Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366684/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórki, translokacji i składowania wiatraka - koźlaka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezaborska@muzeum-wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórki, translokacji i składowania wiatraka - koźlaka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55c32e6-0c0d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu pn. „Rozbiórka, translokacja i składowanie wiatraka – koźlaka” prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, wszczętym poprzez zamieszczenie w dniu 07.06.2022 r. ogłoszenia o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00198515/01 do upływu terminu składania ofert, czyli do dnia 22.06.2022 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty. Zamawiający udzieli zamówienia na warunkach, które nie zostały zmienione wobec tych określonych w postępowaniu wszczętym powyższym ogłoszeniem. Okoliczności te wskazują na zmaterializowanie się przesłanki pozwalającej na udzielenie tego zamówienia po przeprowadzeniu procedury właściwej dla postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c666ce1a-e679-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEF.ZP.2401.12.AZ.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153903,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rozbiórki i translokacji wiatraka – koźlaka usytuowanego w Sobieniach
Kiełczewskich II, gm. Sobienie Jeziory na działce ewidencyjnej o identyfikatorze 141707_2.0013.27 oraz zapewnienie jego
bezpiecznego składowania (poprzez budowę wiaty magazynowej oraz bezpośrednie zabezpieczenie wszystkich elementów
wiatraka na terenie Folwarku Zachodniego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie na działce nr ewid. 2/7,obręb 1-05-
53, identyfikator działki: 146516_8.0553.2/7 położonej w Warszawie przy ul. St. Kostki Potockiego 7/11).
2. Wiatrak wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 14.07.2003 r. pod nr
rej. 52.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiącym załącznik nr
1 do Zaproszenia.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorze umowy, stanowiącymi załącznik nr 6 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522200-8 - Usługi ochrony budynków historycznych
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248336,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248336,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248336,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODERN HOUSE JÓZEF STASIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351296716
7.3.3) Ulica: Podsarnie nr 135
7.3.4) Miejscowość: Raba Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-721
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248336,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.