eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakrzewOdbiór i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Zakrzew



Ogłoszenie z dnia 2025-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Zakrzew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 26

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-155

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zakrzew.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3318d8c4-bd8b-40c0-af76-d9fd1cf1a179

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Zakrzew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3318d8c4-bd8b-40c0-af76-d9fd1cf1a179

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280730

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067686/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Odbiór i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Zakrzew”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GB.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór, załadunek, transport, zdeponowanie i utylizacja odpadów zawierających azbest ( przekazanie na wysypisko posiadające odpowiednie zezwolenia) zalegających na posesjach z terenu Gminy Zakrzew w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych” zgodnie z umową między NFOŚiGW w Warszawie i WFOŚiGW w Lublinie.
Ilość odpadów zawierających azbest – 216 ton z 42 posesji.
Ilość jest wielkością szacunkowa. Rozliczenie będzie miało charakter kosztorysowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu: zarówno zwiększenia jak i zmniejszenia o nie więcej jak 30%.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
Wykonawca w ramach zamówienia przed odbiorem zabezpieczy odpady zgodnie z przepisami, a po odbiorze uporządkuje miejsce odbioru z ewentualnych pozostałości materiałów azbestowych.
Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma wykaz posesji wraz z szacowaną ilością do odbioru i danymi do kontaktu.
Wykonawca uzgodni z każdym z właścicieli odpadów termin odbioru.
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) Strona 5 z 32
Po odbiorze z każdej posesji Wykonawca sporządzi protokół odbioru zawierający: imię i nazwisko osoby od której odbierane są odpady, adres , ilość odebranych odpadów, datę, podpis osoby przekazującej odpady- właściciela posesji.
Wykonawca udokumentuje przekazanie odpadów do utylizacji przekazując Zamawiającemu karty odpadów.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody osobowe jak i majątkowe, wobec właścicieli posesji, osób trzecich, Zamawiającego, spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem, zaniechaniem związanym z realizacją niniejszego zmówienia.
Zgodnie ze warunkami programu Wykonawca jest zobowiązany przekazywać odpady objęte przedmiotem zamówienia na składowisko odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.) do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149299,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delta Tomasz Wejman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162647617

7.3.3) Ulica: Kurowska

7.3.4) Miejscowość: Końskowola

7.3.5) Kod pocztowy: 24-130

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123120 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.