eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole SkrzyńskieLikwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim-sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim–sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielopole.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1062757

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim–sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2129dd-6971-4d2a-8dc9-3acab97a42d7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009290/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstaw. im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrz.(remont sanitariatów_etap II) oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360277,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część Nr 1 – Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.

Opis części zamówienia:

Część nr 1 obejmuje remont oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w budynku Szkoły Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim – Etap II (WC męskie).

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych – w tym Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 244680,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część Nr 2 – Sprzęt do pracowni fotograficzno–reklamowej,

Opis części zamówienia:

Część nr 2 obejmuje dostawę sprzętu do pracowni fotograficzno-reklamowej WTZ:
- aparat cyfrowy,
- adapter do obiektywów,
- lampa błyskowa,
- statyw,
- drukarka fotograficzna wraz z akcesoriami.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych – w tym Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38651000-3 - Aparaty fotograficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 33870,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część Nr 3 – Wyposażenie łazienek i pracowni ogrodniczo-technicznej,

Opis części zamówienia:

Część nr 3 obejmuje dostawę wyposażenia łazienek i pracowni ogrodniczo-technicznej WTZ:
- lustra łazienkowe,
- zestaw mebli warsztatowych,
- traktor ogrodniczy,
- pług śnieżny,
- rozsiewacz,
- przyczepka,
- zbieracz, kosz do traktorka,
- kosa spalinowa,
- wiertarka stołowa,
- aerator traktorka.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych – w tym Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

16311000-8 - Kosiarki do trawników

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 44324,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na zakupie niezbędnego wyposażenia na potrzeby Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim oraz przystosowaniu łazienek dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej w Wielopolu Skrzyńskim.
Przetarg podzielony na 4 części:
Część Nr 4 – Ploter laserowy.

Opis części zamówienia:

Część nr 4 obejmuje dostawę plotera laserowego co2 z polem roboczym min: 90x60cm.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, wzory kosztorysów ofertowych – w tym Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 - Dokumentacja projektowa”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38636110-6 - Lasery przemysłowe

4.5.5.) Wartość części: 37401,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299999 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 422884,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299999 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Usługi Budowlane MAX-DOM Marcin Szkotnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181575598

7.3.4) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299999 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty” unieważnia część nr 2 postępowania na zadanie pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim – sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim”.

Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 07.03.2025 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta na część nr 2 postępowania t.j. na sprzęt do pracowni fotograficzno–reklamowej WTZ.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50631,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68475,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50631,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "VENA" Wiesław Haligowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191001999

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 1

7.3.4) Miejscowość: Strzyżów

7.3.5) Kod pocztowy: 38-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50631,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia część nr 4 postępowania na zadanie pn. „Likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podstawowej im. T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim – sanitariaty etap II oraz zakup niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim”.

Uzasadnienie faktyczne
Na dzień 07.03.2025 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części nr 4 zamówienia w wysokości 46003,98 zł.

Zamawiający unieważnił część nr 4 przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena oferty najkorzystniejszej przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.