eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 6215378

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6afbb87d-3240-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-5/2704/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 257500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie ze Szczegółową specyfikacją przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opisanego w pkt 1 autobusu wraz z wyposażeniem określonym w Szczegółowej specyfikacji przedmiotu zamówienia oraz niezbędną dokumentacją, w tym dokumentacją dopuszczającą pojazd do ruchu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz umożliwiającą dokonanie rejestracji pojazdu, w szczególności aktualne badania techniczne dla pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
3) Na przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres co najmniej:
 24 miesięcy na silnik i podzespoły
 60 miesięcy na perforację nadwozia
 24 miesięcy na powłokę lakierniczą
 24 miesięcy na wykonaną zabudową dostosowującą pojazd do przewozu osób niepełnosprawnych
liczony od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia (lub jego części) na nowy wolny od wad.
5) Usługi związane z zapewnieniem gwarancji, a w szczególności przeglądy techniczne i serwis, będą realizowane bezpłatnie, zgodnie z zaleceniami producenta dostarczonego pojazdu.
6) Wykonawca zapewni maksymalny czas rozpoczęcia usuwania awarii autobusu w okresie gwarancji nie przekraczającym 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.
7) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu niezbędne dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu odbioru pojazdu.
8) Na materiały i części naprawiane lub wymieniane nieodpłatne w ramach napraw gwarancyjnych okres gwarancji biegnie na nowo.
9) W ramach udzielonej gwarancji, w przypadku gdy naprawa pojazdu w ramach gwarancji przekroczy 1 dzień roboczy, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas trwania naprawy, na swój koszt, sprawny technicznie, co najmniej 9-miejscowy pojazd zastępczy (preferowany pojazd przystosowany do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim). Wraz z pojazdem zastępczym Wykonawca dostarczy dokument uprawniający Zamawiającego do korzystania z pojazdu wraz z dowodem rejestracyjnym i aktualnym ubezpieczeniem OC.
10) Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał ww. pojazdu, zobowiązany jest do pokrycia kosztów poniesionych przez Zamawiającego z tytułu wynajęcia pojazdu zastępczego tej samej klasy.
11) Wykonawca musi dysponować serwisem umożliwiającym dokonywanie nieodpłatnych przeglądów serwisowych (serwis producenta lub autoryzowany serwis wskazany przez Wykonawcę) oraz warsztatem, w którym wykonywane naprawy gwarancyjne w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Jarosław, województwo podkarpackie). Stację serwisową oraz warsztat/ warsztaty Wykonawca wskaże najpóźniej przed podpisaniem umowy.
12) Miejsce dostawy pojazdu: 37-500 Jarosław, ul. Wilsona 6a. Wykonawca zgłosi gotowość odbioru na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. W dniu dostawy pojazd musi posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego na terenie RP i umożliwiające dokonanie rejestracji oraz jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. Szczegółowe zasady odbioru pojazdu określa projekt umowy.
13) Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczeń wynikających z fabrycznych gwarancji mechanicznych.
14) Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (przedział) danego parametru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360958939

7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.