Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163213/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT MALBORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644731
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 17
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 55 646 04 50
1.5.8.) Numer faksu: +48 55 272 34 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.wirkus@powiat.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.malbork.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-malbork.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2cb317a-05a6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002830/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu odpowiednio matematyki i informatyki w roku szkolnym 2021-2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. Zdolni z Pomorza - powiat malborski2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163213/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.272.30.2021.ED
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 75500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu informatyki na poziomie podstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu matematyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zakresie prowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu informatyki na poziomie ponadpodstawowym w roku szkolnym 2021/2022, 70 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć I zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Marlena Glosa, ul. Sztumska Wieś 4c, 82-400 Sztum nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć II zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Marlena Glosa, ul. Sztumska Wieś 4c, 82-400 Sztum nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikołaj Konowrocki,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000
7.3.3) Ulica: ul. Andersa 18,
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć IV zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Anna Ulman, ul. Kochanowskiego 120, 82-200 Malbork nie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na cześć V zamówienia z uwagi na poniższe okoliczności i brak ważnych ofert
Wykonawca BPR Consulting Paulina Rydz, Radwańska 27/2U, 90-540 Łódź nie złożył w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 274 ust. 1 Pzp podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie. Wykonawca został wezwany do uzupełnienia dokumentów podmiotowych (załącznika nr 5 do SWZ) ponownie, w trybie art. 128 Pzp w związku z art. 266 Pzp. Wykonawca nie złożył ani nie uzupełnił podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie, zatem jego oferta zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp.
Wykonawca Anna Ulman, ul. Kochanowskiego 120, 82-200 Malbornie podpisał oferty w sposób właściwy. Zgodnie z rozdziałem 12 SWZ, oferty należało sporządzić pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, tj. podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem. Oferta Wykonawcy nie została podpisana żadnym z ww. podpisów, zatem została sporządzona niezgodnie z wymaganiami SWZ, oraz Prawa zamówień publicznych dla procedury krajowej, stąd też na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 Pzp, podlega odrzuceniu.
Postępowanie z uwagi na brak ważnych ofert podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6789,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Donajski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000
7.3.3) Ulica: Borowy Młyn 8,
7.3.4) Miejscowość: Borowy Młyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-420
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Zakup sprzętu i środków ochrony na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Świadczenie usług w zakresie realizacji wsparcia psychologicznego w projekcie "Sieć wsparcia migrantów w powiecie malborskim"
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich 22.BLT w Malborku
- Dostawa warzyw i owoców dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM
- "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Malbork"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Przeprowadzenie dwudniowych szkoleń wraz z zajęciami praktycznymi pn. "Szkolenie zasadnicze z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla kadry w urzędach obsługujących organy ochrony ludności"...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





