eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobków"Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw” w ramach proj: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290627211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ŹRÓDŁOWA, 4

1.5.2.) Miejscowość: Sobków

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoeao@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ffd4ca-d215-40c9-b511-4a39191d76f2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw” w ramach proj: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ffd4ca-d215-40c9-b511-4a39191d76f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041577/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oddziałów przedszkolnych w ramach „Poprawy jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1 „Infrastruktura edukacyjna” Priorytet 5 „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177976

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZO.261.4.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 663740,51 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539626,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym

Zadanie polega na modernizacji oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym. Zakres prac obejmuje w łazience przy sali przedszkolnej: wymianę umywalki wraz z bateriami, miski sedesowe, płytki na ścianach i posadzkach. Na sufitach i części ścian powyżej wysokości płytek wykonane zostaną gładzie gipsowe oraz malowanie. W dwóch salach przedszkolnych, w jadalni i w łazience zostaną wykonane zabudowy grzejników, aby zwiększyć bezpieczeństwo. W ramach zadania planowana jest modernizacja Sali przedszkolnej w tym m.in.:
 Zerwanie gumolitu;
 Wykonanie wylewek;
 Położenie wykładziny;
 Demontaż futryn i drzwi wejściowych;
 Położenie gładzi na ścianach;
 Malowanie ścian;
 Montaż drzwi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 34635,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Brzegach

Zadanie polega na modernizacji oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Brzegach. Zakres prac obejmuje:
 W łazience nr 1 demontaż bojlerów, wyrównanie i malowanie sufitu, montaż umywalki - 1 szt., montaż sedesu - 1szt.
 Doprowadzenie rur wodnych i kanalizacyjnych
 Sala zajęć nr 1 - wykonanie wykładzin poliuretanowych na podłodze
 Łazienka nr 2 - wykonanie odpływu dla jednego sedesu, podłączenie i odpływ dla jednej umywalki, montaż sanitariatów 1 szt. (sedesu, umywalki, baterie)
 Sala nr 2 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
 Sala nr 3 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
 Sala nr 4 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
 Szatnia w przedszkolu - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 81947,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Modernizacja placu zabaw przy ZPO Brzegach

Zadanie polega na modernizacji placu zabaw przy ZPO w Brzegach. W ramach zadania planowany jest montaż urządzeń placu zabaw w tym:
 Dostawa i montaż pociągu,
 Dostawa i montaż zestawu rekreacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 44030,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Prace adaptacyjne oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Korytnicy

Zadanie polega na przeprowadzeniu prac adaptacyjnych oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Korytnicy.

Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
Łazienka 1 ,

 Rozebranie ścianki z cegieł pomiędzy kabinami,
 Montaż 2 kabin z płyty HPL,
 Położenie płytek na ścianach i podłodze,

 Montaż umywalek- 3 szt.
 Montaż sedesu - 2szt.
 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą,
 Zabudowa rur wodnych i kanalizacyjnych

Sala zajęć nr 1
 Wykonanie gładzi i malowanie ścian. Wykonanie wykładziny poliuretanowych lub tarketu na podłodze. Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą.
Łazienka 2
 Demontaż sanitariatów (sedes, umywalka, bateria)
 Wykonanie odpływu dla 2 sedesów
 Podłączenie i odpływ dla 2 umywalek
 Obudowanie nowych podłączeń płytami gips-karton
 Wykonanie gładzi i malowanie ścian, położenie płytek
 Montaż 2 kabin z płyty HPL
 Montaż sanitariatów - 2szt (sedesy, umywalki, baterie, przepływowe podgrzewacze wody lub podłączenie do pompy ciepła).
Sala nr 2
 Wykonanie gładzi i malowanie ścian
Szatnie: demontaż karniszy mocowanych do sufitu, demontaż odbojnic ściennych, wykonanie gładzi i malowanie ścian

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 57702,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie Dolnym

Zadanie polega na modernizacji oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie Dolnym. Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
Łazienka
 Położenie płytek na ścianach i podłodze,
 Wyrównanie i malowanie sufitu,
 Montaż umywalek - 2szt.
 Montaż sedesu - 1szt.
 Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą
 Zabudowa rur wodnych i kanalizacyjnych.

Sala zajęć 1 i 2
 Wykonanie gładzi i malowanie ścian
 Wykonanie wykładziny poliuretanowych na podłogach w 2 salach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 30159,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Modernizacja placu zabaw w Staniowicach dla potrzeb oddziału zamiejscowego
Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych placu zabaw w Staniowicach dla potrzeb oddziału zamiejscowego. Zakres prac obejmuje fundamenty i montaż huśtawki sprężynowej, domku sklepik oraz zestawu rekreacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 39668,43 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu Samorządowym w Sobkowie wraz z oddziałem zamiejscowym w Staniowicach.
Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych w Przedszkolu Samorządowym w Sobkowie wraz z oddziałem zamiejscowym w Staniowicach.
Zakres prac Sobków obejmuje m.in: zerwanie starych i położenie nowych nawierzchni w salach, wykonanie gładzi i malowanie ścian w salach.

Zakres prac Staniowice obejmuje wymianę drzwi wraz z ościeżnicami, zabudowa rurek, wykonanie gładzi i malowanie ścian w salach i na korytarzach, zerwanie starych i położenie nowych nawierzchni w salach i na korytarzach oraz klatce schodowej. W łazienkach: wymiana instalacji hydraulicznej, WC dla dzieci - 2 szt. oraz jednej umywalki, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana glazury i terakoty, szpachlowanie i malowanie ścian.
Część 8: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie
Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie.
Zakres prac obejmuje:
Sala nr 1:
 Demontaż istniejącej wykładziny podłogowej wraz z listwami podłogowymi na podłożu betonowym.
 Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2m2 wraz z demontażem skrzydłami drzwiowymi.
 Wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie ścian farbami
 Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych,
 Dostawa i montaż wykładziny podłogowej
 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, pełne
 Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 262801,69 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie
Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie.
Zakres prac obejmuje:
Sala nr 1:
 Demontaż istniejącej wykładziny podłogowej wraz z listwami podłogowymi na podłożu betonowym.
 Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2m2 wraz z demontażem skrzydłami drzwiowymi.
 Wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie ścian farbami
 Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych,
 Dostawa i montaż wykładziny podłogowej
 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, pełne
 Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 29442,25 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chomentowie

Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chomentowie.
Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
 Korytarz - wymiana drzwi wejściowych z klatki schodowej do przedszkola, demontaż pawlacza, wyrównanie i malowanie sufitu i ścian
 Sala nr 1,2 wykonanie gładzi i malowanie sufitu i ścian, położenie paneli
 Pomieszczenie socjalne - wykonanie gładzi i malowanie ścian, płytki na ścianę tylko w okolicy zlewu
 Łazienka - położenie płytek na ścianach i podłodze. Wyrównanie i malowanie sufitu. Montaż umywalek - 2sz., montaż sedesu - 1szt., wymiana drzwi wraz z ościeżnicą. Zabudowanie rur wodnych i kanalizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 43091,25 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Modernizacja oddziałów zerowych przy Szkole Podstawowej w Miąsowej.
Modernizacja oddziału zerowego przy Szkole Podstawowej w Miąsowej obejmuje zakres prac:
 Demontaż skrzydeł drzwiowych
 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych
 Montaż ościeżnic
 Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
 Wylewka samopoziomująca na podłożach betonowych
 Klejenie wykładzin rulonowych z PVC
 Demontaż opraw oświetleniowych
 Gruntowanie podłoży preparatami, powierzchnie pionowe - ściany i ościeża pod gipsowanie
 Dwukrotne malowanie farbami silikonowymi
 Montaż opraw oświetleniowych z demontażu
 Montaż skrzydeł drzwiowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 40262,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88002,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32934,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32934,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70595,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70595,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70595,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-08-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29162,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41634,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29162,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15,

7.3.4) Miejscowość: 20-204 Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29162,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54969,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54969,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54969,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-08-08

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28054,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188000,0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28054,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28054,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-18 do 2025-07-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24416,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37564,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24416,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o. Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6 37 – 500 Jarosław NIP: 792 230 26 93

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: BDB Sp. z o.o. Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6 37 – 500 Jarosław NIP: 792 230 26 93

7.3.3) Ulica: Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24416,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285736,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285736,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285736,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27169,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27169,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27169,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32256,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32256,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349

7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32256,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Jarosław Olesiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551007248

7.3.3) Ulica: ul. Sole 11

7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.