eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkŚwiadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 646 04 50

1.5.8.) Numer faksu: +48 55 272 34 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.wirkus@powiat.malbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2cb317a-05a6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002830/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.28 Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. Zdolni z Pomorza - powiat malborski

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163213/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.30.2021.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 75500 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu informatyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu informatyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80522000-9 - Seminaria szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć I zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Marlena Glosa, ul. Sztumska Wieś 4c, 82-400 Sztum nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć II zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Marlena Glosa, ul. Sztumska Wieś 4c, 82-400 Sztum nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikołaj Konowrocki,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000

7.3.3) Ulica: ul. Andersa 18,

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć IV zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Anna Ulman, ul. Kochanowskiego 120, 82-200 Malbork nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć V zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Anna Ulman, ul. Kochanowskiego 120, 82-200 Malbornie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6650 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Donajski,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000

7.3.3) Ulica: Borowy Młyn 8,

7.3.4) Miejscowość: Borowy Młyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-420

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6650 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.