eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław - Poznań



Ogłoszenie z dnia 2023-06-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa1c718d-ef0c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060768/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa ul. Dożynkowej na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław-Poznań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław - Poznań na działkach nr 20/2, 21/2, 115/2, 54/2, 62/2, 61/32, 113/2, 114, 52/2, 53/3, 55/2 obręb 0002 Leszno zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.
3. Na realizację przebudowy ul. Dożynkowej Miasto Leszno uzyskało w 2023 roku dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 725.174,80 zł.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław Poznań, na działkach nr 20/2, 21/2, 115/2, 54/2, 62/2, 61/32, 113/2, 114, 52/2, 53/3, 55/2, odcinek o dł. 257,93 m, która swym zakresem obejmuje w szczególności:
 rozbiórki elementów dróg,
 wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne,
 wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni,
 wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników,
 wykonanie kanalizacji deszczowej,
 montaż studni i wpustów,
 budowa kanału teletechnicznego,
 wymiana opraw oświetleniowych.
5. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej:
 projekcie budowlano - wykonawczym,
 projekcie technicznym – dot. kanalizacji kablowej,
 projekcie technicznym – dot. oświetlenie drogowe,
 projekcie stałej organizacji ruchu,
 szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
 poglądowe kosztorysy ofertowe.
Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.
6. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, poglądowy kosztorys, STWiORB i wizję lokalną.
7. Na podstawie Porozumienia w sprawie wspólnej realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Dożynkowej w Lesznie na odcinku od ul. Lipowej do torów kolejowych Wrocław – Poznań”, zawartego pomiędzy Miastem Leszno a Miejskim Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w trakcie realizacji inwestycji, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. będzie budowało sieć kanalizacji ogólnospławnej, nie objętą przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy Wykonawcy realizującemu roboty na rzecz MPWiK Sp. z o.o niezwłocznie po rozbiórce nawierzchni jezdni oraz chodników w związku z przebudową sieci kanalizacji ogólnospławnej. W miarę postępu prac kanalizacyjnych Wykonawca wybrany przez MPWiK może udostępnić Wykonawcy teren budowy w porozumieniu z MPWiK – co jednak nie stanowi zobowiązania Wykonawcy wybranego przez MPWiK. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania MPWiK Sp. z o.o. w terminie do 3 dni roboczych od dnia zakończenia robót drogowych w zakresie warstwy ścieralnej. Dział eksploatacji Spółki dokona montażu zestawów naprawczych na wcześniej wbudowanych studniach. Prace te będą koordynowane przez Inspektorów Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w taki sposób, aby nie kolidowały one z robotami prowadzonymi przez Wykonawcę MPWiK. Wykonawstwo robót przez MPWiK sp. z o.o. zostało uwzględnione w terminie realizacji zadania, o którym mowa w Rozdz. 4 SIWZ.
Wszelkie materiały związane i z zakresem i warunkami wykonywania robót realizowanych przez MPWiK dostępne są na stronie internetowej spółki, tj.: https://platformazakupowa.pl/mpwik_leszno w zakładce Postępowania.
8. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.
9. UWAGA:
a) Przy prowadzeniu robót budowlanych należy zabezpieczyć zieleń zgodnie z załączonym planem ochrony drzew, który stanowi Załącznik nr 8, dodatkowo należy przewidzieć zabiegi pielęgnacyjne - działania należy wykonać w uzgodnieniu i pod nadzorem dendrologicznym ustanowionym przez Zamawiającego;
b) W przypadku powstania jakichkolwiek uszkodzeń drzew należy natychmiast powiadomić osobę pełniącą nadzór dendrologiczny;
c) W ramach robót Wykonawca ma wykonać wymianę istniejących nasadzeń krzewów na terenach zielonych i ich wyściółkowania korą lub zrębkami.
14. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
− roboty budowlane,
− roboty branży elektrycznej,
− roboty branży teletechnicznej.
Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy.
11. Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 10 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 5 dni roboczych, poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
13. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 11 i ust. 12 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.
14. Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru robót zostały opisane we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.
15. Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
− Umowa,
− SWZ,
− oferta Wykonawcy,
− Projekty budowlane, techniczne dla każdej z branż,
− STWiORB dla każdej z branż.

16. Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości robotą budowlaną jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na budowie nawierzchni utwardzonych i kanalizacji deszczowej utrudnia podział tego zamówienia na części. Charakter robót oraz jego otoczenia, powiązanie technologiczne wykonywanych prac wręcz uniemożliwiałoby realizację przedsięwzięcia. Podział robót na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji prac budowlanych związanymi z organizacją robót oraz zaplecza budowy. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
16. Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych
(t.j. Dz. U. 2022 poz. 1083 ze zm.) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia
z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2022 poz. 988 ze zm.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1459248,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1805338,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1459248,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pure Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272762187

7.3.3) Ulica: Składowa 17/114

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1459248,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-27 do 2024-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.