Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187668/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00204952/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=425387601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach OrganizacyjnychZUS Oddział w Białymstoku (6 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a3fd7d-e018-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187668
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.1.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1936453,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Sokółce przy ul. Sikorskiego 38C - I część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 179527,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowa 5 - II część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 237345,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 - III część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 433658,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Suwałkach przy ul. 1 Maja 33 - IV część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 386769,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29 - V część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 513428,77 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:Inspektorat ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A - VI część zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112500-0 - Usuwanie gleby
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45314310-7 - Układanie kabli
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 185724,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191376,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232726,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191376,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191376,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198688,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198688,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198688,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198688,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451793,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497795,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451793,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451793,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371499,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433732,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371499,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371499,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467956,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 549392,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467956,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467956,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186413,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255706,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186413,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Danilczuk P.H.U.R. ”FELIX”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050064811
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186413,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Dostawa wideoduodenoskopów
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
- Modernizacja budynku w zakresie instalacji p.poż Internatu SOSW Nr 1 w Krakowie , ul. Szwedzka 42
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.