eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowinka › "Modernizacja plaży gminnej w Bryzglu jako zaplecze dziedzictwa kulturowego rybołówstwa i akwakultury"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja plaży gminnej w Bryzglu jako zaplecze dziedzictwa kulturowego rybołówstwa i akwakultury"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 641 95 20

1.5.8.) Numer faksu: 87 641 96 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja plaży gminnej w Bryzglu jako zaplecze dziedzictwa kulturowego rybołówstwa i akwakultury"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e7f5d8-e8bc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041737/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Modernizacja plaży gminnej w Bryzglu jako zaplecze dziedzictwa kulturowego rybołówstwa i akwakultury”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PO RYBY

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204994/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPiOŚ.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 232944,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
modernizacji plaży gminnej w Bryzglu, poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w zakresie lokalizacji elementów małej architektury, wyznaczenie i utwardzenie miejsc parkingowych wraz z ścieżką dojazdową do jeziora, modernizacja dotychczasowego zadaszenia altan wraz z utworzeniem nowego zadaszenia na części sanitarnej.
3.2. Zakres robót obejmuje m.in:
- wykonanie drogi dojazdowej do jeziora o szerokości 3,5 m. Długość drogi (od drogi powiatowej) do jeziora wynosi 100m.
Płyta ażurowa;
- wykonanie parkingu – 9 miejsc postojowych o wym. 2,5x5,0 oraz 1 miejsca dla osoby niepełnosprawnej o wym. 3,60x5,0 zoznakowaniem pionowym. Płyta ażurowa. Zakończenie – krawężnik na ławie z oporem;
- zadaszenie istniejącej zabudowy toi-toi i altany śmietnikowej. Wykonanie konstrukcji dachowej, krokwie membranadachowa, pokrycie blachodachówką, orynnowanie istniejących zabudów. Wymiary dachu 4,0x5,0 i 4,0x4,0;
- modernizacja istniejącego zadaszenia wiaty rowerowej wraz ze stolikiem 2x 2,4x5,8x2 oraz wiaty na grilla 4,8x10,60x2 polegającej na zdemontowaniu zdegradowanego pokrycia dachowego drewnianych i przykryciu blachodachówką oraz dwukrotnej impregnacji istniejącej konstrukcji;
- dostawa i montaż 11 drewnianych tablic informacyjnych typu 125x215;
- śmietniczki betonowe- 3 sztuki;
- ławki parkowe – 3 sztuki;
- lampa uliczna led – 2 sztuki;
- monitoring – 4 kamery;
-dostawa i montaż zestawu zabawowego (wielofunkcyjny plac zabaw, wyposażony m.in.w zjeżdżalnie, urządzenia do wspinaczki, sprężynowce, elementy manipulacyjne);
- uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy (tj. działki, na której były prowadzone roboty oraz terenów przyległych jeżelizostały naruszone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu Umowy) do stanu sprzed budowy lub lepszego (polegające w szczególności na naprawie nawierzchni utwardzonej w przypadku naruszenia, odsianiu trawy).
Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 72/2 oraz 236/1, jednostka ewidencyjna: 200105_2 Bryzgiel, gmina Nowinka.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z przedmiarem robót.
Wykonawca przed wbudowaniem materiałów winien uzyskać akceptację Zamawiającego/inspektora nadzoru na materiał/urządzenie przeznaczone do wbudowania.
3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz załącznikach do SWZ; 2) przedmiar robót budowlanych; 3) projekcie Umowy.
Przedmiar robót stanowi opis przedmiotu zamówienia i stanowi podstawę wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu inwestorskiego ani żadnej innej kalkulacji ceny.
Zamawiający będzie żądał przedłożenia kalkulacji ceny przed zawarciem umowy (wyłącznie od wykonawcy, z którym zamierza zawrzeć umowę).
Zamawiający może żądać kosztorysu ofertowego także w przypadku: np. w ramach wyjaśnień rażąco niskiej ceny czy w ramach rozliczeń związanych z częściowym odstąpieniem od umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.5. Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego.
3.6. Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia robót zgodnie z umową oraz za zapewnienie jakości, opracowanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana), uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub lepszego), za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót oraz za ich zgodność, wymaganiami specyfikacji technicznych, zapisami SWZ oraz postanowieniami Umowy.
3.7. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 99 ust. 5 i art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne dlarobót, materiałów, systemów spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować wyłącznie jako propozycje. Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do
przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Ponadto zamienne
urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia techniczne dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego, biorąc pod uwagę całość inwestycji, a nie wybrany fragment całości. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli materiały lub/i urządzenia zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ. W przypadku zaś opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisywanym. W takim wypadku, procedurę opisaną na wstępie niniejszego punktu stosuje się odpowiednio. 3.14. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.15. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiastelementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymiprzepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.17. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznejrękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.19. Zamawiający informuje, ze obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.3.21. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności związane z prostymi pracami budowalnymi oraz przygotowaniem podłoża pod utwardzenie nawierzchni.
Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Wymóg nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. Wyjątkiem od powyższej zasady będzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą lub przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i następnych ustawy Prawo budowlane, w przypadku których nie będzie miał zastosowania wymóg określony w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
3.22. Zatrudnienie, o którym mowa w powyżej powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia.
3.23. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp,uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1
ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, szczegółowo określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
3.24. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tympracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu należy wykonywać roboty w taki sposób aby osoby niepełnosprawne nie miały przeszkód architektonicznych podczas korzystania z obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232944,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232944,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232944,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Przyrodnicze DANBUD Aleksander Daniłowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8440000669

7.3.3) Ulica: Krzywe 62A

7.3.4) Miejscowość: Krzywe

7.3.5) Kod pocztowy: 16-402

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 286522,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.