Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177976/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00194170/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw” w ramach proj: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290627211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŹRÓDŁOWA, 4
1.5.2.) Miejscowość: Sobków
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoeao@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ffd4ca-d215-40c9-b511-4a39191d76f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw” w ramach proj: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ffd4ca-d215-40c9-b511-4a39191d76f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041577/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja oddziałów przedszkolnych w ramach „Poprawy jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1 „Infrastruktura edukacyjna” Priorytet 5 „Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177976
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZO.261.4.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 663740,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 539626,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Mokrsku DolnymZadanie polega na modernizacji oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym. Zakres prac obejmuje w łazience przy sali przedszkolnej: wymianę umywalki wraz z bateriami, miski sedesowe, płytki na ścianach i posadzkach. Na sufitach i części ścian powyżej wysokości płytek wykonane zostaną gładzie gipsowe oraz malowanie. W dwóch salach przedszkolnych, w jadalni i w łazience zostaną wykonane zabudowy grzejników, aby zwiększyć bezpieczeństwo. W ramach zadania planowana jest modernizacja Sali przedszkolnej w tym m.in.:
Zerwanie gumolitu;
Wykonanie wylewek;
Położenie wykładziny;
Demontaż futryn i drzwi wejściowych;
Położenie gładzi na ścianach;
Malowanie ścian;
Montaż drzwi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 34635,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w BrzegachZadanie polega na modernizacji oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Brzegach. Zakres prac obejmuje:
W łazience nr 1 demontaż bojlerów, wyrównanie i malowanie sufitu, montaż umywalki - 1 szt., montaż sedesu - 1szt.
Doprowadzenie rur wodnych i kanalizacyjnych
Sala zajęć nr 1 - wykonanie wykładzin poliuretanowych na podłodze
Łazienka nr 2 - wykonanie odpływu dla jednego sedesu, podłączenie i odpływ dla jednej umywalki, montaż sanitariatów 1 szt. (sedesu, umywalki, baterie)
Sala nr 2 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
Sala nr 3 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
Sala nr 4 - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
Szatnia w przedszkolu - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, wykonanie wylewki samopoziomującej 0,5mm, ułożenie posadzki, uzupełnienie ubytków w tynku, malowanie ścian i sufitów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 81947,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Modernizacja placu zabaw przy ZPO BrzegachZadanie polega na modernizacji placu zabaw przy ZPO w Brzegach. W ramach zadania planowany jest montaż urządzeń placu zabaw w tym:
Dostawa i montaż pociągu,
Dostawa i montaż zestawu rekreacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 44030,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Prace adaptacyjne oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w KorytnicyZadanie polega na przeprowadzeniu prac adaptacyjnych oddziałów przedszkolnych przy Zespole Placówek Oświatowych w Korytnicy.
Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
Łazienka 1 ,
Rozebranie ścianki z cegieł pomiędzy kabinami,
Montaż 2 kabin z płyty HPL,
Położenie płytek na ścianach i podłodze,
Montaż umywalek- 3 szt.
Montaż sedesu - 2szt.
Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą,
Zabudowa rur wodnych i kanalizacyjnych
Sala zajęć nr 1
Wykonanie gładzi i malowanie ścian. Wykonanie wykładziny poliuretanowych lub tarketu na podłodze. Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą.
Łazienka 2
Demontaż sanitariatów (sedes, umywalka, bateria)
Wykonanie odpływu dla 2 sedesów
Podłączenie i odpływ dla 2 umywalek
Obudowanie nowych podłączeń płytami gips-karton
Wykonanie gładzi i malowanie ścian, położenie płytek
Montaż 2 kabin z płyty HPL
Montaż sanitariatów - 2szt (sedesy, umywalki, baterie, przepływowe podgrzewacze wody lub podłączenie do pompy ciepła).
Sala nr 2
Wykonanie gładzi i malowanie ścian
Szatnie: demontaż karniszy mocowanych do sufitu, demontaż odbojnic ściennych, wykonanie gładzi i malowanie ścian
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 57702,79 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie DolnymZadanie polega na modernizacji oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie Dolnym. Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
Łazienka
Położenie płytek na ścianach i podłodze,
Wyrównanie i malowanie sufitu,
Montaż umywalek - 2szt.
Montaż sedesu - 1szt.
Wymiana drzwi wraz z ościeżnicą
Zabudowa rur wodnych i kanalizacyjnych.
Sala zajęć 1 i 2
Wykonanie gładzi i malowanie ścian
Wykonanie wykładziny poliuretanowych na podłogach w 2 salach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 30159,81 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Modernizacja placu zabaw w Staniowicach dla potrzeb oddziału zamiejscowegoZadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych placu zabaw w Staniowicach dla potrzeb oddziału zamiejscowego. Zakres prac obejmuje fundamenty i montaż huśtawki sprężynowej, domku sklepik oraz zestawu rekreacyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 39668,43 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Przedszkolu Samorządowym w Sobkowie wraz z oddziałem zamiejscowym w Staniowicach.Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych w Przedszkolu Samorządowym w Sobkowie wraz z oddziałem zamiejscowym w Staniowicach.
Zakres prac Sobków obejmuje m.in: zerwanie starych i położenie nowych nawierzchni w salach, wykonanie gładzi i malowanie ścian w salach.
Zakres prac Staniowice obejmuje wymianę drzwi wraz z ościeżnicami, zabudowa rurek, wykonanie gładzi i malowanie ścian w salach i na korytarzach, zerwanie starych i położenie nowych nawierzchni w salach i na korytarzach oraz klatce schodowej. W łazienkach: wymiana instalacji hydraulicznej, WC dla dzieci - 2 szt. oraz jednej umywalki, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana glazury i terakoty, szpachlowanie i malowanie ścian.
Część 8: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie
Zadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie.
Zakres prac obejmuje:
Sala nr 1:
Demontaż istniejącej wykładziny podłogowej wraz z listwami podłogowymi na podłożu betonowym.
Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2m2 wraz z demontażem skrzydłami drzwiowymi.
Wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie ścian farbami
Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych,
Dostawa i montaż wykładziny podłogowej
Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, pełne
Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 262801,69 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w LipieZadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Lipie.
Zakres prac obejmuje:
Sala nr 1:
Demontaż istniejącej wykładziny podłogowej wraz z listwami podłogowymi na podłożu betonowym.
Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2m2 wraz z demontażem skrzydłami drzwiowymi.
Wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie ścian farbami
Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych,
Dostawa i montaż wykładziny podłogowej
Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne, pełne
Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 29442,25 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9: Modernizacja oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w ChomentowieZadanie polega na przeprowadzeniu prac modernizacyjnych oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Chomentowie.
Zakres prac obejmuje pomieszczenia:
Korytarz - wymiana drzwi wejściowych z klatki schodowej do przedszkola, demontaż pawlacza, wyrównanie i malowanie sufitu i ścian
Sala nr 1,2 wykonanie gładzi i malowanie sufitu i ścian, położenie paneli
Pomieszczenie socjalne - wykonanie gładzi i malowanie ścian, płytki na ścianę tylko w okolicy zlewu
Łazienka - położenie płytek na ścianach i podłodze. Wyrównanie i malowanie sufitu. Montaż umywalek - 2sz., montaż sedesu - 1szt., wymiana drzwi wraz z ościeżnicą. Zabudowanie rur wodnych i kanalizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 43091,25 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10: Modernizacja oddziałów zerowych przy Szkole Podstawowej w Miąsowej.Modernizacja oddziału zerowego przy Szkole Podstawowej w Miąsowej obejmuje zakres prac:
Demontaż skrzydeł drzwiowych
Wykucie z muru ościeżnic drewnianych
Montaż ościeżnic
Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych
Wylewka samopoziomująca na podłożach betonowych
Klejenie wykładzin rulonowych z PVC
Demontaż opraw oświetleniowych
Gruntowanie podłoży preparatami, powierzchnie pionowe - ściany i ościeża pod gipsowanie
Dwukrotne malowanie farbami silikonowymi
Montaż opraw oświetleniowych z demontażu
Montaż skrzydeł drzwiowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 40262,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88002,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32934,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32934,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70595,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70595,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70595,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29162,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41634,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29162,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108
7.3.3) Ulica: ul. Zimna 15,
7.3.4) Miejscowość: 20-204 Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29162,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54969,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54969,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54969,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-01 do 2025-08-08Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28054,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188000,0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28054,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28054,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-18 do 2025-07-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24416,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37564,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24416,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o. Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6 37 – 500 Jarosław NIP: 792 230 26 93
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: BDB Sp. z o.o. Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6 37 – 500 Jarosław NIP: 792 230 26 93
7.3.3) Ulica: Osiedle im. Wojska Polskiego 4C lok.6
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24416,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285736,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285736,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285736,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27169,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27169,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27169,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32256,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32256,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chazet Zdzisław Chmielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551006349
7.3.3) Ulica: ul. Stawowa 23
7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CHAZET Chmielewski Zdzisław
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32256,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Jarosław Olesiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551007248
7.3.3) Ulica: ul. Sole 11
7.3.4) Miejscowość: Busko-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 28-100
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Olesiński - Zakład Remontowo-Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-31INNE PRZETARGI SOBKÓW
- "Zakup autobusu"
- Budowa PUMPTRACKA w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego na działce nr 54 w m. Sobków"
więcej: przetargi SOBKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.