eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)



Ogłoszenie z dnia 2022-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Cieszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Cieszyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072186224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bobrecka

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiz@powiat.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.cieszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat.cieszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2351b7d2-e0ab-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031402/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Adaptacja budynku przy ul. Zamek 132 na terenie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu w celu utworzenia ośrodka wsparcia - domu dla matek (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1587890,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wykonanie przebudowy z rozbudową budynku:
- przebudowa i rozbudowa klatki schodowej, roboty konstrukcyjno - budowlane związane z adaptacją pomieszczeń w budynku, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty ziemne, roboty fundamentowe i izolacyjne, podkłady i podłoża, uzupełnienia ścian, zamurowania otworów okiennych i drzwiowych, wykonanie elementów konstrukcyjnych żelbetowych (schody, belki i podciągi, płyty stropowe),
- docieplenie i wymiana pokrycia stropodachu wraz z obróbkami blacharskimi, w tym: roboty rozbiórkowe i demontażowe, izolacja dachu i pokrycie gontem bitumicznym, izolacja termiczna z wełny mineralnej, wykonanie klapy oddymiającej, obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, remont kominów ponad dachem,
- remont elewacji budynku, w tym: przygotowanie i gruntowanie ścian zewnętrznych, ocieplenie wełną mineralną gr. 15 cm, wykonanie tynku cienkowarstwowego, wykonanie tynku mozaikowego na cokole, uzupełnienia ubytków i malowanie płyt balkonowych, malowanie krat i balustrad, montaż zadaszenia systemowego, rusztowania i roboty zabezpieczające, izolacja przeciwwilgociowa i cieplna ścian piwnic od zewnątrz budynku (roboty ziemne, wykonanie izolacji),
- wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami (wewn. i zewn.) oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, montaż kurtyn p-poż. EI60, wykonanie ścianek działowych, tynków i okładzin wewnętrznych, roboty malarskie, wykonanie podłóg i posadzek, zabezpieczenie placu budowy, wykonanie okładziny schodów wewnętrznych, elementów ślusarsko - kowalskich, montaż wewnętrznej platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych,
- zagospodarowanie terenu, w tym: wykonanie opasek żwirowych wokół budynku, wykonanie dojścia do budynku, pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, drenażu opaskowego budynku z wykonaniem odcinka kanalizacji deszczowej i podłączeniem do kanalizacji deszczowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1171598,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie remontu i przebudowy instalacji wod. – kan., c.o.:
- demontaże istniejących instalacji i urządzeń sanitarnych,
- wykonanie nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacji hydrantowej wewnętrznej, instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi,
- montaż urządzeń sanitarnych,
- demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,
- wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z niezbędnymi towarzyszącymi pracami budowlanymi,
- montaż nowych grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i armaturą,
- próby szczelności i ciśnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 202065,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wykonanie remontu i przebudowy instalacji elektrycznej:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetlenia elektrycznego i gniazd wtykowych budynku,
- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego,
- zabudowa nowych wewnętrznych linii zasilających poszczególne etażowe tablice rozdzielcze, montaż piętrowych tablic rozdzielczych,
- montaż osprzętu, montaż opraw oświetleniowych,
- wykonanie instalacji uziemiającej,
- montaż wentylatorów oraz ich układów sterowniczych,
- wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (wykonanie instalacji oddymiania, montaż centrali oddymiania, montaż czujek pożarowych, montaż elementów systemu oraz połączenie ich z centralą i monitoringiem PSP)
- montaż pożarowego wyłącznika prądu,
- wykonanie instalacji RTV, wideodomofonowej, instalacji LAN,
- montaż instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.5.5.) Wartość części: 214226,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1618876,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1830300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1618876,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Marbud Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241562910

7.3.3) Ulica: Stawowa

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1618876,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243275020

7.3.3) Ulica: Karpacka 22

7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aspar Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243275020

7.3.3) Ulica: Karpacka

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.