eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych
ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a3fd7d-e018-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji w Terenowych Jednostkach Organizacyjnych ZUS Oddział w Białymstoku (6 części)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=42538760

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zus/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe warunki zostały określone w SWZ. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, dostępną pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus
Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Platformy zakupowej. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) w module E-learning, pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wobec wytycznych Urzędu Zamówień Publicznych przedstawiamy poniższe informacje.
W zamówieniach publicznych, Zamawiający jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązku
informacyjnego z art. 13 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w
szczególności:
• wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
• pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
• członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
• osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5,
01-748 Warszawa;
• Zakład Ubezpieczeń Społecznych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Może się Pani/Pan z nim kontaktować we wszystkich
sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
− listownie na adres:
Inspektor Ochrony Danych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
− przez e-mail: ODO@zus.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów ustawy ;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca
powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia została zawarta w pkt. 3.7 Formularza oferty, stanowiącego Załącznik
nr 1 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 010000.271.1.2023-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Sokółce przy ul. Sikorskiego 38C - I część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Siemiatyczach przy ul. Ogrodowa 5 - II część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 - III część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Suwałkach przy ul. 1 Maja 33 - IV część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29 - V część zamówienia;
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w następującej lokalizacji:
Inspektorat ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A - VI część zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń,
b) montaż nowych klimatyzatorów ściennych – jednostek wewnętrznych,
c) montaż nowych agregatów – jednostek zewnętrznych,
d) montaż nowych instalacji chłodu z miedzi, napełnionych czynnikiem chłodniczym R410A,
e) sprawdzenia poprawności działania i wydajności zamontowanych urządzeń (przeprowadzenie prób szczelności instalacji freonowych),
f) rozbudowę instalacji elektrycznej w zakresie wymaganym przez system klimatyzacji,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej,
h) wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji klimatyzacji,
i) szkolenie z zakresu obsługi,
j) założenie kart urządzeń,
k) sprawowanie, w okresie udzielonej gwarancji serwisu instalacji i urządzeń klimatyzacji, tj. wykonywania bezpłatnych przeglądów, konserwacji i napraw, oraz okresowej kontroli, o której mowa w art.23 ust.1 pkt 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2021 r. poz. 497 ze zm.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112500-0 - Usuwanie gleby

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres dodatkowej gwarancji jakości na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania robót

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada certyfikat dla przedsiębiorców potwierdzający spełnianie wymagań określonych w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065);
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem instalowaniu urządzeń klimatyzacyjnych i były o wartości:
a1. dotyczy I część zamówienia – min. 70 000,00 zł każda,
a2. dotyczy II część zamówienia – min. 90 000,00 zł każda,,
a3. dotyczy III część zamówienia – min. 170 000,00 zł każda,
a4. dotyczy IV część zamówienia – min. 150 000,00 zł każda,
a5. dotyczy V część zamówienia – min. 200 000,00 zł każda,
a6. dotyczy VI część zamówienia – min. 70 000,00 zł każda,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót wykonywanych w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganej wartości. Ww. robota musi być wykonana w sposób należyty. Przez datę wykonania roboty budowlanej należy rozumieć datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część winien wykazać spełnienie warunku dla każdej z części oddzielnie, jednakże Zamawiający również uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem instalowaniu urządzeń klimatyzacyjnych o najwyższej wartości minimalnej wskazanej w ppkt a1-a6 dla części na które składa ofertę (np. przy składaniu oferty na wszystkie części: min 2 roboty, o których mowa powyżej o wartości 200 tys. zł każda, natomiast przy składaniu oferty na części I,II,VI: min 2 roboty, o których mowa powyżej o wartości 90 tys. zł każda).
b) dysponuje osobą (jedną - niezależnie od ilości części zamówienia na które składana jest oferta), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
c) dysponuje osobą (jedną - niezależnie od ilości części zamówienia na które składana jest oferta), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą aktualny certyfikat dla personelu w zakresie prowadzenia prac, konserwacji, serwisowania, napraw i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami oraz do dokonywania wpisów w Karcie Urządzenia dla urządzeń chłodniczych zawierających powyżej 3 kg fluorowanych gazów cieplarnianych i dla których niezbędne jest sporządzenie Karty Urządzenia w CRO, w celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jednolity: Dz.U. 2020, poz. 2065);
d) dysponuje osobą (jedną - niezależnie od ilości części zamówienia na które składana jest oferta), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacji do zajmowania się eksploatacją w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
e) dysponuje osobą (jedną - niezależnie od ilości części zamówienia na które składana jest oferta), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą świadectwo kwalifikacji do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, na stanowisku.
Osoba wymieniona w ppkt c winny mieć uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności. Zgodnie z art. 104 ustawy – Prawo budowlane – osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy (tj. przed dniem 01.01.1995 r.) uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Powyższe oznacza, iż w razie złożenia oferty zawierającej wskazanie osób posiadających uprawnienia budowlane uzyskane przed 1995 r., wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały uprawnienia zgodne z zakresem wskazanym w SWZ. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium RP (w tym wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej) wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz pozostałych przepisów ww. ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) oraz art. 20a ustawy z dn. 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).
Zamawiający dopuszcza również dokumenty odpowiadające opisanym kwalifikacjom w ppkt c), d) i e) nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pod warunkiem że zostaną one nadane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Wykonawca może wskazać jedną osobę o odpowiednich kwalifikacjach do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie kilku uprawnień wskazanych w punktach b) – e).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 5B do SWZ;
- oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;
- oświadczenie Wykonawcy, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7.1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ;
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ;
3. kopia certyfikatu dla przedsiębiorców, potwierdzającą spełnianie wymagań określonych w art.29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.2065) wydany zgodnie z art. 30 ww. ustawy, o którym mowa w pkt. 4.1.1.2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
I część zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
II część zamówienia – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
III część zamówienia – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych),
IV część zamówienia – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
V część zamówienia – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych),
VI część zamówienia – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu,
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencję ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
Szczegółowe uregulowania w powyższym zakresie określa pkt 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Stosowne pełnomocnictwo winno być złożone wraz z
ofertą.
2. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, z dokumentu wadialnego powinno wynikać jednoznacznie, że
zobowiązanie gwaranta obejmuje wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz obejmuje wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, wynikające z działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dotyczy to również
wadium wniesionego w formie poręczenia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowe warunki zostaną uznane za
spełnione, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego samodzielnie w całości potwierdzi spełnianie danego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z tych wykonawców składa wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, natomiast w przypadku potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dokumentów dotyczących każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wykaz robót i wykaz osób).
6. Przed podpisaniem umowy obowiązek przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/-y upoważnioną/-e do reprezentacji wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Szczegółowe uregulowania w powyższym zakresie zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych Umową, zmiany treści Umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do Umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w Umowie w zakresie wynikającym
z art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie terminów wykonania Umowy, jeśli niedotrzymanie terminów Umowy przez Wykonawcę będzie spowodowane:
a) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową,
b) wystąpieniem wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością wstrzymania realizacji określonego rodzaju robót, mających wpływ na zmianę terminu realizacji umowy,
c) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej, samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy,
d) koniecznością wykonania części robót inną technologią niż założona w dokumentacji,
e) koniecznością dokonania zmian w dokumentacji.
f) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
g) nieterminowym przekazaniem placu budowy,
3. Każda ze Stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 2 powyżej zobowiązana jest poinformować drugą Stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia.
4. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z ofertą wybranego w każdej z części Wykonawcy termin wykonania zamówienia może być skrócony o 2 tygodnie.
2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z
2022 r., poz. 835).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.