Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185979/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00203604/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00500650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bobrecka
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat.cieszyn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2351b7d2-e0ab-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031402/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185979/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1587890,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wykonanie przebudowy z rozbudową budynku:- przebudowa i rozbudowa klatki schodowej, roboty konstrukcyjno - budowlane związane z adaptacją pomieszczeń w budynku, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe i izolacyjne, podkłady i podłoża, uzupełnienia ścian, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie elementów konstrukcyjnych żelbetowych (schody, belki i podciągi, płyty stropowe),
- docieplenie i wymiana pokrycia stropodachu wraz z obróbkami blacharskimi, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe, izolacja dachu i pokrycie gontem bitumicznym, izolacja termiczna z wełny mineralnej, wykonanie klapy oddymiającej, obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, remont kominów ponad dachem,
- remont elewacji budynku, w tym: przygotowanie i gruntowanie ścian zewnętrznych, ocieplenie wełną mineralną gr. 15 cm, wykonanie tynku cienkowarstwowego, wykonanie tynku mozaikowego na cokole, uzupełnienia ubytków i malowanie płyt balkonowych, malowanie krat i balustrad, montaż zadaszenia systemowego, rusztowania i roboty zabezpieczające, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna ścian piwnic od zewnątrz budynku (roboty ziemne, wykonanie izolacji),
- wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami (wewn. i zewn.) oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, montaż kurtyn p-poż. EI60, wykonanie ścianek działowych, tynków i okładzin wewnętrznych, roboty malarskie, wykonanie podłóg i posadzek, zabezpieczenie placu budowy, wykonanie okładziny schodów wewnętrznych, elementów ślusarsko - kowalskich, montaż wewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych,
- zagospodarowanie terenu, w tym: wykonanie opasek żwirowych wokół budynku, wykonanie dojścia do budynku, pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, drenażu opaskowego budynku z wykonaniem odcinka kanalizacji deszczowej i podłączeniem do kanalizacji deszczowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 1171598,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Wykonanie remontu i przebudowy instalacji wod. – kan., c.o.:- demontaże istniejących instalacji i urządzeń sanitarnych,
- wykonanie nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacji hydrantowej wewnętrznej, instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi,
- montaż urządzeń sanitarnych,
- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
- wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi,
- montaż nowych grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i armaturą,
- próby szczelności i ciśnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 202065,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Wykonanie remontu i przebudowy instalacji elektrycznej:- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia elektrycznego i gniazd wtykowych budynku,
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,
- zabudowa nowych wewnętrznych linii zasilających poszczególne etażowe tablice rozdzielcze, montaż piętrowych tablic rozdzielczych,
- montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych,
- wykonanie instalacji uziemiającej,
- montaż wentylatorów oraz ich układów sterowniczych,
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (wykonanie instalacji oddymiania, montaż centrali oddymiania, montaż czujek pożarowych, montaż elementów systemu oraz połączenie ich z centralą i monitoringiem PSP)
- montaż pożarowego wyłącznika prądu,
- wykonanie instalacji RTV, wideodomofonowej, instalacji LAN,
- montaż instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.5.5.) Wartość części: 214226,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1618876,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1618876,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Marbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241562910
7.3.3) Ulica: Stawowa
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1618876,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243275020
7.3.3) Ulica: Karpacka 22
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224424,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243275020
7.3.3) Ulica: Karpacka
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dzierżawa i obsługa serwisowa 33 parkomatów na potrzeby Strefy Płatnego Parkowania w Cieszynie
- Budowa KP PSP z JRG wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w Cieszynie ul. Motokrosowa - wykończenie, zagospodarowanie, wyposażenie - Etap 18 (z podziałem na 4 części)
- Remont 3 lokali mieszkalnych oraz komunikacyjnych części wspólnych w budynku wielorodzinnym przy ul. Przykopa 16 w Cieszynie
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.