eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinPrzebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienna 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713921278

1.5.8.) Numer faksu: 713921278

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-974d8dfe-22ec-4a00-88d1-c7c3d49a64d5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-974d8dfe-22ec-4a00-88d1-c7c3d49a64d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00164441/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacje scalania gruntów w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2025/PZD.272.2.6.2025.WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6437300,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020” z podziałem na zadania.

Zadanie 1: Droga nr 1 (działka nr 340 oraz częściowo działki nr 334, 474 obr. Księżyce) o długości 0,11741 km,
Droga nr 2 (działka nr 368 oraz częściowo działki nr 334, 474, 375, 450 obr. Księżyce) o długości 0,65452 km.
Zakres robót obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi nr 1 i odcinka drogi nr 2 polegającą na utwardzeniu nawierzchni jezdni,
- przebudowę zjazdów na drogę wewnętrzną nr 1 i drogę wewnętrzną nr 2 z drogi powiatowej nr 3103D (zjazd publiczny),
- budowę/ przebudowę zjazdów,
- budowę poboczy,
- budowę ścieków liniowych,
- budowę wpustów deszczowych,
- budowę przykanalików kanalizacji deszczowej,
- budowę odcinków kanalizacji deszczowej,
- budowę studni kanalizacji deszczowej,
- budowę przepustów drogowych pod zjazdami- dr nr 2,
- budowę rowu drogowego ziemnego- dr nr 2,
- budowę wylotu kanału do rowu- dr nr 1,
- budowę mijanek dla pojazdów rolniczych- dr nr 2,
- humusowanie skarp z obsianiem,
- oznakowanie pionowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 1418116,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020” z podziałem na zadania.

Zadanie 2: Droga nr 3 (działka nr 482 oraz częściowo działki 514, 474, obr. Księżyce) o długości 0,83955 km.
Zakres robót obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi nr 3 polegającą na utwardzeniu nawierzchni jezdni,
- przebudowę zjazdów na drogę wewnętrzną nr 3 z drogi powiatowej nr 3103D (zjazdy publiczne),
- budowę/ przebudowę zjazdów,
- budowę przepustów drogowych pod zjazdami,
- budowę mijanek dla pojazdów rolniczych,
- budowę pobocza,
- budowę ścieku liniowego,
- budowę rowu drogowego ziemnego,
- budowę zbiornika retencyjno-infiltracyjnego,
- budowę wpustów deszczowych,
- budowę przykanalików kanalizacji deszczowej,
- budowę odcinków kanalizacji deszczowej,
- budowę studni kanalizacji deszczowej,
- budowę ogrodzenia zbiornika,
- wycinkę drzew,
- humusowanie skarp z obsianiem,
- oznakowanie pionowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

4.5.5.) Wartość części: 1677636,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi oraz likwidacja zbędnych dróg wraz z rekultywacją umożliwiającą uprawę mechaniczną gruntów w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020” z podziałem na zadania.
Zadanie 3: Droga nr 4 (działka nr 446 i 390 oraz częściowo działki 450, 432, 393, 522
obr. Księżyce, 236 obr. Wyszonowice) o długości 1,80800 km.
Zakres robót obejmuje:
- przebudowę odcinka drogi nr 4 polegającą na utwardzeniu nawierzchni jezdni,
- budowę włączenia drogi wewnętrznej do drogi powiatowej nr 3103D (uciąglenia nawierzchni jezdni bitumicznej),
- budowę/ przebudowę zjazdów,
- budowę przepustów drogowych pod zjazdami,
- budowę mijanek dla pojazdów rolniczych,
- budowę pobocza,
- budowę rowu drogowego ziemnego,
- budowę zbiornika retencyjno-infiltracyjnego,
- budowę ogrodzenia zbiornika,
- budowę przepustów pod koroną drogi,
- budowę pasa zieleni z zadrzewieniem,
- budowa przepustu na cieku Jagoda,
- wycinka drzew,
- humusowanie skarp z obsianiem,
- oznakowanie pionowe,
- likwidację zbędnych dróg wraz z rekultywacją gruntów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

4.5.5.) Wartość części: 3341547,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1541102,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2028674,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1541102,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „ZURB” s.c. Andrzej Żurek

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Elżbieta Żurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9141357849

7.3.3) Ulica: ul. Witosa 2

7.3.4) Miejscowość: Borów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1541102,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1965661,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2354406,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1965661,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 932989044

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 23/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1965661,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3516343,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5189000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3516343,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 932989044

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 23/14

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-519

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3516343,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.