez Zamawiającego. Każdy otagowany produkt musi zostać odczytany w worku niezależnie od tego, czy produkty ułożone w worku na wierzchu, czy też na spodzie zostaną przysłonięte przez inne produkty (np. poduszka, gąbka). System musi działać w obecności metalu i cieczy.
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie polegające na wykonaniu usług w zakresie:
• odbioru, załadunku brudnej bielizny oraz dostawie i rozładunku czystej bielizny (transportem Wykonawcy);
• prania, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasowania, drobnych napraw krawieckich uszkodzonej bielizny będącej własnością Zamawiającego;
• wdrożenia systemu RFID UHF lub równoważnego oraz otagowania asortymentu prania będącego własnością Zamawiającego w ilości około 10.000 szt.
• bieżącego tagowania asortymentu zakupionego przez Zamawiającego oraz uzupełniania brakujących tagów;
Asortyment prania:
• bielizna szpitalna płaska: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady;
• odzież ochronna personelu: fartuchy, odzież operacyjna, odzież barierowa wielorazowa, odzież fasonowa, odzież techników;
• materace;
• inne: zasłony z parawanów, sprzęt rehabilitacyjny - stabilizatory i ortezy, piżamy, bluzy polarowe, ręczniki, koce, kołdry, poduszki, gąbki, podwieszki, ścierki, mopy, obrusy, żaluzje.
Szacunkowa miesięczna ilość suchego prania wynosi – ok. 5.930 kg, w tym ok. 30 materacy
Szacunkowa ilość suchego prania w okresie realizacji zamówienia wynosi – ok. 71.160 kg.
W celu zapewnienia, że oferowana usługa będzie odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
• wykonywał usługę w pralni, która ma wdrożony i certyfikowany przez jednostkę akredytowaną system zarządzania jakością w zakresie świadczenia usługi prania i dezynfekcji z uwzględnieniem wymagań w zakresie monitorowania RFID UHF lub równoważnym;
• posiadał wdrożony certyfikowany system Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego;
• wykonywał usługę w obiekcie pralni, posiadającą barierę higieniczną jako warunek całkowitego wyeliminowania stykania się bielizny brudnej z czystą oraz pracowników strefy brudnej i czystej;
• wykonywał usługę zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek ochrony zdrowia z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących
o szerokim spektrum działania: bakterie w tym spory Clostridium Perfringens, Clostridium Difficile, OXA-48, grzyby, wirusy w tym koronawirusa SARS-CoV-2, prątki gruźlicy. Stosowane środki piorąco-dezynfekujące na wymienione spektrum powinny działać skutecznie w temperaturze od 40 oC;
• zapewnił tagi, którymi oznaczy bieliznę. Tagi muszą być pasywne, bezpieczne dla ludzi i sprzętu (takiego jak np.: rozruszniki serca, defibrylatory, rejestratory Holtery, itd.), niewpływające na rezonans magnetyczny, scyntygraf (a także rezonansu na chipy), niewpływające na komorę hiperbaryczną oraz na możliwość wykonywania zdjęć RTG;
• zapewnił profesjonalne worki tekstylne nie przepuszczające wilgoci do transportu bielizny czystej i brudnej oraz materacy;
• w procesie prania uwzględniał kolorystykę, rodzaj asortymentu;
• raz na miesiąc na własny koszt będzie przeprowadzał badania czystości mikrobiologicznej: komory dezynfekcyjnej, komory załadunkowej samochodu do transportu bielizny;
• raz w miesiącu na własny koszt będzie przeprowadzał badania czystości mikrobiologicznej bielizny czystej.
W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wykonania usługi prania, Zamawiający na własny koszt przeprowadzi badania. W przypadku wyniku ”dodatniego” i wyizolowania patogenów szpitalnych Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wykonanych badań oraz poniesie ewentualne konsekwencje prawne i finansowe wynikające z wyników (protokołów) kontroli przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną i inne jednostki kontroli Zamawiającego.
Zakres usługi oraz wytyczne - szczegóły określono w SWZ (rozdział 5.2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98311200-8 - Usługi prowadzenia pralni
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
32344260-6 - Sprzęt radiowy i multipleksy
39512000-4 - Bielizna pościelowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691461,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919031,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691461,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331
7.3.3) Ulica: Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691461,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2024-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa energii elektrycznej do mieszkaniowego zasobu gminy Siemianowice Śląskie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito ul. Matejki 5 w Siemianowicach Ślaskich w 2024 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- Wykonanie robót kominiarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa pralnicza
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
więcej: Sprzęt radiowy i multipleksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.