eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W 2022 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ca6a08a-e701-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00172046/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Bieżące utrzymanie dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 423200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA CZĘŚCI NR 1: „Bieżące utrzymanie dróg leśnych, w tym poprzez dostawę kruszywa naturalnego łamanego i wbudowanie w drogę, celem jej zagęszczenia.
W zakres zamówienia dla części 1 wchodzi dostawa kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót,
3. Profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta
4. Równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein.
5. Zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 1.
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty.
Kruszywo nie może być zwietrzelinowe, musi nadawać się na warstwę mrozoodporną. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego. Zamawiający wymaga zastosowania wyłącznie materiału z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej. Dostarczone kruszywo naturalne musi spełniać wymagania dopuszczalności do zastosowania w robotach drogowych.

Wykonawca wyceniając dostawę kruszywa w cenie ofertowej dostarczanego kruszywa winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze tj. : cenę kruszywa, wbudowania, transportu.
Dostawy będą realizowane do wszystkich leśnictw położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość dostawy na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywane ilości kruszywa wynosi: kruszywo frakcji 0-63,0 mm – 1900 m3
Jednostką rozliczeniową będzie 1m3 kruszywa przed wbudowaniem obmierzony na pojeździe. Ilość odebranego surowca będzie potwierdzana przez leśniczego na dokumencie Wz wystawionego przez Wykonawcę.
Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie protokół odbioru prawidłowo wykonanych prac (zgodnie z opisem) przez przedstawicieli Zamawiającego.
Odbiór będzie obejmował ocenę prawidłowo wykonanych prac na ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz ocenę jakości wykonanych prac.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości dostarczanych materiałów. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA CZĘŚCI NR 2: „Profilowanie dróg leśnych gruntowych”

W zakres zamówienia dla części 2 wchodzi profilowanie dróg leśnych obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót ,
3. Rozdrobnienie darniny za pomocą brony,
4. Profilowanie remontowanego odcinka równiarką,
5. Zagęszczanie wyrównanej drogi walcem samojezdnym.
Wykonawca wyceniając robotę budowlaną w cenie ofertowej winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze.
Roboty będą realizowane we wszystkich leśnictwach położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość robót budowlanych na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywana długość dróg do równania wynosi 31 km.
Jednostką rozliczeniową będzie 1 km wyrównanej drogi o średniej szerokości 3,5 m. Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie wystawiony przez Wykonawcę oraz potwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego protokół odbioru na ilość km wyrównanej drogi.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości wykonanych robót budowlanych. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 23200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628653,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628653,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628653,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POZORSKI" s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551915896

7.3.3) Ulica: Złotowo, Klaskawska 23

7.3.4) Miejscowość: Złotowo

7.3.5) Kod pocztowy: 89-650

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628653,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Postępowaniu, w zakresie zadania nr 2, cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty zawierającej najniższą cenę.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36899,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41943,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.